,,Louisi,sakra co se děje?" Nechápavě jsem se na něj podívala,stopli jsme se,Louis nervózně polkl a díval se před sebe.S nakrčeným obočím jsem se podívala jeho směrem.
Jeho oči zářili bolestí,zatl čelisti a přeměřil si nás pohledem.Stál nehybně a v jeho pravé ruce svíral jeho oblíbené caramelové latté.
Zalapala jsem po dechu a do mích oči se navalili slzy.
,,Ahoj." Pronesl k němu nervózně Louis a ztáhl rty do tenké linky.
Neodpověděl,nic a jeho pohled přesunul na mě.Louisovo triko jsem zezadu pevně svírala v pěst a tolik se držela abych se nerozbrečela.Jeho oči se zalestkli slzami nacož jedna má slza přetekla.Zkopila jsem rychle pohled a ucítila prudký průvan vedle mě.
,,Promiň." Šeptla jsem když okolo mě rychle procházel.Nereagoval,nic..Šel pryč a já se zchovala v Louisově náručí.,,Pojď." Stiskl mě Louis a pomalu mě vedl abych nemusela zvedat pohled.
Nevzlykala jsem,jen jsem tiše brečela a snažila se uklidnit.Byl tak zničený jen kvůli mě..Jen kvůli mě brečel,byl naštvaný zklamaný a šlo vidět že dlouho nespal..Jeho kruhy pod očima a latté to podtrhovali..Zničila jsem Nás. Trhala mě má mysl na kusy,zavřela jsem oči a hlasitě oddechovala.
,,Pojď.Upravíš se aby nešlo poznat že jsi brečela a pak půjdem za zbytkem..Jen za zbytkem mé kapely." Vydechl a já se od něj trošku poodtáhla,byly jsme na holčičích záchodech a já v zrcadle uviděla svoje ubrečené oči.
,,Ale já brečí-"
,,Brečela jsi." Opravil mě rychle Louis s úsměvem a stoupl si jak bodyguardi před stadionem s rukami založenými za zády.Přikývla jsem a vodou si upravila černé čáry od slz smíchané s řasenkou.Trošku jsem to upravila aby to nešlo poznat že jsem brečela.
,,Už dobrý?" Nadzvedl obočí Louis a díval se na mě do zrcadla.
,,Podletoho co přesně myslíš." Vpíjela jsem se mu do očí,povzdechl si a silně mě objal.,,,Jdeme,musím tě představit ostatním." Hladil mě kolejšivě po zádech a já ho naposled silně stiskla..Bylo mi docela blbě od břicha.
Šli jsme vedle sebe v tichu a já se rozhlížela okolo abych tady nespatřila někoho z kluků...
Musí být na mě naštvaní. Polkla jsem a trošku jsem se přiblížila k Louisovi.Otevřel dveře s nápisem One Direction na papíře který byl přidělaný na dveřích a mě se naskytl pohled na čtyři kluky sedící na černé kožené pohovce jak hrají hry na playstaionu.
,,Kluci chci vám někoho představit." Oznámil Louis když si nikdo nevšiml že jsme vešli.
Harry protočil očima a dál se věnoval hře,Niall se na mě hřejivě usmát a Liam se Zaynem si mě zkoumavě prohlíželi.Pousmála jsem se a nervózně zvedla ruku na pozdrav.
,,Ahoj." Musela jsem znít hodně nervózně a čekala jsem co se bude dít dál.,,Já jsem Liam." Usmál se ten s vlasy vyholenými po stranách,vztal a s napřáhlou rukou došel až ke mě.S úsměvem jsem si s ním potřásla rukou.
,,Mary." Řekla jsem jednoduše a vedle Liama se už dral Zayn s ličáckým úsměvem na tváři.
,,Zayn Malik." Objal mě a já se uchechtla.
,,Mary Claerová." Představila jsem se taky celím jménem a trošku jsem se od něj poodtáhla.==================================================================
Tak tady máte žalostné setkání :')))))
Tak co,myslíte že s němi bude Mar vycházet?A co Hazza?A Louis?A Luke? Co vůbec celá kapela 5sos?Budu ráda za vaše odezvy v komentářích a vaše vote :'3333333 Hrozně moc to vždycky potěší :33 :))
Woth Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤