Celý týden proběhl vklidu..Přišlo mi to trošku jako za starých časů kdy jsme se oba bavili bez zábran,smáli se a utahovali si z ostatních lidí v televizi.Byly jsme bez problémů..
Ale každý dobře ví že tak dokonalá chvíle jednou skončí a ta má se naprosto zdemolovala začínajícími zprávy.
"Slavný Louis Tomlinson z kapely One Direction bude tatínek se svojí novou přítelkyní Mary Claerovou!Avšak zistili jsme že na turné spolu nejsou!Chcete-li se dovědět víc nepřepínejte kanál." Usmála se blonďatá reportérka a naskočili reklamy.
Mezi námi nastala dost napjatá situace..Luke zhluboka vydechl a napjala se mu čelist.Čekala jsem na tu chvíli kdy to přepne na jiný kanál ale ani se nehl.
"One Direction mají novou tour On The Road Again!Všechny faninky na světě šílí,ale co novinka že milovaný Louis bude tatínek?" Usmála se a na obrazovce se ukázal Louis a nějaká baba která držela mikrofon s nefalšovaným úsměvem na něj.
,,Ahoj Louisi.Co nám tedy řekneš k tomu že budeš tatínek?'' Natáhla k němu mikrofon a Louis si ho převzal s úsměvem a mírným přikývnutím.
,,Ano,potvrzuji,budu táta a hodně se na to těším..Bylo to neplánované,ale necháme to tak jak to je.'' Přikývl,moderátorka měla už další mikrofon a já cítila čím dál víc napjatější situaci mezi náma.
,,Takže neplánované,A jak myslíš že to necháte jak to je?'' Zasmála se a dala si nohu přes nohu..
,,No..Neplánované to bylo a to že to necháme je kvůli tomu že kdyby šla na odstranění...Tak by neměla už nikdy její pravé děti..Tohle se narodí a víc to prostě nepůjde..'' Ztáhl rty do tenké linky a podíval se na tu babu,viděla jsem mu v očích náznak slz.. Proč tohle musel říkat?Proč to dělá?Proč? Zmatkovala jsem a zadržovala slzy.
,,Aha..Tak to vám držíme palce a Mary..'' Otočila se do kamery. ,,Ať se ti daří,držíme ti všichni palce.'' Usmála se do kamery a zvedla palec nahoru.Pousmála jsem se a pár slz mi steklo po tváři.Utřela jsem je a podívala se na Luka který měl narudlé oči,v ruce svíral silně ovladač a snažil se držet..Tak moc ho to žralo.
,,A jakto že tedy je Mary v blízkosti Luka Hemmingse?Dřív bývali dobří kamarádi,zistili jsme to od blízkých zdrojů,a teď byly viděni jak ji vyzvedává u nemocnice ,pak u vás doma a nakonec zkončili u něj..'' Na televizi se objevilo několik fotek dokumentující mě a Luka.Otevřela jsem pusu do O a čekala co na to Louis řekne.
,,No..Nechtěl jsem aby se ji něco stalo na turné jak jezdíme po světě.Luke a spol jsou stále její dobří kamarádi takže jsme se dohodli že Mary bude s němi dokud mi nepřijedeme.'' Usmál se Loui,ikdyž na něj byla vidět značná nervozita.
,,Ano?A proč tedy byly spolu v Sydney,u Lukové rodiny ještě než jste odjeli?'' Nakročila nechápavě obočí.
,,Lukova máma a Mary mají velmi blízký vztah.Bere ji jako vlastní mámu,nemá vlastní protože ji umřela a Liz ji je vždy oporou.'' Usmál se a mě se zatajil dech spolu se slzy v očích..Luke se na mě podíval překvapeně čekajíc na mou reakci..
,,Jak mohl?'' Šeptla jsem si zlomeně sama pro sebe a první slzy mi začali týct.Jak mohl říct takhle do kamer mé VLASTNÍ soukromí?Jak mi to může udělat můj nejlepší přítel??? Vrtalo mi hlavou.
,,Takže to rovnou můžeš říct všem na světě...Nemusela jsi ze mě předtím dělat až takovýho blbce.'' Poslední slova Luke zašeptal a z jeho očí se neproderně drali slzy.Vztala jsem a co nejrychleji si mířila do pokoje s tichými vzlyky a utíráním slz..
Znovu mě nenávidí..Proběhlo mi hlavou,složila jsem se do postele a probrečela zbytek dne..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po několika století je tady další díl ve dvě hodiny ráno!!! :DDDDDD Psala jsem ho hodinu,jsem u kamarádky a snažím se teď pro vás co nejvíc,ale nemám momentálně nic. :/ Ani mobil,ani notebook,prostě nic.. :((( Ale,v pátek budu mít nový mobil,takže budu si předepisovat díly a bude to o hoooooodně lepšíí!! :DDDDDD
Jaké první pocity z klipu Hey Everybody? :D Já z něj totálně umírám smíchy!!!! :'DDDDDDD
Co myslíte,jak to bude s Mary?S Lukem?S One Direction?Se zbytkem 5 Seconds Of Summer? :D le můžu vás uklidnit,nejsme ani tak moc u konce,myslím že u tohodle příběhu překovám sto dílů :DDDDDD
Budu doopravdy ráda za vaše odpovědi,odezvy a za vote!!!! :33333333
With Love Mary-Sarah-Tommo _333
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤