17.Část

629 49 6
                                    

Po měsíci:

,,Zlato?" Řekl Luke který přišel do našeho pokoje.
,,Ano?" Usmála jsem se na něj a mobil zamkla.
,,Měl bych pro tebe takový překvápko." Usmál se nevinně.Uculila jsem se.

,,To jsem zvědavá.." Zasmála jsem se a přišla k němu.
,,No.Napovím.Už jsme tam byly."
Dal ruce okolo mého pasu a já mu uhladila tričko na hrudi.

,,Tak si zabal..Na týden?Jo,na týden." Usmál se na mě.
,,Takže týden..Jen my dva?" Uchechtla jsem se a zkoumala celou jeho tvář kterou jsem znala dokonale.

,,Ano,jen my dva.Kluci se
postarají o Iris..Doufejme." Zasmál se a já s ním.
,,Tak dobře zlato." Políbila jsem ho a on můj polibek prohloubil..
,,Musíme se balit ne?" Odtáhla jsem se a šla ke skříni.Žalostně zakňučel na to se hned zasmál.

---------

,,Zlato jdeš?" Zakřičel na mě Luke ze zpoda.
,,Jo.Jen minutku." Řekla jsem a vzala si kufr do ruky a zbíhala schody.

,,Jdem?" Nadzvedla jsem obočí a usmála se na něj.
,,Jistě slečno Hemmings." Uculil se na mě a začal si obouvat boty jak já.Rozloučili jsme se s klukama a vyjeli v našem černém BMW na místo překvapení..

Po dvou hodinách jsem cestu poznávala..
,,Luku,že jedem na Křišťálové jezero?" Nadšeně jsem se na něj usmála.

,,Před tebou je marné něco tajit.Co?" Usmál se na mě a na krátkou chvíli se na mě podíval.Zasmála jsem se.
,,Jo,nemá to cenu." Podívala jsem se z okýnka výtězně.

,,Stavíme se zase v té hospůdce?" Dívala jsem se na lesy okolo nás.
,,Tak dobře." Jeho ruka byla na mém stěhně a hladil mě.

Přišlo mi to jako dřív,když jsme spolu byly poprvé v té hospůdce..

Šla jsem těstě vedle něj.No,spíš on těsně vedle mě.Neřešila jsem to,kdy jsme došli dovnitř hospůdky,tak se na mě Luke ještě víc namáčknul tak že se otíral svojí rukou o tu mou.Už mě to nedalo a než jsme došli ke stolu ke kterému jsme mířili tak jsem se otočila na Luka.
,,Můžeš mi prosím tě říct o co se tady snažíš?"Nadzvedla jsem na něj obočí.Jen se usmál.
,,Nic.."Jen zamrmlal a šel si sednou.Nechápala jsem to,nechápala jsem ho,nechápala jsem jeho city a už vůbec nechápala jeho náladovost..Jen jsem se zamračila a šla si sednout za ním.

Uchehtla jsem se nad tou vzpomínkou a my jsme si šli sednout na to místo jak poprvé.

,,Naše místo." Usmál se na mě Luke.
,,Jo,to jo." Usmála jsem se a sedla si.
,,Je to tu pořád stejné." Rozhlédla jsem se okolo a Luke taky.
,,Jo,je..Ale s jedním rozdílem." Na tváři šli vidět jeho dolíčky.
,,Jaký?" Zeptala jsem se nechápavě a hrála si s jídelním lístkem.

,,S tím.." Díval se na jeho ruku která se dotkla mé.
,,Že jsme spolu." Usmál se a já taky.Propletla jsem naše ruce a prstem ho pohladila po kloubu..

,,Mio,seš to ty?" Zeptala jsem se číšnice a ona se na mě usmála.
,,Mary?" Řekla nevěčícně.Přikývla jsem s úsměvem.
,,Mio..Tak dlouho jsem tě neviděla." Dívala jsem se znovu do těch pečlivě upravených hnědých očí.
,,Já tebe taky..Jak se máš?" Zeptala se a sedla si vedle mě.Luka jsme ignorovali,tak jak minule.

,,Já se mám dobře,co ty a Matty?" Usmála jsem se na ni a ona se na mě nevěřícně podívala.
,,Ty si to ještě pamatuješ?" Usmívala se a z očí si odhrnula střiženou narovno ofinu.
,,Jo,pamatuju." Přikývla jsem.
,,Máme malou Alice.." Uculila se a já se nevěřícně usmála.
,,Tak to je báječný,já ti říkala že je pro tebe ten pravý." Zasmála jsem se a ona si stoupla.

,,Já taky říkala že vy dva budete spolu.." Tajemně se usmála a šla nám pro pití,nevěřícně jsem na ni hleděla a Luke na mě..

,,Ji nezbalíš."Řekl Luke směrem ke mě s mírným úšklebkem.Jen jsem nad ním zakroutila hlavou.
,,Jsi blbec.Jedinej kdo tady někoho chce zbalit chceš ty mě."Stále jsem se dívala na tu servírku a na poslední dvě slova jsem se na něj koukla a zase vrátila pohled k servírce.Luke už neměl co říct.Uchechtla jsem se.

,,Už radši držíš hubu,co?"Koukla jsem na něj s vítězným pohledem.Jen zakroutil hlavou na náznak že radši už nic nekomentuje.

Zasmála jsem se nad vzpomínkou a usmívala se na Luka.

==================================================================

Tak tohle je taková menší Memories část ;) Co říkáte na Miu?Pamatujete si ještě n ni? :) :) :) A mají malou Alice :33

Budu ráda za váš vote a komentík :33 :

Mary na boku ;)

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat