7.Část

721 49 2
                                    

Po týdnu:


,,To je dobrý.Já to výjdu." Napomenula jsem Luka když mě  chtěl vynést po schodech k domu.Šla jsem pomalu.Luke se na mě starostlivě podíval.

,,Tady ta krev ještě je." Ukázala jsem na místo před dveřmi.
,,Ztratila jsi zpoustu krve." Řekl starostlivě a vešli jsme dovnitř.Slyšela jsem starostlivé mňoukání a u mích noh se oběvila bílá Iris.Vzala jsem si ji do ruk.
,,Iris." Dala jsem ji pusu na čelo,nezvlášť nějak s emocemi a dala ji zpět na zem.
,,Mary,konečně doma." Usmál se Mike.
,,Jo.Konečně doma.." Řekla jsem bez emocí.

Šla jsem pomalu do pokoje a sedla si na postel.Luke byl za mnou a kufr mi položil vedle postele.
,,Mar..Nemysli na to." Řekl a pohladil mě po ruce.
,,Nedá se to zastavit.Mojí hlavou se to víří jak epidemie." Podívala jsem se na něj.

,,Připadá mi to jako by něco potlačilo tvoje emoce." Řekl a starostlivě na mě hleděl.
,,To je to dno.Je to to dno,protože necítím nic." Polkla jsem a dívala se okolo.Příjde mi to jak dlouhá doba co jsem tu nebyla.
,,Nic?" Zašeptal.
,,Já nevím." Podívlala jsem se na něj.Jeho oči slzeli.

,,Zítra musíme jet na turné." Šeptl a zvedl se.Párkrát jsem zamrkala a cítila slzy na mé tváři.Necítila jsem nic,zlobu,bolest,lásku,strátu,prostě nic...

Luke pohled:

Šel jsem dolů do obyváku a stíral si slzy které neposedně padali po mích tvářích.
,,Co je bro?" Zeptal se mě Ashton jako první.
,,Nic jen.." Kývl jsem hlavou a šel si k nim sednout.
,,Mary,co?" Řekl a poklepal mi rukou na rameně.
,,Ona necítí nic." Šeptl jsem a podíval se po nich.Kluci na mě nechápavě hleděli.

,,Jak jako necítí nic." Nechápavě zakroutil hlavou Mike.
,,Řekla mi že necítí nic.Žádné emoce.Já se jí zeptal jestli jako fakt necítí nic a ona přikývla.Je jak tělo bez duše." Moje slzy tekli a já je nestíhal utírat.Bolelo mě to ji takhle vidět,boleli mě její slova.

,,Bro..neboj.Zlepší se to." Objal mě Calum a já brečel jak malí dítě.
,,Říkal jsem ji že ji vždy pomůžu,ale teď nevím jestli to dokážu vůbec já." Šeptal jsem mu do ramene a on se odtáhl.

,,Hele,vaše láska je ta nejsilnější co znám.Většina lidí co spolu chodí už přes rok se dívá na toho druhého,jako:jo pohoda,pořád to samý..Nebo většina lidí už spolu spali..Ale vy dva?Vy jste spolu ještě nespali a ona se na tebe dívá jak na toho nejúžasnějšího člověka,když seš poblíž ní,nic jinýho ji nezajímá a ty?Ty kolikrát ani nevnímáš nás když ji vidíš.Díváš se na ni jak na anděla.Tak mi teď řekni že toto není ta opravdová láska." Dokončil Calum jeho monog a já si to vše dával dohromady.

,,Jo,Cal má pravdu.Většina vztahů tohodle století je založena na sexu." Přikyvoval Mike.
,,Dobře,já vám věřím..Ale bojím se o ni.Jak ona na tom je." Zakýval jsem hlavou do záporu a svěsil hlavu.
,,A ty se jí divíš?Luku,vžij se do její situace,představ si jak před tvýma očima ti zabijou rodiče a pak chce zabít tebe,ale ty jseš první a zastřelíš ho.Zabil jsi člověka.Tak jak myslíš že ji je?" Říkal Ashton a všemožně u toho mával rukama.

,,Máte pravdu..Všichni,ale ona tady zůstane sama a my odjedem.." Zkousl jsem si ret a zkoušel přemýšlet.
,,Tak s ní tady ještě zůstaň,ale myslím že ti managment dá tak jedině týden." Pokrčil Mike rameny.Přikývl jsem a rozhodl se jim zavolat...

==============================================================================

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat