,,Za hodinu a půl vyrážíme..Chceš jít teda s náma?" Zeptal se opatrně a chlácholil mě v jeho objetí.
,,Půjdu." Špitla jsem a víc ho k sobě přimáčkla.Hladil mě po zádech a já se pomalu uklidňovala.,,Děkuji Loui.." Šeptla jsem a poodtáhla se od něj.
,,Vždycky se mi se vším můžeš svěřit,já ti rád pomůžu.Budu navždycky tvou oporou." Usmál se a pohladil mě po rameni,jen jsem přikývla s nepatrným úsměvem.,,Já se jdu s Harrym nachystat,pak pro tebe příjdu." Usmál se na mě a pomalu si to mířil ke dveřím.
,,Louisi?" Šeptla jsem ještě předtím než stihl zavřít dveře.
,,Ano?" Podíval se na mě s nadzviženým pravým obočím.
,,Děkuji." Ztáhla jsem rty do tenké linky,hřejivě se usmál a odešel.Tenhle člověk mi nepřirozeně přirostl k srdci.. Pomyslela jsem si a povzdechla si s tím že se musím jít upravit.
Tohle mě naučil Luke..Nebát se ostatních. Proběhlo mi myslí a mé slzy znovu přetekli.
,,Mary,takhle se nenalíčíš." Špitla jsem sama k sobě když jsem se viděla v zrcadlu se slzami na tvářích.
Nešlo to zastavit a tak jsem první začala vlasama,vyžehlila jsem je dorovna a upravila tak aby to vypadalo dobře.
,,Teď oblečení." Říkala jsem si stále pro sebe nahlas abych se uklidnila a myslela na něco jinačího.Proud slz už zeslábl a já si začala hledat oblečení..
,,Aby nešlo vidět zápěstí." Vzpoměla jsem si nahlas a nemohla se rozhodnout co si obléct.Natáhla jsem ruce po černých džínách s bílou holčičí košilí.
,,To snad není možný jak jsem tlustá." Nadávala jsem si sama pro sebe když jsem se snažila si zapnout kalhoty.Doopravdy jsem přibrala přes břicho.Nakonec jsem džíny nějak zapla,pak jsem se nalíčila.S výdechem jsem otevřela dveře od mého pokoje z kterého jsem pomalu dva týdny nevylízala.
,,Nevěřím tomu že jsi vyšla z toho pokoje." Pronesl vedle mě ironický hlas Harryho a bez jediného pohledu sešel schody dolů.Povzdechla jsem si a šla pomalu za ním.
,,Jdeme?" Usmál se na mě nadějně Louis a sevřel ve svých rukou ještě víc koženou bundu.Přikývla jsem a zklopila pohled k botům.
,,Harry,můžeš troš-" Promluvila jsem na Harryho ale radši jsem mlčela když jsem si všimla jak se líbá s Louisem.Povzdehla jsem si a moji botu zpod jeho nohy jsem sílou vyndala.
,,Tak,dvacet minut cesta,jak vím tak když dojedem tak ještě budou zkoušet předskokani." Přemýšel Louis se zamhouřenýma očima a vyšel ze dveří k černému Ranger Roveru kde z poza okýnka na nás hleděl týpek.
Nasucho jsem polkla a nastoupila dozadu vedle Louise.
,,To musí kvůli tomu sedět i vedle tebe?" Zapronaříkal Harry naštvaně z přední sedačky.Podívala jsem se na Louise.Proč mi tak ubližuje?? Ptala jsem se sama sebe a chytla Louisovu ruku.Byl mi velkou oporou.
,,Nech toho Harry." Napomenul ho Louis a střelil po něm káravý pohled,jen nad tím protočil očima a s povzdechnutím sledoval cestu před ním.
Polkla jsem a dívala se z okýnka,Louis mi stiskl ruku a já na něj pohlédla s tázavým a zničeným pohledem.
Promiň..Naznačil rty a já jen přikývla a pohladila ho po ruce..
==================================================================
Tak tady máte další novouu část ;)
Já vím a moc se omlouvám že je část tak pozdě :( Doopravdy mám teď ruce plné práce a nemám okolo sebe ani internet :( Doufám že jsem tím o nějaké čtenáře nepřišla :)))Jak vidíte Harry je pořád proti ní,ale naštěstí tam je Louis který ji drží jako nejlepší kamarád ;)
Jak myslíte že to bude mezi nimi dál??
A co myslíte že dělá Luke a jak to vůbec pobírá?Budu ráda za vaše odpovědi s názory a za váš čas si to přečíst a dát tomu Vote ;) :3333 ;)
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤