20.Část 13+

622 45 6
                                    


,,Myslíš že je na to čas?" Šeptl mezi polibky.Zkousla jsem mu ret na straně kde měl piercing.

,,Ano." Šeptla jsem skoro až neslyšitelně a on se usmál.Zvedl se a mě si vzal do ruk,naše líbání nepřerušoval a šel do chatky..

S opatrností mě položil na postel a sedl si na mě obkročmo..Jeho dotek prsty na mém břiše ve mě vzbuzovali adrenalín čím dál víc,každý jeho dotek,každý jeho polibek jako by pálil na mé kůži a já chtěla víc a víc..

Chtivě jsem se přitiskla na jeho rty na což se jen uchechtl,naklonil se blíž ke mě a začal můj krk obdařovávat polibky,zaklonila jsem hlavu a užívala jsem si ten dokonalí pocit,nechtěně jsem vzdychla a Lukovi se na tváři objevil úškebek a pokračoval dál na mou lícní kost.

Moje ruce jsem zapletla do jeho blonďatých vlasů a jemně za ně zatahala,Luke vzdychl a tentokrát jsem to byla já kdo se ušklíbl.Jeho horké polibky pálící na mé kůži pokračovali níž a níž,stopl se u mého horního dílu plavek,za krkem rozvázal šňůrku a pomalu mi je stahoval dolů po těle.Vraženě jsem se na něj podívala.

Uchechtl se,nadzvedl mě do vzduchu a rozmotal hlavní šňůrku od plavek,dá se říct od podprsenky,usmál se na mě a sundal mi ji.
Zkousl si ret a začal mě obdařovávat hladovými polibky na má prsa,slastně jsem vzdychala a znovu zatahala za jeho vlasy,jeho konečky prsů přejížděli po mích bocích a břiše,bylo tak příjemně elekrizující..

Zvedla jsem jeho hlavu a přitiskla se na jeho rty,rukami se opřel okolo mé hlavy a vášnivě mě líbal,dostala jsem ho pod sebe a teď jsem to byla já která na něm seděla obkročmo.

Pohla jsem pánvý proti jeho a tentokrát to byl on kdo vzdychal,jeho ruce se ocitli na mích bocích a já se k němu sklonila,nehtami jsem mu přejela po hrudi,znovu zavzdychal a zaklonil hlavu..

Znala jsem jeho citlivé místo,věděla jsem to přesně dokonale..S úškebkem jsem se přiblížila k jeho krku a začala ho líbat na jeho vystouplém ohryzku.

,,Mar.." Neubrál se zavzdychání a jeho ruce putovali po mích zádech dolů až na zadeček.Stiskl ho a já přivřela oči a pokračovala v líbání,cítila jsem jak se mu pod plavkami tvoří boule.Uchechtla jsem se a polibkami šla dolů a dolů až jsem se dostala k lemu jeho plavek,spíš třičtvrťáků.

Takovou radost ti ještě neudělám. Ušklíbla jsem se na Luka a narovnala se zpět a párkrát zahýbala pánvý proti jeho,stisk jeho dlaní na mích bocích zesílil a jeho vzdychy jsem si užívala.

Rychle mě přesunul pod sebe,podívala jsem se do jeho očí,jako by se změnili..Jeho tak čistá modř jako obvikle,teď byly tmavě modré,jak rozbouřený oceán.Chtíč a nadrženost mu z očí doslova pláli,nachvíli jsem se bála připomělo mi to..Zavřela jsem oči a zhluboka vydechla.Ucítila jsem jeho dlaň na mé tváři a otevřela jsem oči.Usmál se na mě a políbil mě s něžností.

Polibky jsem mu oplácela a on mi sundal spodní díl plavek,s mojí pomocí na sobě ty svoje už neměl..Vášnivě mě políbil a přirazil.Na tváři se mi objevila bolestivá grimasa,pomalu přirážel dokud jsem si nezvykla.

Začal silněji a rychleji přirážet a já slastně vzdychala společně s ním.
,,Rychlejš." Do dlaní jsem sevřela červené prostěradlo a cítila jsem že to na mě každou chvíli příjde,byla jsem napjatější a napjatější,zkousla jsem si ret a prohla se v zádech na znak eufórie která pohlcovala celé mé tělo.

Luke ještě párkrát přirazil a byl taky.Pohladil mě po boku a lehl si vedle mě.Utřela jsem mu čelo a políbila ho.
,,Miluji tě." Usmála jsem se na něj a začala ho líbat.
,,Miluji tě." Zopakoval mezi polibky,odtáhla jsem se od něj a užívala si ještě zbytky toho pocitu.
==================================================================
Taaak :'DDDDD Máte tu trošku 13+ část :'DDDD Co na ni říkáte?No tak jako jsou spolu 3 roky a sex mají až teď :'DDDDD Já si příjdu jak úchyl :'DDDDD

Budu ráda za vote a váš názor na tuhle část :)) ;) :333 xDDDD

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat