Pohled Luka:
,,Luku!" Zamával mi rukou před obličejem Calum a já se na něj podíval.
,,Říkal jsi něco? " Snažil jsem se usmát, ale na to aby se mi to povedlo jsem byl až moc zamyšlený.
,,Říkám ti tady co se mi dnes stalo asi celých patnáct minut a ty koukáš do stolu jak tělo bez duše. " Povzdechl si Cal a ruce položil s hlasitým dopadem na stůl.
,,Promiň. .Jen,nad nečím jsem přemýšlel. " Usmál jsem se nevinně a podíval se na ostatní.
,,A nad čím? " Zeptal se nechápavě.
,,Už tady není Mary,tak zkus hádat. " Podíval se na něj pokerfacem Ashton a jako by soustrastně se na mě pousmál.
,,Luku..Proč nad ní pořád tak přemýšlíš? Vždyť už jela za Louisem. .Je to marný, možná si na tebe už ani nevzpomene." Zakroutil Cal hlavou a naštvaně vztal od stolu.Povzdechl jsem si a taky se zvedl.
,,Asi máš pravdu." Přikývl jsem zničeně a šel do pokoje.Ale co tím všechno myslela?Ještě třináct dní. .A že jsem ji nepolíbil naposled? To chce snad zdrhnout od Louise a jít zpátky ke mě? Tak proč by teda šla ode mně pryč když znovu by šla za mnou?
,,Panebože. ." Povzdechl jsem si a navolno z padl do postele.,,Luku?" Zaklepal někdo.
,,No?" Povzdechl jsem si a stále hleděl do stropu.Na nikoho teď rozhodně nemám náladu.,,Já vím že se s tím pořád trápíš..A my to nechápeme protože jsi nám asi neřekl vše, že? " Vešel do pokoje Ashton a sedl si ke mě na postel.
,,Jak to můžeš vědět? " Podíval jsem se na něj nechápavě a sedl si.
,,Znám tě tak dlouho že to poznám ne?" Uchechtl se a usmál se na mě.,,Díky Ashi. Vždycky mě podpoříš a Víš co se děje. .Díky. " Usmál jsem se na něj děkovně. Není snad ani možný že člověk může být tak plný optimismu..
,,To je dobrý, neděkuj mi ale říkej co se všechno stalo." Usmál se znovu a drbl do mě loktem.
,,Je toho hodně. " Povzdechl jsem si .
,,Nevadí, povídej přeháněj. " Zasmál se a já přikývl s uchechtnutím.,,Mary říkala že mi něco důležitýho musí říct. Že se bojí mé reakce..Řekl jsem ji že chci jen pravdu a ona na to přikývla se slovy že to co mi řekne jen pravdu..Louis z toho prý bude šťastný a já se bojím co to bude,jestli to pro něj bude dobré tak pro mě to bude..až tragické. " Zakroutil jsem hlavou a vydechl.
,,Třeba to pro tebe bude taky dobrý. Nemusí být všechno hrozný když je to pro někoho jinýho dobrý. Třeba to bude nejlepší zpráva v tvým životě. " Usmál se na mě s rozzářenýma očima.
,,Nevím. .A..když odcházela tak jsem ji políbil. Jo,políbil,Nedívej se na mě jako bych udělal tu nejhorší věc na světě..Ona mi ji o platila . Prostě jsem ji chtěl políbit naposled. .a když jsem ji to řekl tak její poslední slova byly Nikdy neříkej nikdy..Fakt nevím co si myslet . Mám se bát nebo se těšit? Jak si mám vzít její slova?Ona je prostě ta která mě dokáže zamotat hlavu a já jsem z toho na dranc. Je to jedna Velká hádanka na kterou mi odpoví. " Povzdechl jsem si a znovu si lehl do peřin volným pádem na záda.,,Wow..Tak tohle jsem rozhodne nečekal. " Díval se na mě jak na Svatýho a v hlavě si to snažil všechno dát dohromady.
,,Možná se k tobě vrátí. ." Zkousl si ret a nejistě se na mě podíval.
,,Proč by se vracela?Vždyť mě opustila kvůli Louisovi a čeká s ním dítě. " Zakroutil jsem hlavou nad jeho nápadem.,,Třeba chtěla aby dítě vyrůstalo se svým tátou ale uvědomila si že to nemá cenu dokud není ona šťastná. " Zadíval se z okna a usilovně přemýšlel.
,,Možná. .Ale je tady mirion možností co mi řekne, co se stane a já jsem prostě jen paranoidní a dělám tady nějaký ukvapený závěry. Necháme to a pravdu budem vědět za třináct dní. " Povzdechl jsem si a sedl si zpět.
,,Co budeš dnes dělat? " Zeptal se mě a já se rozhlídl po pokoji.,,Zavolám mámě jestli se na deset dní můžu stavit." Vydechl jsem můj plán a zadíval se mu do očí.
,,Snad ti pomůže ona." Usmál se na mě podporně, poplácal mě po rameni a odešel.,,Snad jo."
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Tenhle díl je delší než ostatní a má 715 slov bez téhle řeči! ! :DDDD
Je to pro vás jako dáreček za to jak jste dokonalý :3333 Moc vám děkuji za vaše všechny komenty,vote a reads :333 Jsem moc ráda že se vám to tak moc Líbí :33 Dělám to pro vás a snažím se aby se to líbilo ;)
Co říkáte na to že Luke pojede za mámou? :D
Myslíte že Ashton něco tuší?
Z kontaktuje nějak Mary?
Co se stane za třináct dní? (A nemyslím tím žádné teroristický útoky ;)) (#prayforparis)Budu ráda za vaše názory a odpovědi na vše :))
With Love Mary-Sarah-Tommo ❤ ❤ ❤
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
Hayran KurguDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤