39.Část

549 48 6
                                    

,,Dobrý den." Oslovil mě když šel ke svému místu,zatím mě nepoznal.Je až moc naštvaný na Nialla a já jen frustrovaně seděla a pozorovala ho.

Sedal si a zatím se na mě ještě ani nepodíval.Upravil si modročernou košili a podíval se na mě.Zamrzl na místě stejně jak já.Do mích očí se začali hrnout slzy.

,,Dáte si něco?" Přišel znovu ten číšník.
,,Asi vodu." Vydechl Luke a jeho víčka se třepala.
,,Vy slečno?" Nemohla jsem ani mluvit.Vím že bych se tady snad zhroutila.
,,Asi taky vodu." Promluvil stále šokovaně Luke,číšník odešel a mě přetekla jedna slza.

,,Myslíš si že mi ubližuješ tak málo že mě pozveš ještě sem?!" Nenávstně na mě hleděl a já jen polkla.
,,Já.." Chtěla jsem něco říct,ale,jeho nenávistný pohled mě pohltil.
,,Ty co,chceš mi ještě připomenout jednou jak jsi celou dobu hrála na mě něco čemu jsem dokonale věřil a ty si celou dobu s Louisem?!Doopravdy jseš tak ráda mě vidět takhle zničeného?!" Vyčítal mi to a jeho oči byly skleněné..Mé už dávno přetekli.

,,Nechápu že jsi tak bezcitná a dokážeš tohle..Dostala jsi mě na dno,jseš ráda?" Nadzvedl jedno obočí a jedna slza mu přetekla.

Tak moc mě to bolelo.. Stiskla jsem k sobě víčka.Prosím ať se mi to jen zdá.. Prosila jsem,ale moc dobře jsem věděla že tohle je krutá realita.

,,Tři roky,tři roky jsme byly spolu..Zasnoubili jsme se.Myslel jsem že jsi se mnou šťastná.Nenávidím tě." Uhl pohledem a díval se z okýnka.Utřel si slzy které mu stekli po tvářích.

,,Nanávidím se za to že jsem si s tebou něco začal." Řekl naposled,vztal a rychle se vzdaloval.Opřela jsem se lokty o stůl a schovala obličej do dlaní.

Nenávidí mě..Až tak moc jsem mu ublížila.Doprdele proč to muselo všechno zkončit takhle?!Tak moc jsem ho chtěla,tak moc jsem ho milovala až sem nás dostala do tohodle..Proč jsem vůbec brala tu práci?!Počkat,já si ji nevybrala to můj ředitel.

*sms* Oznámil mi mobil,šáhla jsem pro něj do kabelky.

Niall-Tak co,užíváte si rande? :D Další slzy a další padali na mobil a já mu raději ani neodpovídala.Utřela jsem si slzy a vydala se na záchod.

Sedla jsem si na zavřený záchod a vytáhla mobil.
Kde teď jste? Napsala jsem Louisovi..Nechci jet domů s Niallem a Zaynem.Neví co se mi stalo a nechce se mi jim to vše vysvětlovat.

Už budeme skoro v Londýně,proč?-Harry
Takže Louis řídí,moje ruce se klepali..Brala jsem na to prášky,ale já nemůžu když jsem těhotná..

Prosím,přijeďte pro mě.Jsem v restauraci Gerental's restaurant..Potom vám to vysvětlím..
Odeslala jsem mu a rozhodla se trošku upravit.

Utřela jsem si kapesníčkama rozmazanou řasenku a zkoušela jsem to rozdýchávat.

Za chvíli tam jsme,čekej venku.
Pípla mi smska a já zhluboka vydechla..

Vyšla jsem,na stůl jsem položila nějaké peníze a šla ke vchodovím dveřím aby mě Niall a Zayn neviděli.

Kluci můžete jet domů.Domů se dostanu sama ;) Napsala jsem Niallovi sms a čekala kdy jejich auto nastartuje a odjede.
O.K. Přišla mi odpověď a oni odjeli.Stoupla jsem si na chodník abych šla vidět a čekala na černého Ranger Rovera.

==================================================================

Tak a máte to tady ;) Máte tady Luka!! :)))) No jak vidíte,trošku ji to vyčítá :((( Jak myslíte že se Mary cítí?Co myslíte že udělají oba dva?Budou se spolu ještě někdy bavit?

Budu ráda za vaše odpovědi a vote :3333 I Love Ya :*

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat