60.Část

572 55 28
                                    

,,Bojíš se?" Zeptal se mě s úškebkem když jsme vyšli z taxíku a mířili do letištní hali.
,,Zkus hádat." Odpověděla jsem mu ironicky a nervózně tikala očima a prohlíže jsem si ostatní lidi kteří na mě koukali.

,,Nesmíš se bát..Sice to teď asi bude ne zrovna příjemný ale musíš to dokázat." Usmál se na mě a já mu úsměv opětovala.
,,Díky tobě jsem to zvládla vždy..Nechápu jak to děláš." Uchechtla jsem se a víc se k němu přiblížila.

,,No jo,asi mám na to talent." Zasmál se a já ho jemně bouchla pěstí do ramene.
,,Snobče." Zasmála jsem se a on mě chytil okolo ramen.Usmála jsem se sama pro sebe a šla jsem společně s Lukem ke kontrole.

,,Dobrý den,Mary Claerová?" Optal se nějaký pán s foťákem v ruce a já se zarazila.
,,Nechte ji být." Promluvil Luke,dal svoji ruku okolo mého pasu na bříško a šli jsme až ke kontrole.

,,Děkuji." Špitla jsem potichu a šla jako první před něj.
,,Není zač,ale musíš se to naučit.Co by jsi dělala kdybych tady nebyl?" Šeptal mi a já jen nasucho polkla.Dala jsem kufr nahoru,prošla kontrolou a čekala na Luka.

Podíval se na mě tázavě s tím že jsem mu stále neodpověděla na otázku.Jen jsem pokrčila rameny a vzala si svůj kufr který jsem s obtížemi sundala.Nechtěla jsem nic řešit a už vůbec ne tohle..

,,Let do Londýna čeká.." Zasmál se Luke a společně jsme vyrazili k letadlu.

---------------------

,,Mar,Mar vztávej.." Ucítila jsem dlaň na mém rameni a pomalu jsem začínala otevírat oči.
,,Jo..Už jsme tady?" Zamrkala jsem párkrát a porozhlídla se.
,,Jo,zachvíli přistáváme." Nervózně se pousmál a já přikývla.

Vím že mu je to taky nepříjemné když novináři zastavují kvůli mému břichu.Vím že mu vadí to že nejsem s ním a on není tím otcem,bolí ho to tak stejně jak .. Dívala jsem se před sebe a povzdechla si.

,,Luku ty budeš u vás na tom domě?" Zeptala jsem se ho když jsme si to mířili k zavazadlům na letištní hale.
,,Jo..Jestli chceš můžeš přijít." Pousmál se nervózně a hrál si se svím koncem košile.Přikývla jsem a vzala si kufr s Lukovou pomocí.

--------------------------

,,Tak..Ahoj." Pousmála jsem se na Luka a otevřela dveře od taxíku.
,,Ve tři jsem tady." Úsměv mi opětoval,přikývla jsem a vyšla z taxíku.

,,Mary jste těhotná?"
,,Koho je to dítě?"
,,V kolikátém jste měsíci?"
,,Je pravda že jste byla v Sydney s Lukem Hemmingsnem?" Ze všech stran se na mě chrlili otázky a cvakali foťáky s bleskami.Ztáhla jsem víčka k sobě a snažila se nebrečet,bylo toho na mě moc.

,,Mary!" Ptali se mě na něco,volali na mě a já byla mimo.

Tak moc bych ho teď tady potřebovala.. Pomyslela jsem si a chytla se za břicho.
,,Pro-prosím.." Šeptla jsem a podívala se po nich,pořád se ke mě čím dál víc hrnuli a mačkali mě.Nedělalo mi to vůbec dobře.

,,Nechte ji!" Rozkřikl se za mnou hluboký hlas a všichni novináři utichli.
,,Běžte si po svých!" Křikl znova aby ho slyšeli,novináři a všichni okolo s brbláním odešli.

,,Pojď." Vzal mě do náruče a nesl mě do baráku.Obmotala jsem ruce okolo jeho krku a zabořila obličej do jeho hrudě.

,,Děkuji Harry." Zašeptala jsem.

==================================================================

Tak co,čekali jste že je to Luke,co? :DDD
Teď bych chtěla vidět ten váš výraz Těšili jste se,co?

Jak myslíte že to bude pokračovat?
Budou si novináři myslet že je to Lukovo?
Že je mezi něco nimi?
Jak z toho vyjde Louis a Harry?
Bude mít Mary problémi?

Budu ráda za každičký komentář a vote ❤❤

With Love Mary-Sarah-Tommo ❤❤❤

I'm Lost|LH|CZ|Kde žijí příběhy. Začni objevovat