37.Část

627 46 12
                                    

,,Louisi to si děláš srandu." Uslyšela jsem jako první chraplavý hlas.
,,Nedělám.Nevěděla to,dozvěděli jsme se to až teď." Podotkl tenčí hlas Louise,jeho hlas bych poznala kdekoliv.
,,Mluvíš jako by jsi to s ní měl ty!" Trošku na něj zvíšil hlas Harry.
,,Harry,jsi idiot.Je to má nejlepší kamarádka a já mám o ní jen strach!" Trošku ho zvedl i Louis a mě začali slzet oči.

,,A co jí je tak hroznýho že se o ni tak bojíš?!" Rozčiloval se Harry,sedla jsem si na postel.Bylo mi nějak blbě.
,,To ti nemůžu říct!Slíbil jsem jí to!" Okřikl ho Louis a následné bouchnutí dveřmama. Povzdechla jsem si a šla si opláchnout obličej do koupelny.

Bylo mi stále nějak špatně a tak jsem se rozhodla zůstat celí den v posteli.Lehla jsem si zpět a mé oči volně opouštěli slzy.

Nemůžu mu nic říct a k tomu ještě čekáme spolu dítě.. Všechno mě to tak trápilo a trhalo na kusy.Tak moc..

*sms* Oznámil mobil a já se pro něj natáhla k nočnímu stolku.

Kdo mi tak může psát? Nakrčila jsem obočí a podívala jsem se na obrazovku mobilu.

Calum- stálo na obrazovce a mě se do očí nahrnuli ještě víc slzy.Otevřela jsem sms.

Nechápu proč jsi odešla,proč jsi ho opustola kvůli Louisovi,jak dlouho jsi to s ním táhla?Nechápu jak se ti podařilo zahrát takový divadýlko na všechny.Luke tě miloval a bohužel ještě miluje.On je z tebe tak v prdeli..Hlavně jak si užíváš..Nenávidím tě za to co jsi udělala mímu nejlepšímu příteli.

Poslal mi ještě fotku(foto v přílohách).

Začala jsem brečet..Tak moc jsem mu ublížila,tak moc a já se za to nenávidím!Proč musí být všechno tak podělaný?!  Řvala jsem na sebe a odběhla jsem do koupelny,vzala jsem žiletku na holení,rozbila jsem ji a jednu žiletku si vzala.

Šla jsem zpět do pokoje,sedla jsem si na postel a opřela se o čelo postele.Mé slzy tekli jak Niagarské vodopády.Žiletku jsem pevně uchopila,mezi prsty a několikrát si pčejela po zápěstí.

,,Je mi to tak líto..Promiň." Šeptla jsem a přejela znovu ale tentokrát trošku níž pod zápěstím směrem na předloktí.

Krev mi pomalu stékala na mé černé tepláky,štiplavá bolest naplňovala mou pravou ruku,opřela jsem si hlavu o zeď a zavřela oči.Slzy tak moc tekli že bylo zbytečné je stírat.

,,Mary tady máš o-" Vešel někdo do pokoje a sekl se.
,,Panebože Mary!" Odložil tác který udělal dost hlasitý zvuk o dřevěnou poličku.Chytil mě za ruce a snažil se to utřít.
,,Proč?" Šeptl nechápavě,otevřela jsem oči a uviděla před sebou kudrnáče se slzami v očích.

,,Ublížila jsem mu." Šeptla jsem a hleděla na něj jak mě bere do náruče.Šel se mnou do koupelny a umyl mi rány.
,,Ale víš že ubližuješ i sama sobě?" Podotkl a sundal mi tepláky a triko.
,,Ale jemu víc.." Šeptla jsem a stoupla si na nohy,musela jsem se podepřít o umyvadlo abych nespadla.

Harry se na mě podíval s povzdechnutím a podal mi čisté tepláky i triko.Navlíkla jsem si s jeho pomocí čisté oblečení.
,,Popovídáš mi o tvém životě?" Podíval se mi hluboce do očí a já jen přikývla.Vzal mě do náruče a šel semnou zpět na postel.

,,Chodila jsem s Lukem Hemmingsnem tři roky.Rok z toho jsme zasnoubení...Kvůli střední mám tuhle práci a jak víš,osm měsíců musím být tady nebo budu mít nedodělanou střední.Nemůžu nikomu nic říct,nemůžu nic říct Lukovi a on mě za to nenávidí i ostatno kluci..No a s Lukem čekám dítě..Před dvěma měsícema jsem s ním spala poprvé protože jsem se předtím bála.." Vydehla jsem a slzy zase přetekli.

,,Ty jsi s ním spala po třech rokách?" Zeptal se šokovaně.

Kdybych byla vpořádku,zasměji se a řeknu mu že je stejný jak Louis.

,,Ano,po třech rokách protože mě ve čtrnácti znásilnili a já se toho prostě bála..Měla jsem dost pestré děctví dokud jsem se neodstěhovala..Luke mě z toho dostal,naučil mě se nebát lidí a světa.On mě dokázal dostat z dna,přemýšlela jsem o sebevraždě ale on mě zachránil..A teď tam zpadám znovu a beru ho sebou." Začala jsem znovu brečet a on mě silně objal.

==================================================================

Jak vidíte Mary to bere hodně a Harry na to přišéél :)))) Tak jak myslíte že to teď bude mezi těma dvouma? :D

Omlouvám se že díl přidávám až po třech dnech,ale neměla jsem teď vůbec čas :( Další přidám v pondělí ;)))

Budu ráda za vote a ty vaše milované komentíky :**

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat