10.Část

691 51 7
                                    

Luke pohled:

Seděl jsem na gauči v obyváku a měl hlavu v dlaních.Moje slzy tekli bez přestávky.

Nedokážu být silný,nedokážu být silný..Ona se chtěla zabít.Kdybych tam nepřišel v čas už by tady nebyla.Ona by mě opustila..

Slyšel jsem klapnutí dveří a vedle mě se oběvil Calum.Iris začala mňoukat a skočila Calumovi do klína.
,,Co se děje bro?" Zeptal se starostlivě a hladil Iris která spokojeně vrněla.Popotáhl jsem a podíval se na něj.

,,Chtěla se zabít.Stála na útesu a už padala..Kdybych-kdybych ji nestihl chytit už by tady nebyla." Moje slzy stékali a já se zevnitř trhal na kusy.
,,Luku,ona.." Řekl Calum vystrašeně a jeho oči slzely.

,,Jo.Chtěla se zabít aby se toho zbavila." Řekl jsem a promnul si ruce.Iris si přelezla ke mě a slízla mi jednu slzu na tváři.
,,Čeho?" Nadzvedl obočí a první slza mu stekla po tváři.
,,To nevím." Šeptl jsem a podíval jsem se na schody.

Měl bych za ní jít? Přemýšlel jsem a nemohl se rozhodnout.
,,Luku..Já,s klukama pomůžeme vám." Řekl důvěryhodně ale já zakýval hlavou do záporu.
,,Ne,je to mezi námi.My si to nějak vysvětlíme.." Řekl jsem a Calum si povzdechl.

,,Tak my s klukama budeme u
rodin ještě týden.Dejte se oba dva do pořádku." Poplácal mě po rameni a vstal.
,,I fanoušci vás podporují.Nevím jestli ví že jste spolu,ale hlavně podporují Mary ať se drží a tebe protože poznali že tě to nesmírně tíží." Řekl a šel ke dveřím.

,,Calume?" Řekl jsem ještě a postavil se.
,,Ano?" Podíval se na mě už s nazutými boty.
,,Díky." Usmál jsem se na něj a on odešel.
Pohladil jsem Iris a díval se na to bílé klubíčko.

,,Co myslíš prcku,myslíš že to tvoje panička dokáže?Postaráme se o ni spolu přece." Vzal jsem si ji do náruče a dal ji pusu na čelo a šel s ní nahoru.

Vyšel jsem schody a šel do našeho pokoje.Zpanikařeně jsem se rozhlídl po pokoji když jsem ji neviděl.

Mary.. Viděl jsem pootevřené dveře do koupelny,položil jsem Iris a rychle jsem tam vběhl a ona se skláněla nad záchodovou mísou.Vydechl jsem úlevou že je tady a schytil ji vlasy.Pohladil jsem ji po zádech,její kosti byly vystouplé bylo to až tak moc nepřirozené a to jsem cítil i přes mikinu..

Pomohl jsem ji na nohy,ona si zdatně vyčistila zuby s tím že nenávidí zvracení.Celou dobu jsem ji podpíral,protože ona už neměla žádnou sílu.Dovedl jsem ji k posteli a zakryl ji.Pohladil jsem ji po tváři a ona se na mě dívala.Otočil jsem se a už jsem chtěl odejít.

,,Luku.." Šeptla a já se překvapeně otočil.

,,Zůstaň tu." Šeptala protože její hlasivky byly po tom křiku na dně.Na dně tak jak ona.
Polkl jsem a lehl si vedle ní.Dívala se mi do očí a přemýšlela.

Iris za ní vyskočila a Maryini oči se rozářili jako by Iris viděla poprvé,pár slz jí steklo po tváři,Iris si jí lehla na břicho a spokoje vrněla až se natáhla k jejímu krku.

,,Když jsi křičela že chceš umřít..Říkala jsi že se toho chceš zbavit.Čeho jsi se chtěla zbavit?" Zeptal jsem se jí.Bál jsem se jí jen dotknout.Celý tři měsíce jsem ji nepolíbil na ústa,skoro se ji nedotýkal,protože chtěla být sama..

,,Chtěla jsem se zbavit toho hlasu uvnitř mé hlavy." Šeptla a jednu ruku vytáhla z podpeřiny.
,,Ten hlas mi neustále říkal,jak jsem ubohá.Zasloužím si umřít,za vše můžu já.On křičel a moji hlavu to rvalo na kusy." Dívala se na její ruku která se pomalu přibližovala kté mojí kterou jsem měl na peřině nedaleko od ní.

,,Zmizel?" Šeptal jsem a sledoval její pomalé pohyby směrem k mé ruce.
,,Ano." Podívala se mi do očí a já ztuhl..Něco se změnilo.

==============================================================================
Tak co říkáte na tenhle díl?Takové procitnutí z Lukového pohledu. :DDDD
Xo myslíte že se změnilo u Mary?Nevím peoč ale tenhle díl si musím pochválit :33 Jak vidíte kluci se nemůžou o ně starat,takže si to řeší sami :(( Dloufejme že to bude jen lepší a lepší :)))

Budu ráda za votes a nějaký ten komentík,doufám že se díl líbil ;)

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat