Probudila jsem se v jeho objetí.Jen jsem tam tak ležela a prohlížela si jeho tvář,prohlížela jsem si ho celého a musím říct že se trochu změnil..
Natáhla jsem dlaň a jemně ho pohladila po tváři,měl už jemné vousy což byl pro mě nezvyk.Pousmála jsem se sama pro sebe a podívala se směrem k mému bříšku.Vehnalo mi to slzy do očí když jsem viděla jak Luke má ruku pod mím trikem a ze spaní dělá uklidňující kroužky na mém bříšku.
Kdyby věděl že je táta.. Přetekla mi jedna slza a jeho ruka ji setřela.
,,Proč pláčeš?" Optal se rozespalím hlasem a já spatřila jeho dokonale modré pronikavé oči.
,,Jsem ráda že to bereš takhle." Pousmála jsem se a zklopila pohled.Nekomentoval to a jen rukou sjel po mém bříšku a vyzdvihl ji až k mému obličeji.,,Já to prosím nechci řešit." Šeptl zlomeně a já jen přikývla.Držela jsem se moc aby mi další slzy nepřetekli.
,,Kdy že se máma vrátí?" Zeptal se Luke,stále jsem se mu nedokázala podívat do očí.
,,Dnes večer." Odpověděla jsem jednoduše a hrála si s jeho prsty.,,Kdy jedeš zase na turné?" Optala jsem se ho.
,,Teď už budeme jen pět měsíců v Anglii a máme takovej baráček v Londýně." Odpovídal potichu a já jen přikyvovala.
,,Ty jedeš s němi na turné?" Zeptal se opatrně a já se uchechtla.
,,Jak bych s něma mohla jet když jsem těhotná?" Zakroutila jsem hlavou s úsměvem a podívala jsem se na něj.,,No já nevím,já nejsem těhotněj." Zasmál se a já pak s ním.
,,Ne nejdu..Asi budu doma sama." Pokrčila jsem ramenami a sedla si.,,Kolikátýho dnes je?" Zděsila jsem se a podívala jsem se na Luka který se na mě nechápavě díval a taky si sedl.
,,No je třicátýho listopadu,proč?" Nechápavě nadzvedl jedno obočí a já se nervózně uchechtla.
,,Já mám jít dnes k doktorovi na kontrolu." Zkousla jsem si ret a začala se pomalu zvedat.,,To chceš teď jet do Londýna?" Zeptal se nevěřícně a já jen přikývla.
,,Víš že budeš mít všude novináře a oni tě zahrnou otázkama a nebudeš mít soukromí?" Stopla jsem se při chůzi k dveřím.
,,Tak jím normálně řeknu že jsem těhotná." Pokrčila jsem ramenami.
,,Ale nebudeš všechno táhnout sama,já tě nepustím." Zakroutil záporně hlavou a stoupl si.,,Luku,já tam musím." Chytla jsem kliku a věnovala mu jeden pohled.
,,Tak půjdu s tebou." Nervózně si zkousl ret a založil si ruce na hrudi.Zarazila jsem se a hleděla jsem na něj.,,Doopravdy?" Optala jsem se nevěřícně a dala si jednu ruku na bříško.
,,Ano.Protože vím,vím že se toho všeho bojíš." Přistoupil blíž ke mě a já se mu dívala do očí,věděl že má pravdu.,,Najdu let." Šeptla jsem zlomeně a odešla směrem k mému pokoji.
==================================================================
Tak tady máte další ;) Co na to říkáte? :O Luke a Mary SPOLU poletí do Anglie A ona je k tomu ještě těhotná
Co myslíte,jaký to bude?
Co se bude dít až doletí?
A co ta kontrola u doktora? :DJinak,promiňte že jsem nepsala nic u minulého dílu :(( Byla jsem asi dvě minuty na dosah WiFi a tak jsem vám přidala díleček :333 Ve škole nám zrušili WiFi takže je to k ničemu :/ Přidávám co nehčastěhi,to nebojte neustále na vás myslím ❤❤
Budu ráda za každičký koment a vote :333
With Love Mary-Sarah-Tommo ❤❤
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤