84. Část- Happy End

798 61 28
                                    

PO TŘECH  LETECH:

,,Luku?Můžeš Prosím tě zavíst Sussie do té školy? Nestíhám do toho salonu." Zeptala jsem se Luka který byl někde za mnou v pokoji a já co nejrychleji oblíkala Sussie.
,,Mar, vždyť nejsem ani upravenej. " Povzdechl si Luke a já se uchechtla.

,,Já si taky nestěžovala když jsem tě táhla z toho baru po ukončení turné a už vůbec si nestěžovala na to že ses ostatním lidem Smál že jsou poníci. " Uchechtla jsem se a usmála se na Sussie která byla myšlenkami někde jinde. Pravdě podobně s tím že jde dnes poprvé do školky.

,,Když tohle už nikdy nezmíníš tak jo." Pronesl za mnou naprosto beze smíchu a já si uměla představit jeho ironický pohled. Miluju si z něho s tímhle stále utahovat..
,,Je to už rok zpátky a ty mi to pořád taháš před nos." Fňukl jak malý a já se na něj otočila.
,,Ale,ale.. Tebe něco přestalo bavit?" Uchechtla jsem se,vzala Sussie za ručičku a podívala se na její vystrašený pohled.

,,Jo,bary už mě omrzeli. " Vydechl Luke a já se zasmála.
,,No mě by po tom taky už přestali asi bavit. " Uchechtla jsem se a on si nademnou Povzdechl, nevydržel to a zasmál se.

,,Sussi, do školky tě odveze tatínek a já se i pak pro tebe přijdu jo?" Usmála jsem se na ni a ona se Zhrozila.
,,Ale já chci aby jsi šla se mnou." Zamrmlala rozkošně, zněla jako by se každou chvilkou měla rozbrečet a Luke se na mě podíval s polknutím.
,,Tak já tě zavezu a tatínek tě vyzvedne." Řekla jsem na druhý pokus a ona zase pokroutila hlavičkou . Zvedla ke mě hlavičku se slzičkami po tvářích a nadechla se k odpovědi.

,,Já tak nechci. " Šeptla a natáhla ke mě ručičky. Povzdechla jsem si s úsměvem a vzala si ji do náruče,okamžitě se mi obmotala okolo krku a odmítala se pustit.
,,Ale Zlatíčko. . Musíš tam, nesmíš se toho bát. Vím že jsi silná a uvidíš že tam poznáš nové kamarády a bude ti dobře. Budeš tam pak chodit ráda a nebude se ti chtít do školy. " Uchechtla jsem se při poslední větě.
Otočila hlavičku na Luka a natáhla k němu ruku,přiblížil se a ona si ho k sobě přitáhla.

,,Chci aby jste mě objímali oba dva." Šeptla a utřela si slzičku. Luke se uculil, Sussi mě objala okolo krku a Luke objal obě dvě.
,,A půjdeš teda do školy? " Zašeptala jsem mezi nás tři a políbila ji na čelo když se trošku poodtáhla.
,,A půjdete tam se mnou oba dva?" Zeptala se nás a podívala se na Luka. S úsměvem přikývl a já se usmála. Její pohled padl na mě a já s širokým úsměvem přikývla.

,,Doopravdy tam budu ráda? " Zeptala se a dívala se z Luka na mě.
,,Myslím že ano." Promluvila jsem jako první na což Luke přikývl a políbil ji na čelíčko. Sussie mě objala znovu okolo krku a oddechovala všechno to  napětí v sobě.
,,A najdu si tam kamarády?" Zeptala se a já s polknutím pohlédla na Luka který se na mě lítostně podíval ale zároveň zatl čelisti..

Před pár týdny:

,,Půjde na soukromou." Stál si za svým Luke opřený o linku a záporně pokroutila hlavou.
,,Ne, půjde na normální školku, nechci z ní dělat sobce." Opřela jsem se o linku naproti němu a stále hleděla do jeho neúprosného pohledu.
,,Naše dcera nikdy nebude snob." Zakroutil hlavou a se ironicky uchechtla.
,,Luku,uvědom si že sobectví není v genech ale podle toho kde vyrůstá. Podívej se okolo nás.. Všude tady máš přepych, ty jsi slavný a tak je logický že  jsi bohatý. Je to tvoje dcera a je jasné že ji dáš vše co jen bude možné, ale tohle je Luku rozmazlování. A když ještě bude chodit na soukromí školy její sebevědomí bude vysoko a nikdo ji nebude mít rád. " Uchechtl jsem se ironií s pohledem 'Jo Luku,takovej svět bývá..' Stiskl okraj linky v dlaních a vydechl.

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat