71.Část

422 46 4
                                    

Po čtyřech měsících:

,,Já dnes snad nevstanu." Povzdechla jsem si když mi začal zvonit budík.
,,Budeš muset." Zasmál se Luke když vyšel z mé koupelny.
,,Co ty tady děláš? " Zeptala jsem se nechápavě a snažila si sednout.S tím obřím břichem to moc doopravdy nešlo. .

,,Calum obsadil moji koupelnu..Tak jsem šel sem.." Pokrčil rameny s ledabylím úsměvem a dopadl na záda vedle mě.
,,To se ti machruje. " Uchehtla jsem se a opřela se o čelo postele.
,,Je to nezvyk..Jo,jdi tu už asi šest měsíců s náma. .ale pořád si na to nedokážu zvyknout že jsi.." Zakroutil hlavou a Pousmál se.Jen jsem přikývla a usmála se na něj.

,,Díky že po tom všem jsi se mnou zůstal...Jednou ti to všechno řeknu. .Ale ještě musíš vydržet. " Pousmála jsem se na něj a stoupla si.
,,To mi říkáš celých šest měsíců a já nevím co si myslet..Mám se těšit nebo se bát? " Nadzvedl obočí a zadíval se na své ruce s kterýma si pohrával.

,,Sama se bojím jak budeš reagovat." Šeptla jsem a pohled jsem stále měla zabodlí na něm.
,,A co Louis?Jak na to bude reagovat on?" Zněl nervózně,čekala jsem kdy na jeho tváři uvidím slzu..Další znak to o jak moc mu ubližuji.

,,Myslím že on bude rozhodně šťastný. " Usmála jsem se a založila si ruce na bříšku.
,,Tak to já asi ne." Smutně se na mě pousmál a vztal s povzdechnutím.

,,Nevím co ti na to říct. .Nevím jak budeš reagovat." Zkousla jsem si nervózně ret a pohrávala si nervózně s rukávy.
,,Ale slib mi že mi to všechno řekneš po pravdě. " Šeptl a zadíval se mi do očí.
,,To co ti budu chtít říct je pravda..nic víc. " Sklopila jsem hlavu,cítila jsem se jak štěně které něco udělalo ale tváři se že za nic nemůže.

,,Bojíš se toho?" Zeptal se šeptem a já jen přikývla s pohledem vyžadující pomoct do jeho očí. Natáhl ke mě ruce a já ho rychle objala.
,,Děkuji. " Usmála jsem se a cítila jsem jak mé oči se začínají plnit slzami.
,,Řekneš mi to hned jak to bude možné? " Zeptal se mě nakřáplím hlasem a já pohotově přikyvovala. Jeho čelo bylo horké na můj krk,ale bylo to tak příjemné.Jwho ruce mě přejížděli po zádech v uklidňující kroužky a jeho vůně. .Ta nejde ani slovy říct jak je úžasná.

,,Ublížila jsem ti hodně? " Zašeptala jsem stále neschopna hlasitého slova.
,,Hodně. " Šeptl nazpět a já ho silněji objala.
,,Já se ti tak moc omlouvám. Ale pak to všechno pochopíš. .Ještě vydrž. " Usmála jsem se mu do ramene a víc se k němu přitulila zahájenící slzy.

Uslyšela jsem zezdola zvonek a já se trošku odtáhla od Luka.
,,Už je tady Harry." Smutně se pousmál a protřel si oči. Jen jsem přikývla a stále na něj koukala.
,,Za dva týdny ti to řeknu.." Zašeptala jsem mu dost podstatnou věc a on se na mě znovu zadíval.

,,Můžu jen poslední věc než. .Než to všechno. " Pousmál se smutně a dal ruce na mé bříško.
,,A jakou?" Nadzvedla jsem obočí.

Přiblížil se ke mě a jeho hřejivé růžové rty se přitiskli na ty mé. Jemně mě políbil a pohladil po bocích. Dala jsem ruce na jeho tváře a políbila ho na zpět.

,,Naposled abych si mohl oživit paměť. " Pousmál se když se odtáhl a opřel se čelem o mé čelo.

,,Naposledy.." Šeptl když jsem pomalu vycházela z pokoje.

,,Nikdy neříkej nikdy." Usmála jsem se na něj a zmizela za dveřmi i s mímy kufry.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Tam tam radá! !!!! :DDDD

Jste rádi že jsem vám to takhle urychlila ? :D
Co říkáte na to že Luke se to dozví za dva týdny?
Myslíte že něco tuší?
Co ta PUSA?Jste rádi že se políbili? :D

A co ty poslední věty? :33 Další díl Dám asi pohled Luka,tak jak myslíte že to bude vypadat? :D

Budu ráda za vaše odezvy a komentáře :333333

With Love Mary-Sarah-Tommo ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat