O měsíc později:
,,Už jsou ty perníčky? " Přišel do jídelny Luke a já se na něj otočila se smíchem.
,,Luku,vánoce jsou až zítra. " Uchechtla jsem se,otočila se zpět k lince a dodělávala bábovku.
,,A to vadí komu?" Uchechtl se znovu,jeho ruce se obmotali okolo mého pasu a hladil mi bříško. Uculila jsem se sama pro sebe,vyndala bábovku z formy na talíř a pocukrovala ji.,,Ne že to sníš,je to na zítra a rozdělíš se s ostatníma. " Pootočila jsem se na něj a usmála se.Nato že se toho nedotkne jsem ho znala až moc dobře. ,,No,jako nic neslibuji,ale pokusím se." Uculil se nevinně a políbil mě na rty.
,,Budeš tady toho mít ještě hodně? " Šeptl mi do rtů a otočil si mě k sobě.
,,Jo." Zašklebila jsem se a užívala si jeho doteky.
,,Jen chviličku..Podíváme se na film a pak zase můžeš jít sem..Navíc jsi těhotná, kdyby tě viděl Harry." Poodtáhl se a zakroutil hlavou nacož jsem se musela zasmát.,,Ne že mu o tom cekneš." Pohrozila jsem mu a spravila mu jeho vlasy které mu trčeli do čela.
,,Takže až sem zítra přijde tak mám říct že jsem to všechno pekl já? " Zasmál se a já ho jemně bouchla pěstí do hrudi.
,,Nevěř si tak." Vyšpulila jsem na něj pusu a pouštěla se do dalšího cukroví.
,,Jen nachvilku.." Zaprosil jak malé štěně a já se na něj otočila s nadzvednutým obočím.
,,Jsi horší jak malý dítě. " Povzdechla jsem si a zašklebila se nebránící se smíchu.
,,Chci tě jen nachvilku jen pro sebe. Už celej týden tady pořád jen poletuješ, vaříš,uklízíš a já nevím co ještě a na mě se pomalu ani nepodáváš. " Řekl zklamaně,opřel se zády o linku a pohled sklopil k nohám.
Povzdechla jsem si a šla k němu.,,Lukey..Jen to chci mít všechno nachystané abych se pak s tím nenervovala až tady bude malé. A taky proto abych měla víc času na tebe." Pohladila jsem ho po tváři
nacož on se na mě podíval.
,,Ale malá má přijít až ta týden. " Podíval se na mě smutně.,,Víš co?" Usmála jsem se nad mím nápadem a on se jen pousmál nedočkavý toho co řeknu.
,,Dones sem notebook s nějakým tím filmem,dotáhni si sem třeba křeslo a buď tady semnou. Dodělám to cukroví a to co potřebuju na zítra což máš tak ty dvě hodinky. Pak uděláme ten stromek jak ses moc těšil a pak už máme volno jen pro sebe." Usmála jsem se na něj stále ho hladíc po tváři kde se mu dělali jemné vousy.
,,To je dobrý nápad! " Zajásal nad čímž jsem se musela zasmát. Políbil mě na čelo a zmizel někam do útrob našeho domu.
Začala jsem vykrajovat a péct cukroví zatímco Luke za barovým pultem něco šramotil a mě upomenul že nesmím dívat. Stíhala jsem to všechno a měla jsem pomalu pocit že to všechno stihnu dřív než si Luke sedne.
,,No,nejsem já úžasnej?" Zeptal se nadšeně Luke a já se otočila.
,,Panebože. " Smála jsem se a kroutila nad ním hlavou.
,,No co." Uculil se a pomalu už spouštěl film.
,,Když jsem řekla dotáhni si sem třeba křeslo tak jsem to nemyslela doslovně. " Kroutila jsem nad ním hlavou se smíchem a upečené perníčky jsem dávala na jeden tác.,,Hele,nestěžuj si,dělej si ty svoje věcičky ať už to je hotový a kdyžtak mi můžeš dát ochutnat něčeho. " Culil se na mě zpod bílé deky a několika polštářů okolo něj.
,,Neprovokuj." Výhružně jsem povytáhla obočí a chystala se na poslední plech. Jeho odpovědí mi byl zvoniví smích plný radosti.,,Dobře, pouštím to." Dal ruce do obranného gesta,stiskl párkrát myš notebooku a natočil to tak abych mohla i já vidět. Byla to nějaká děcka melodie,Zamračila jsem se nad tím s úškebkem,vzala tác s perníčky a vztala zdobítka.
,,Luku,Happy Feet?Vážně? " Uchechtla jsem se s nevěřím úsměvem.
,,Ježíš co je na tom tak špatnýho?" Nechápavě se zeptal a pohodil rukama.
,,Nic,to je to co je na tobě tak originální." Zasmála jsem se,sedla si k barovému pultu a začala zdobit perníčky.
,,Co je na tom tak originálního?" Zeptal se po chvíli a já se na něj letmo podívala.,,Ikdyž zachvilku budeš táta, tak tě nikdy nepřestanou bavit děcké pohádky. " Uculila jsem se a dál zdobila.
,,Tak Víš co,někdo tady musí být originální. " Zasmál se a hrdě na sebe poukázal. Zasmála jsem se a vzala jeden nazdobený perníček s nápisem Lukey a natáhla se k němu přes pult.
,,Radši ochutnávej,to ti jde nejlíp. " Mrkla jsem na něj a dala mu to do pusy. Přikývl a ukázal palec nahoru.,,Budeš výborná máma. " Řekl po té co to dojedl a já se na něj podívala. Usmál se na mě a natáhl ke mě ruku. Dala jsem mu svou dlaň a on mě jemně pohladil.
,,Pojď za mnou." Usmál se,neváhala jsem ani chvíli,obešla si bar a sedla si k němu.
,,Miluji tě. " Šeptl mi do krku a políbil mě na krk objímajíc moje bříško.
,,Miluji tě. " Šeptla jsem nazpět a políbila ho na rty.☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Jsem tu s dalším dílečkem a na na další se můžete těšit že bude vánoční :DD
Ano,já vím,už s těmi vánocemi plaším jak Kaufland :DAle k části, myslíte že jim to spolu půjde jako rodičům?
Vyhoří mezi nimi jejich silná láska po tom co se narodí malá?
Tipnete si Jaké bude jméno pro malou? :DBudu ráda za vaše vote a komentáře které mě vždy tak neskutečně potěší :33333 ^-^
Moc vám všem děkuji za takovou příležitost ukázat vám to co mě baví :3333
Moc vám všem děkuji :3
Kdo by chtěl věnování, napište si ;)With Love Mary-Sarah-Tommo ❤ ❤ ❤
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤