,,Jak to že mu neseš snídani? My jsme si sem museli dojít po svých. " Podíval se na mě smutně Calum rozvalený na pohovce před televizí.
,,Kdyby jsi byl nemocný tak máš taky snídani do postele." Uchechtla jsem se a on si jen povzdech.
,,Nevíš jak se dá nejrychlejš nachladit?" Rozzářili se mu oči a já se musela zasmát.,,Ne Cale , to nevím. Prostě to tak chodí samo." Zakroutila jsem nad ním se smíchem hlavou.
,,Tak ho aspoň pozdravuj!" Křikl ještě než jsem zalezla do Lukova pokoje.
Zasmála jsem se a vešla.Položila jsem tác s jídlem vedle postele na noční stolek a Luke od lepil oči od mobilu a usmál se na mě.
,,Co jsi dnes vařila? " Uculil se a podíval se na tác.
,,Mňam. ." Rozzářili se mu oči a sedl si.
,,Nejdřív ten prášek. " Sedla jsem si vedle něj a upila si džusu co měl na táci.
,,Hej,to je moje!" Vyšpulil ret a udělal na oko uraženého.,,Já vím, jen zkouším jestli to není zkažené. " Nevinně jsem se uculila.
,,Jak tě to napadá. " Zasmál se a zakroutil nade mnou hlavou.
,,Co já vím, ono to chodí samo." Stoupla jsem si a založila si ruce na prsou.
,,Nezakecávej to a dej si ten prášek. " Uchechtla jsem se a šla pomalu ke dveřím.
,,Kam jdeš? " Zeptal se nechápavě a zněl i zklamaně?
,,Udělám dopředu oběd a večeři a pak přijdu, jo?" Pousmála jsem se na něj u dveří.,,Tak dobře. " Jeden koutek mu vyjel nahoru v ledabylí úsměv.
,,Přijdu tě zkontrolovat." Mrkla jsem na něj a zmizela za dveřmi. .☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Dnes je to kratší ale lepší než nic ne? :D Příště se budu snažit aby to bylo delší ;)
Nemám co dodat :D
With love Mary-Sarah-Tommo :**
ČTEŠ
I'm Lost|LH|CZ|
FanfictionDruhá knížka My Hard Life :) Přeji příjemné čtení Losťáčci :3 With Love Mary-Sarah-Tommo ❤