28.Část

570 48 5
                                    

Část věnuji ClaireBalcarova protože její slohy u částí hrozně mooc potěší :333333 Doopravdy ti moc děkuji ;33 Doufám že se ti část líbí ;)

Pár slz mi steklo po tváři,snažila jsem se to tak držet,ale,pomalu povoluji..Utřela jsem si slzy a zazvonila na zvonek.

Ve dveřích se oběvil Harry s úsměvem,ale jakmile mě zpozoroval,úsměv mu klesl,přehodil si utěrku kterou měl v tuce,přes rameno a projel si mě pohledem.
,,Louisi je tady!" Křikl do baráku a zmizel z dveří.Louis seběhl schody s úsměvem a o objal mě.

,,Ukážeš mi kde budu?" Špitla jsem potichu a odtáhla se od něj.
,,Jo,pojď." Vzal mi oba kufry,já si v chodbě vzula boty a šla jsem poslušně za ním.Vyšli jsme schody a ocitli se na dlouhé chodbě.
,,Ty dveře nakonci jsou tvoje." Usmál se na mě a šli jsme pomalu k nim.
Ať to vypadá jakkoliv,jen prosím,chci už být sama.. Škemrala jsem v podvědomí.

Otevřel dveře s úsměvem a já vyvslila oči.
,,To.." Mrklala jsem a dívala se na pokoj zařízený do bílé barvy s tmavě hnědou podlahou.
,,Je úžasné." Usmála jsem se na něj a vešla do pokoje.Obrovská bílá postel s huňatými polštářky,bílé skříňky,stůl s policemi a prostě vše v bílé barvě..
Louis se zasmál.
,,Tenhle,pokoj pro tebe navrhoval Harry." Usmál se jak neviňátko a dal mi kufry ke skříni.
,,Neřekla bych to do něj že by dělal něco pro mě." Zakroutila jsem hlavou a on si povzdechl.
,,Vypadá že je hrozný,chová se tak protože ví že ty se semnou budeš líbat na veřejnosti a on bude jen přihlížet." Vydechl a posadil se na postel.

Sice tě mám ráda Loui,ale můžeš odejít.. Povzdechlo si mé podvědomí a já si sedla vedle něj.
,,Říkal že se ti ti určitě bude líbit." Zasmál se a přejel to tu pohledem.
,,Je to úžasný." Uculila jsem se a pohladila polštářek vedle sebe.
,,Je zajímaví že to dokázal zkonbimovat tak že je to stylové,jako by obyčejné,bílé a přesto tak útulné.." Uhechtl se,vztal a pomalu šouravými kroky šel ke dveřím.

,,Tak se tady zabydli.Pak přijdi na večeři." Pousmál se na mě a já matně přikývla.

Je jasné že nepříjdu.. Uchechtla jsem se ironicky a šla do koupelny,dala si sprchu,kapky vody se míšili dohromady s mímy slzy..

,,Mary?" Uslyšela jsem Louisův hlas z pokoje.Polkla jsem a utřela si slzy.
,,Jsem ve sprše." Řekla jsem polohlasem aby mě slyšel.
,,Jídlo ti nechámvám na stole." Řekl u dveří do koupelny a pak šlo slyšet jen klapnutí dveří..
==================================================================

Jak jsme si mohli všimnou tak Harry nemá zrovna v lásce Mary,ten důvod buď vám tak trošku dochází nebo se ho dozvíte pak ;))) Co myslíte jak na tom Mary bude?Jak bude vycházet s Louisem?Bude se o ni stsrat?A co Harry?A co magazíny,novináři a celí svět řekne na jejich vztah? :))

Budu hrozně moc ráda když mi napíšete co si o tom myslíte :))) <33333
A samozdřejme budu jen ráda za vaše vote abych zisila jestli se vám to líbí :33 :) ;)

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat