,,Kluci snídaně! " Křikla jsem z obýváku ke schodům když jsem dodělala vafle a lívance.
,,Tak brzo?" Ozval se ospalý hlas Caluma.
,,Jak brzo,je půl jedenácté. " Uchechtla jsem se a vzala si do náruče Iris s kterou jsem šla zpět do kuchyně a dala ji granule.
,,Kde to je?" Zeptal se rozespale Mike ještě si protirajíc si ospalé oči.
,,Nachystané v jídelně." Uchechtla jsem se a popostrčila ho směrem jídelna. Přikývl a zasedl do čela stolu.,,Omg Mary,já tě miluju.." Řekl Mike ještě předtím než si stihl dát do pusy wafle se šlehačkou. Zasmála jsem se,opřela se o futra dveří a sledovala jak Cal váha co si dát na lívance, Mike neví co sníst první a za mnou bych řekla že se blíží nejspíš Ash.
,,Tohle mi chybělo. " Uchechtl se rozespale Ash a prošel okolo mě.
,,Mě taky Ashi,mě taky .." Přikývla jsem s úsměvem.,,Kde je vlastně Luke?" Zeptal se Mike když do sebe dal čtvrtou wafli.
,,Myslela jsem že víte co s ním je." Nakrčila jsem obočí a dala ruce podél těla.
,,Ne,my nic nevíme. " Zakroutil hlavou Ash a dal si do pusy další várku lívanců. Zamračila jsem se a pomalu šla ke schodům.Že by byla snídaně a on nepřišel jako první? A že nepřišel vůbec? To se mu nezdálo, to prostě nebyl Luke.Pomalu jsem vyšla schody,nezdá se to,ale s tím břichem to doopravdy dává zabrat.
,,Luku?" Zaklepala jsem na dveře a pootevřela je .
,,Hmm?" Zachraptěl rozespale. Vešla jsem do jeho pokoje a zavřela za sebou potichu dveře.,,Jakto že nejdeš na snídani? " Zeptala jsem se ho a dívala se na něj.
,,Jsem hrozně unavenej. ." Povzdechl si a podíval se na mě.
,,A tak jsem se rozhodl že budu ležet. " Usmál se nevinně, Uchechtla jsem se a sedla si k němu na postel.
,,S teboou. ." Zajásal radostně chytil mě nad bříškem, stáhl mě zády na jeho hruď a převalil mě na druhou stranu.Smála jsem se tomu a otočila se na bok abych na něj viděla.,,Jenom proto?" Usmála jsem se,nepřišlo mi že tento Luke Hemmings jen kvůli tomuto nešel na snídani.
,,A taky mi je trošku blbě. " Vydechl a opatrně si hlavu položil na mé bříško.
Pohladila jsem ho po hlavě a zhrozil a se.
,,Vždyť celej hoříš. " Řekla jsem a hladila ho po čele.,,Hm.. Nechce se mi ani vstávat." Povzdechl si nešťastně a dělal ukazováčkem na mém bříšku uklidňující kolečka.
,,Donesu ti jídlo a prášek. Radši budeš celej den ležet než aby jsi z toho měl něco víc. " Pousmála jsem se na něj podporně a trošku se nadzvedla.,,Ale pod jedinou podmínkou. ." Odtáhl se ode mne abych mohla vstát.
,,Poslouchám. " Usmála jsem se a pomalu se zvedla a šla ke dveřím.
,,Budeš ležet se mnou. " Usmál se nevinně s uculením.,,Dobře, ale co oběd a večeře? Kdo uklidí? " Nadzvedla jsem obočí.
,, No..Jako můžeš uvařit když bude teda třeba, ale jako jinak aby jsi tady právě byla co nejvíc se mnou." Podíval se na mě prosícím pohledem.
,,Tak jo." Povzdechla jsem si s úsměvem a šla dolů.Ty mě chceš zabít Luku...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Další díl po dlouhé Době!!
Doufám že se líbil :3333
A sbližují se nám :33 Co vy na to? :D
Myslíte že budou spolu celý den ? :3
Myslíte že mu Mary zase něco napoví? Přijde na to? :DW
Budu ráda za vaše odezvy a vote :33333With Love Mary-Sarah-Tommo :33333333 <333
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤