Stáhla jsem ruku dolů z kliky a odešla zpět do mého pokoje.
Nedokážu to.. Pomyslela jsem si a sedla si do křesla v rohu místnosti,přitáhla jsem si nohy k tělu a hleděla jsem ven před dům.
,,Tady máš ty kufry." Zašeptal a dal mi k dveřím mé dva kufry.Byla jsem zticha a stále hleděla ven z okna.
Povzdechl si,zavrzali dveře tím jak je k sobě pomalu popotáhl.
,,Zůstaň.." Šeptla jsem a otočila se na něj.Jeho oči byly víc rudé než předtím a propalovali mě pohledem.Rychle se ke mě vidal a já rychle vztala.Silně mě objal okolo krku ,obmotala jsem svoje ruce okolo jeho hrudi a přitiskla se k němu.Z mých očí uniklo několik slz,cítila jsem jak Luke zvedl hlavu a vlepil mi jemný polibek do vlasů.
,,Je to pro mě těžký." Zašeptal a já přitiskla víčka k sobě.
,,Já vím." Zašeptala jsem nazpět a pohladila ho po zádech.
,,Slibuji ti to..Jednou ti všechno vysvětlím." Na konci věty se můj hlas zlomil a já víc zabořila obličej do jeho hrudi a snažila se tak silně nevzlykat.,,Nevím jestli se mám těšit na ten den." Zašeptal mi do ucha a svoje ruce obmotal okolo mích ramen a obličej zabořil do mého krku.
Nevědela jsem co mu na to říct a tak jsem radši mlčela a tiskla ho k sobě.Jediné co potřebuji je on. Znělo v mé hlavě a já věděla že tohl je víc než obyčejná pravda.
,,Kdy přijedou kluci?" Šeptla jsem mu do hrudi zhruba po deseti minutách.
,,Příští týden." Poodtáhl se a já si utřela uslzené oči.
,,Nemyslím že budou rádi až mě tady uvidí." Šeptla jsem zničeně a pohledem uhla k oknu.,,Mary ať si říkaj cokoliv..Já chci aby jsi byla tady..Stejně si myslím že tě rádi uvidí." Jeho dlaň se dotkla mé brady a přesunul můj pohled na něj s úsměvem.
Chvíli jsem se mu dívala do očí a pak se mírně pousmála.=============================
Já vím že je to hrozně krátké,ale snažím se co nejvíc :***
Snažím se mooc :***Nemůžu nic říct,nestíhám :(((
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤