Věnuji všem co to čtou :**
============================Její oči už nebyly prázné jako dřív.Její ruka se dotkla mé,jemně se zachvěla a já si přišel jako by mím tělem projela vlna nečeho co mi tak chybělo.Její zorničky se rozáhli.Přibližovala se k mím rtům a já na její rty chtivě hleděl.
Jemně se dotkla mích rtů a já zavřel oči a opatrně ji polibek oplatil.Prohloubila to a já se usmál.Dal jsem ruce okolo jejího pasu a ona okolo mého krku.Ležela na mě a líbala mě.
Ona mě líbala..Cítil jsem ty city které do toho dala.Cítil jsem ty dokonalé rty opět na těch svích.Tak dlouho jsem čekal.Tak dlouho jsem je necítil.Tak dlouho jsem se jí nedotkl..
Odtáhla se ode mně s menším úsměvem.Usmál jsem se na ni a ona mě dala malou pusu na nos.
,,Ty emoce jsou zpět." Lehla si na záda a já se na ni překvapeně podíval.,,Doopravdy?" Ujistil jsem se a ona přikývla hlavou.
,,Za tu dobu co ten hlas v mé hlavě zuřil,já se postavila proti němu.Tím jak mě ovládal jsem už chtěla skočit.Ty jsi mě zachránil.Ty jsi mě zbavil toho hlasu tím že jsi mě chytil.Ty jsi ty city probudil k životu." Dívala se na mě jak na exponát který je tak vzácný a nemůže se ho dotknout.Její oči zářili.,,My to spolu vždy dokážeme." Šeptl jsem a objal ji.
,,Dokážeme." Zašeptala mi do hrudě.
,,Budeš se muset najíst." Šeptl jsem když jsem ji pohladil po zádech.
,,Ale já nechci." Propletla si se mnou prsty.,,To nebyla otázka.To byl rozkaz.Já o tebe nechci přijít." Dal jsem ji pusu a ona si povzdechla.
,,Dobře,ale nejprv mě nech vyspat." Podívala se na mě prosebně.Přikývl jsem a ona se ke mě víc přitulila.Objal jsem ji,pod mím tělem se zkrátka ztrácela.Byla tak drobounká a já ji tak miloval,přidala se i Iris a vecpala se mezi nás.Lechce jsem se uchechtl a Mar ji objala...----------------------
Mar pohled:
Probudila jsem se v jeho objetí.Sladce oddechoval a já jsem byla zabořená do jeho hrudě,bylo to divné,ale měla jsem hlad.Moslední tři měsíce bylo jídlo to poslední co jsem chtěla vidět.Vyprostila jsem se z jeho sevření a šla dolů do kuchyně.Iris jako věrný přítel za mnou.
Kde jsou vlastně kluci? Zamračila jsem se a vzala si jogurt.Sedla jsem si na linku a dala do sebe tři lžičky.Jogurt jsem vyhodila a podívala jsem se na moje jizvy.Na zápěstích jsem měla ještě čerstvé a vystouplé jizvy se stehy.Na krku mi stehy už vytáhli a na rameni jsem je měla už taky pryč.
Polkla jsem a vydala se nahoru.Iris pořád chodila za mnou a já se na ni usmála.Vzala jsem si ji do náruče a dívala se do jejích modtých oček.
,,Tak co Iris.Jseš ráda že jsem zpátky?" Pohoupávala jsem s ní jak s malím dítětem a s úsměvem na ni hleděla.Šla jsem k oknu a dívala se ven.
,,Co říkáš že by jsme dnes poklidili zahradu ať zaženu ty vzpomínky?Na zahradě to nevypadá moc udržovaně..A já cítím jak se ten hlas znova dobívá do mé hlavy." Šeptala jsem si skoro sama k sobě až na to že to mělo být k Iris.,,Víš,někdy jsi příjdu jak blázen.Tak dlouho jsem protestovala proti Lukovi,ale on dokázal to že ve mě těmi citami pohl.Tenkrát mě zachránil,zachránil mě pokaždé co jsem ho potřebovala.Když sem chtěla být sama,nedal si říct a byl se mnou.Ani nevíš jak jsem mu za to ráda.Zachránil mě znovu,zachránil mě znovu před samou smrtí,on to dokázal.Dokázal to znovu,jen díky němu pořád stojím nohama na zemi.Kdyby-kdyby mě opustil..Nedokážu si to představit.Nezvládla bych to,bez něj ne.Na to ho až moc miluji,jsem na,něm závislá.." Kývala jsem s ní a po mích tvářích se svezli slzy až dopadli na Iris která se lechce zachvěla.
,,Já tě nikdy neopustím." Uslyšela jsem za mnou a Luke mě objal.Pohupoval se se mnou a já se pousmála.
==============================================================================
Tak co říkáte na tenhle díl?Jak jste se dočetli,Luke ji slyšel..Myslíte že je to dobře nebo špatně?A co si myslíte o tom že Mary bude zase v pořádku?
Budu ráda za votes a nějaký ten komentík budu ráda :****
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanficDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤