54.Část

518 52 3
                                    

Pohled Luka:

Je tak nevinná.Chci aby byla znovu jen má..Je to její rozhodnutí,ale musela mi takhle ublížit?Musela mě podvádět?Musela mi tak lhát..

Nenávidím se za to že se na ni dlouho nedokážu zlobit.Nedokážu na ni tak moc řvát tak jak posledně jsem se pohádal s kluky.

Nehci ji ublížit,ale ví ona jak ublížila mě?Možná jsem ji taky ublížil tím co jsem ji řekl v té restauraci..Ale má přece Louise,ne?Proč je vlastně tady?Proč leží tady v pokoji pro hosty a pokojně spí? Proč ji držím za ruku a prohlížím si její vyhublí obličej?

Seděl jsem v křesle u její postele,nad myšlenkami jsem se mírně mračil a zkoušel si na všechno odpovědět..

Nevím naprosto nic. Povzdechl jsem si a opřel si hlavu o opěradlo.

Chyběla mi,tak moc jsem ji chtěl zpět někde poblíž mě.Aspoň takhle se to povedlo. Pousmál jsem se pro sebe a zadíval se na ni jak spí pod huňatou peřinou.

Pozoroval jsem ji hodně dlouho,tak moc jsem ji chtěl políbit..Pomalu jsem zavíral oči,mé oční víčka byly tak těžké až nakonec jsem upadl do hlubokého spánku.

Poslední dny jsou čím dál víc vyčerpávající..

-------------------

Pohled Mary:

Probudila jsem se kvůli hlasu v mé hlavě který pomalu začínal křičet.Otevřela jsem oči a hned je zavřela kvůli světlu v pokoji.Začala jsem je znovu pomalu otevírat abych si zvykla na světlo.

Křeslo u postele bylo prázdné..Luke odešel,to bylo to co mě vzbudilo. Pomyslela jsem si.

To je blbý že je pryč ten vopruz.Co? Smál se protivně ten hlas a já si povzdechla se zavřením očí.

,,Mary,už jseš vzhůru?" Optala se opatrně Liz ode dveří.
,,Ano..Kdy Luke odtud odešel?" Optala jsem se rozespalím hlasem a dívala se na ni jak stojí ve dveřích.
,,Před chvílí.Poslala jsem ho ať si lehne do postele." Přišla ke mě a sedla si na kraj postele.

,,Aha." Začala jsem se pomalu zvedat do sedu a opřela se o čelo postele.
,,Jak to že jsi usla?" Prolomila ticho Liz a pousmála se.
,,Když,když přišel Luke..Ten hlas utichl." Nervózně jsem polkla a ona se usmála.

,,Musíš ho mít u sebe aby jses z toho dostala.On tě taky potřebuje." Chytla mou ruku a já se na ni dívala.
,,Ale jak?" Optala jsem se tiše.

,,Neboj..Na to už příjdem." Pohladila mě a stoupla si.
,,Pojď,zkusíme jestli už se udržíš na nohách." Natáhla ke mě ruce s úsměvem.Svěsila jsem nohy pomalu z postele a silně vydechla.Chytila jsem její ruce a začala se zvedat na moje nohy.

Doširoka jsem se usmála na Liz.
,,Já můžu stát." Byla jsem tím naprosto ohromena a udělala menší šouravý krok k ní nacož ona ustoupila o jeden krok dozadu.
,,Vidíš,říkala jsem že to bude lepší." Usmívala se na mě s jiskřičkami v očích.
,,Vždycky máš pravdu." Dívala jsem se na sebe v zrcadle,mé nohy byly vyhublé že bylo až nemožné že unesou to břicho.

,,Tak jse běž umít a všechno co potřebuješ a přijď si dolů na jídlo." Usmála se a pomalu odcházela.
,,Dobře." Přikývla jsem a šla ke skříni.
Vzala jsem si šedé legíny a velký,volný,bílí svetr ve kterém bylo příjemně i v horku.Je zima,takže tady se teploty pohybují okolo deseti celsia.

Šla jsem do koupelny,umyla jsem se,bysušila si vlasy a vydala se dolů na jídlo..

==================================================================

Tady máte další díleček který jsem přislíbila! :D Promiňte tak pozdě,ale dřív jsem to nestihla :)).
Co si myslíte o dílu? :33333
Máte tam i pohled Lukea :3 Těšíte se na další díl? :D

Budu ráda za vote a komentík :333 :*

With Love Mary-Sarah-Tommo ✋

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat