29.Část

573 47 11
                                    

Tato část je věnovaná všem co kometují tenhle příběh :33 Ohromě to vždy potěší,prostě vás miluju lidičky :*

================================  Po dvou týdnech:

,,Notak Mary,musíš něco jíst." Povzdechl si Louis a posunul ke mě talíř.
,,Ne Louisi.Já jsem tlustá dost." Zaprotestovala jsem a odsunula talíř zpět k němu.
,,Řekni mi z čeho seš tlustá když nic nejíš." Sedl si naproti mě v jídelně a se starostlivým pohledem mě sledoval.
,,Nevím,ale jsem čím dál víc tlustější a prostě nemám ani chuť k jídlu." Zakroutila jsem hlavou a víc se zachumlala do mého dlouhého šedého svetru.
,,Dnes máme tady koncert." Převedl téma a já za to byla ráda.Přikývla jsem a dívala se mu do očí.
,,Chci aby jsi šla se mnou." Chytil mě za ruku,ztáhla jsem si víc rukávy a povzdechla si.

,,V kolik tam jdem?" Nadzvedla jsem obočí,věděla jsem že můžu protestovat jak chci,on mě stejně donutí.Usmál se jak sluníčko a pohladil mě po klobech na ruce.
,,O půl šestý vyrážíme." Usmál se a já vztala.
,,Nebudeš jíst?" Nadzvedl obočí a já záporně zakroutila hlavou,bez dalších slov jsem se šouravým krokem dostala do mého pokoje ve kterém jsem zavřená jak nejvíc to jde..

Otevřela jsem můj macbook a najela na twitter.
-Víte,stane se něco co vám naprosto změní svět k tomu lepšímu,ale pak to odejde,zničí vás to,ale zničí vás to ještě tím že ji uvidíte s někým jiným..-

Přečetla jsem si tweet a moje slzy zase tekli po tvářích..Tak moc mi chyběl,chtěla bych ho mít u sebe,obejmout ho a slyšet jeho uklidňující slova že je vše vpořádku...Tak moc jsem to potřebovala slyšet,ale vím že on mě teď nenávidí.

Zapla jsem televizi a podívala se na lidi na obrazovce.Stála tam černovláska a v pozadí jsem uviděla Lukovu fotku,utřela jsem si slzy abych viděla líp a zesílila zvuk.

,,5 Seconds Of Summer vypustili do světa novou písničku!Složil ji Luke Hemmings a my si myslíme že to není jen tak že ho to napadlo,musí to mít určitě nějakou zpojitost s tím jak se poslední dobou cítí a tváří." Udělala smutný obličej a já zalapala po dechu..Sakra.. Proběhlo mi myslí když jsem uviděla jak tam sedí vedle sebe..

Mike,Cal,Luke,Ashton seděli na vysokých sedačkách a ta černovláska s nimi.
,,Máme tady menší interwiem." Usmála se do kamery a pak se otočila na kluky.Luke byl nervózní,vždy když je nervózní pohrává si se svími náramky a poklepává nohou.

,,Tak co kluci,jste připravení na otázky?" Usmála se na ně,nikdo z nich nebyl moc nadšený,ale všichni přikývli a pokusili se o úsměv.
,,Luku,co se děje že jsi tak nešťastný?" Mile se usmála a zeptala hnědooká černovláska.
,,S mojí přítelkyní jsme se rozešli.." Zklopil pohled k zemi a věnoval se svím náramkům.
,,Myslíš Mrs.Hemmings s kterou jste tři roky?" Nadzvedla nevěřícně obočí.Luke k ní zvedl pohled.
,,S kterou jsem byl tři roky." Opravil ji a ona se zarazila.
,,Myslíš že nám to tu dokážeš nějak popsat?" Dělala že je starostlivá,to jsem poznall i z pohledu Caluma,on totiž nenávidí ty přetvářky..Slzy mi stékali,ani jsem to neřešila a sledovala Luka na obrazovce.

,,Po třech letech jsme se rozešli,no správně ona se mnou...Řekla že musí ale nemůže říct proč,řekla že mě stále miluje ale já nevím jestli ji to věřit protože je s někým jiným." Vydechl Luke,můj dech se začal zadrhávat a slzy zrychlovali.
,,Tu písničku jsi složil kvůli ní?"v Zeptala se a všichni kluci jen přihlíželi.Luke nechtěl nic říkat a přikývl se svěšenou hlavou,zaleskla se slza na jeho tváři,Calum ho objal a na obrazovku vyskočil jejich nový videoklip.Mé slzy tekli silně,drtila jsem v rukách polštář a sledovala televizi..

I remember the day you told me you were leaving..
I remember the make-up running down your face.
And the dreams you left behind,you didn't need them.
Like every single wish we ever made..

I wish that I could wake up with Amnesia,
And forget about the stupid litlle things..
Like the way it felt to fall asleep next to you.
And the memories I never can Escape..

Cuz I'm Not Fine At All..

Já to nedokážu ustát..Ubližuju mu,ubližuji všem okolo sebe..Nechci aby on trpěl,proč?!Proč všechno musí být tak blbý?! Nadávala jsem si a silně vzlykala,vběhla jsem do koupelny,vzlala ze zrcadla žiletku,sedla jsem si vedle vany a pomalu a hluboko tím přejížděla po zápěstí..Vzlyky se utišovali,ale slzy tomu byly opakem,krev tekla a já jen seděla a hleděla na to jak se ty dvě tekutini míší dohromady na mích nohou.

==================================================================

Ahojte!!Promiňte že přidávám teď tak pozdě ale život je boj a já se snažím to sem přidávat co nejdřív! ;) Mám předepsáno několik částí,takže by to neměl být problém ;)

Jinak jak vidíte Louis přišel na ono velké tajemství!! :))) Co myslíte jak to teď bude mezi Mary a Louisem?Myslíte že Mary budev pořádku?Bude se takhle rápit i nadále?A co vůbec Luke,objeví se tam? :DDD No,uvidíte sami jestli tam bude a chtěla jsem se vás zeptat,chtěli by jste někdy pohled Louise a pak třeba i Luka? :DDD

Budu ráda za vaše vote které v poslední době pokleslo :'(( A vaše úžasné komentáře :*** :33333

With Love Mary-Sarah-Tommo :*
Nemám co dodat,jen prostě Mary teď není úplně v pořádku :/ Co myslíte,jak te to bude vyvíjet dál?Jak na tom bude Mary?A co Louis?Budou to nejlepší přátelé?  Budu ráda za vaše odpovědi jako vždy :333333 Dostáváte mě tím vždycky do rozpaků ;)) :333

A moooc děkuji (označit toho koho jsem chtěla označit :'DDDD Fuck Logic) za ty úžasné komentáře a tu každočástní podporu :*

Budu ráda,moc ráda za váš vote a komentík :***

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat