83. Část

663 57 26
                                    

Pohled Mary:

,,Takže.."

☆☆☆☆

,,Takže snoubenka jo?" Uchechtla jsem se jemně a pohladila ho po tváři.
,,Hmm.. Všiml jsem si, že jsi ten prstýnek ještě nikdy nesundala." Uculil se na mě a hrál si s tím prstýnkem na mé ruce.
,,Ani když jsem byla s Louisem. " Šeptla jsem a on ke mě zvedl pohled.
,,Protože jsem chtěla a myslela jen na tebe." Zašeptala jsem a usmála se . Uchechtl se a naklonil se aby mě políbil.

,,Pořád nemůžu uvěřit tomu že máme dceru." Říkal mezi polibky a já se uchechtla.
,,Jo Luku,teď jsme rodiče. Budeme see o ni starat, žádné párty a nic podobného. Budeme jak zbytek těch starých rodičů. " Zasmála jsem se i když to zabolelo na břicho.
,,Ještě tak staří nejsme." Zasmál se a opřel si čelo o to moje.
,,Luku,je ti dvacet-pět let a mě dvacrt-čtyři. Možná staří nejsme, ale ostatní si budou myslet že nám je tak okolo třiceti. " Uchechtla jsem se a pohrávala si s jeho dlaní.

,,Ale pořád můžeme být mladí, nemusíme se chovat jak ostatní rodiče. " Usmál se a sedl si znovu na židli stále držíc mé ruce.
,,Ale ty tvoje vousy tomu moc nepomáhají. " Uchechtla jsem se a on na me hodil výraz Jakože vážně jsi to teď řekla? . Musela jsem se smát, ale cukla jsem sebou když bolest v břichu byla až moc prudká.

,,V pohodě? " Zeptal se pohotově a já jen s jemným úsměvem přikývla.
,,Jen to břicho trošku pobolívá když se směju. " Usmála jsem se na něj a propletla naše prsty.
,,Za týden tě prý už pustí. " Usmál se Luke a já přikývla.
,,Už jsi to říkal ostatním? " Optala jsem se a dívala se mu do tec jeho úžasných očí.

,,No, napsal jsem to Calovi a ten to roztroubil všem ostatním. Chtěli se jít přijít podívat ale doktor říkal že můžou přijít až za dva dny. Potřebuješ si po těch operacích i s malou na chvíli odpočinout." Usmál se na mě starostlivě a já přikývla.
,,Tak dobře. " Řekla jsem s úsměvem aby v ho ujistila že jsem v pořádku. Usmál se a políbil mě na čelo. .

O dva dny později:

,,Mary!" Řekl nadšeně Louis a rozešel se k mé posteli a za ním všichni ostatní v podobě devíti lidí.
,,No Ahoj. Dlouho jsem tě neviděla. " Uchechtla jsem se mu do krku když mě jemně objímal a dal mi pusu do vlasů.
,,Je ti líp? " Zeptal se starostlivě a já jen přikývla s pohledem ať si už nedělá starosti. Povzdechl si ale usmál se.
,,Kde máš malou? " Zeptal se Rozzářeně a já se zasmála.
,,Tu přivezou zachvilku. " Uchechtla jsem se a Louise z mé postele vyšťouchal Harry který byl nedočkavý na Sussie.

,,Zlatíčko jsem tak rád že jsi v pořádku. " Usmál se a uvěznil mě v jeho velké náruči.
,,Taky tě ráda vidím Harry." Zasmála jsem se a objetí mu opětovala.
,,Další taky čekají. " Řekl za ním nedočkavě Niall a já se poodtáhla od Harryho a podívala se na Nialla kterému nešel udržet vážný pohled.
,,Já od tebe teď mizím teda." Uchechtl se Harry a vydal se někam do neznáma tohodle malého pokoje který byl narván k prasknutí.

Po tom co jsem objala snad všechny co tady byly jsem uviděla člověka kterého jsem nespatřila asi dva roky.

,,Ahoj Vendy." Usmála jsem se na ni a jí se z očí skutálelo pár neposedných slz.
,,Já tě tak dlouho neviděla Mary.. A teď jsi už porodila i holčičku. " Šeptla s úsměvem a sedla si ke mě.
,,Jo.. Byla to Dlouhá doba a je ještě dost co vyprávět ale většinu asi znáš z televize. " Uchechtla jsem se nacož ona se smíchem přikývla.
,,Jak se ta malinká jmenuje?" Optala se zvědavě a já se uchechtla znovu.
,,To se pak dozvíš. " Usmála jsem se a ona si povzdechla.

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat