42.Část

566 48 20
                                    

,,Táák!Jde se za Lou!" Uslyšela jsem hodně povědomí hlas a zpanikařeně jsem se podívala na Lou.Otočila mě k ní zády a dotlačila mě k velké černé skříni,rychle jsem do ní vlezla a on za mnou rychle zavřela.

,,Jé,Ahoj kluci." Uslyšela jsem Louin hlas hned po zabouchnutí dveří od skříně.
,,Ahoj Lou,tak jsme zase tady." Zasmál se Ashton a sedl si na křesílko u zrcadel.Ano,viděla jsem to díky škvíře mezi dvířkama,předemnou byl kožený gauč kam si sedal Luke s Calumem.Do očí se mi nahrnuli slzy a mé srdce bylo o stopadesát.

,,Tak jo,první Ashton,pak Mike,Calum a Luke nakonec." Uviděla jsem Louin úsměv v odrazu zrcadla,její pohled směřoval nervózně na mě,jen jsem polkla a sledovala to dění přes sebou.

Luke si vytáhl mobil a zadíval se na jeho pozadí,trošku jsem se nahla abych tam viděla.

Mé oči zalili okamžitě slzy a měla jsem co dělat abych se naplo nerozbrečela.Měl tam fotku nás dvou..Byl to nádherný okamžik.

*FlaskBack*

,,Tak to je výška." Naklonil se Luke a díval se dolů.Chytla jsem ho za ruku a zatahala ho aby šel dozadu.
,,Nenakláněj se tam tak." Šeptla jsem když se stále nedal,otočil se na mě s úškebkem.
,,Ty se bojíš že spadnu?" Jeho úškebek nescházel a znovu se naklonil,stáli jsme na velkém kameni nad propastí Cannon v Americe.

,,Ne,Luku,nechoď tam." Zatáhla jsem ho za ruku a měla jsem poměrně slzy v očích.
,,Ale Mary mě se nemůže nic s-" Sekl se když uviděl mé skeněné oči.
,,Neboj." Přišel ke mě a silně mě objal a hlad mě po zádech.
,,Jen mám prostě o tebe strach." Špitla,jsem mu do krku a silněji ho stiskla.
,,Tak dobře,už tam nepůjdu,jo?" Poodtáhl se a usmál se na mě,úsměv jsem mu s vřelostí opětovala a líbla ho na pusu.Zasmál se.

,,Ale já chci víc." Políbil mě a tentokrát jsem se smála já.
,,To jsem jako tvoje?" Políbila jsem ho a dívala se mu do očí.
,,Jo,máš něco proti tomu?" Uchechtl se a opřel jeho čelo o to mé.
,,Ne,ráda ti patřím.." Políbila jsem ho znovu a on se do polibku usmál.
,,Teda,pokud patříš ty mě." Odtáhla jsem se od něj s úškebkem.
,,Jistě že patřím." Usmál se kouzelně,cíila jsem se tak výborně,v bezpečí a ho tak moc milovala..

,,Heey,hoďte tam nějakou pózičku!" Křikl na nás se smíchem Calum a my se zasmáli.
,,Pak mi to pošleš." Zasmál se Luke a díval se na Caluma který nastavil mobil na nás.Jen s úsměvem přikývl a Luke se ke mě naklonil.

,,Zakloň hlavu." Šeptl mi do ucha,usmíval jsem se a zaklonila hlavu na stranu ke Calumovi,Lukova ruka sjela na můj zadek a jeho rty se otiskly na můj krk.Začala jsem se smát a postřehla jsem jen jak cvakl foťák.
,,Jsi blázen Luku." Poodtáhla jsem se od něj a on svou ruku z mého zadku nezpouštěl.
,,Ale do tebe." Líbl mě na spánek.
,,A ještě k tomu můj." Povzdechla jsem si se smíchem.

*End Of FlashBack*

Z mích očí tekli slzy nad touto vzpomínkou.
,,Luku,vpořádku?" Uslyšela jsem Mikův hlas ale neviděla jsem ho.
,,Jo,jen jsem si na něco vzpoměl." Zvedl hlavu Luke směrem tam kde byl Mike a utřel si tváře.

Vzpoměl si na to samé jak já? Napadlo mě a Lou se k němu otočila..
,,Jak to že už se nebavíte s Mary?" Zeptala se a šla ke skříni,vyděšeně jsem na ni hleděla.Došlo mi že chce oblečení pro Ashtona,rozhlíhla jsem se okolo a vzala džíny a triko,Lou pootevřela skříň a já ji to podala.Hned zavřela a já si oddechla.

,,Lou,můžeme ti věřit že to nikomu neřekneš?" Zeptal se Calum a Luke se ironicky uchechtl.
,,Jo,mě můžete v čemkoliv věřit." Usmála se a podala Ashtonovi oblečení a šla teď na Mika který si přesedl.

,,Luke s Mary chodil celé tři roky." Promluvil Calum.
Asi se rozhodl dělat Lukovi mluvčího. Lou na něj nevěřícně hleděla.
,,Já si to ale vždycky myslela že ji Luke dostane." Uchechtla se a pousmála se na Luka.Svěsil pohled a něco ťukal do mobilu.
,,Tak proč teď chodí s Louisem?" Nakrčila obočí a hrála si s Mikovými vlasy.
,,To vůbec nevíme..Prostě odešla kvůli škole,naposled si pamatuji když Mary a Luke v kuchyni mluvili dost hlasitě,chtěl jsem uvolnit atmosféru a udělal si trochu srandu..Bylo to poprvé co na mě Luke doopravdy zařval." Polkl Calum a podíval se na Luka..Byl celý zničený.

,,Chceš tu modočernou košili?" Zeptala se Lou Mika a vydala se ke skříni.

Modročerná košile,modročern-Mám ji. Vzala jsem ji ještě s džínami a znovu jak předtím jí to podala.Calum se přemýstil místo Mika a Mike šel za Ashtonem se převlíct.

,,A jak to nese Luke?" Zeptala se Lou Caluma,jak vidím věděla že Lukovi není do řeči.
,,Dost blbě.." Šeptl zničeně Luke a mě se zpustila další várka slz.Vybýrala jsem už oblečení pro Caluma abych se tady psychicky nezhroutila.

Musím se smát.Stojím ve skříni,poslouchám jejich rozhovor a vybírám jim oblečení na koncert.

Černé tílko s potiskem a černé džíny,ono tady vlastně nic jinýho kromě černých džínů tady není..

Bylo tam ticho a já čekala kdy si Lou příjde pro věci.Z ničeho nic se otevřeli jedny dvířka od skříně a Ashton leknutím trošku nadskočil.Dala jsem rychle prst k ústům naznamení ať drží pusu když chtěl něco říct.Kývla jsem na něj hlavou a on si mě stále prohlížel.

,,Ashtone co tam vydíš tak zajimavýho?" Zeptal se Luke který se pootočil na sedačce,zapadla jsem víc do boku a prosebně hleděla na Ashtona se strachem v očích.
,,Ni-c,jen-jen hledám ten šátek." Řekl Ashton naprosto vyvendený zmíry a stále na mě hleděl jako by mě viděl poprvé.

,,Prosím tě ukaž." Uslyšela jsem Lukův otrávený hlas a jeho kroky jak vztává.Ashton vykulil oči stejně jak já a já začala hledat šátek,našla jsem červenočerný a rychle mu ho vrazila do ruk.

,,Dobrý Luku,už ho mám." Zavřel Skříň Ashton těsně předtím něž sem stihl dojít Luke.Vydýchávala jsem ten šok a uviděla jak si Luke znovu sedá.

To bylo těsný.. Vydechla jsem a Lou nenápadně hleděla na mě vyděšeným pohledem.Polkla jsem a ona šla ke skříni.

Co to bylo? Naznačila rty a dělala že se hrabe ve skříni.
Pak ti to vysvětlím. Opětovala jsem ji to a podala ji oblečení.Přikývla a s oblečením zase odešla.

,,My jdem." Řekl Ashton a s Mikem se vydali ke dveřím.
,,Počkejte na mě." Řekl Calum který se rychle na sebe navlíkl kalhoty a utíkal za něma zafím co si zapínal kalhoty.Bouchly dveře a už jsme tady byly je my tři.Teda pro Luka jen oni dva..

,,Chceš něco na pití?" Optala se Luka opatrně Lou.
,,Ne,to je dobrý.Děkuji." Pousmál se na ni a sedl si před zrcadlo.Uhla jsem z volného místa mezi dvířkami protože on se díval na tu skříň.

,,Jdem na z-" Uslyšela jsem Louisův hlas jak se zarazil..

========================================================

Tato část má 1161 slov bez téhle řeči!! :DDDDDD
Jste rádi že jsem to dnes napsala tak dlouhé? :D
Co říkáte na to že tam celou dobu byla Mary a sledovala to?
Myslíte že to Ashton práskne Lukeovi?Jaká by byla podle vás jeho reakce?
Co myslíte že chtěl Louis?
Jak myslíte že bude reagovat Mary až vyleze za Lou?
Příští díl bude z pohledu Louise,těšíte se? :))

Budu ráda za vaše odpovědi a vote :3333 Miluju vás,vždycky mě dokážete dojmou,jste nejlepší :**

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat