11. ❤️

112 6 0
                                    

Nukuin sikeästi siihen asti, että heräsin viideltä aamuyöllä. Joel nukkui mun vieressä rauhallisen näkösesti. Mua harmitti, kun tajusin nukahtaneeni kesken illan. Meidän yhteinen aika täällä oli lyhyt, ja en olisi halunnut tuhlata siitä yhtään ylimääräistä nukkumiseen. Kohta me jouduttaisiin olemaan taas monta viikkoa erossa ennen BC:n kiertueen loppumista ja niiden Suomeen palaamista. Mun teki mieli herättää Joel, mutta tietäen sen pahat univaikeudet en viitsinyt, kun en tiennyt kauanko se oli siinä kerinnyt Kaliforniasta paluun jälkeisessä jetlagissa nukkua. Onnistuin sitten kuitenkin herättämään sen aika pian vessakolisteluillani, ja me päätettiin lähteä syömään, kun aamiaisen tarjoilu ravintolassa alkoi jo puoli kuudelta.

Aamiaisen jälkeen me tehtiin pieni kävelylenkki hotellin ympäristössä ja palattiin huoneeseemme. Allasalue aukeaisi vasta myöhemmin, joten meillä oli tässä muutama tunti aikaa kulutettavana. Joel makoili sängyllä puhelintaan selaten. Mä menin sen viereen ja meinasin alkaa tehdä samaa, mutta en jaksanutkaan avata omaa puhelintani vaan laskin sen lattialle. Mulla oli ollut heräämisestä asti vähän levoton olo, ja halusin nyt jotain muuta kuin makoilua. Se että Joel oli yllättäen pyytänyt mua luokseen Italiaan oli jo lisännyt mun luottoa meidän jutun jatkumiseen, ja onnistunut eilinen päivä edelleen vahvisti tunnetta. Musta tuntui, että olin valmis menemään sen kanssa pidemmälle. Toisaalta halusin sitä nyt niin paljon, että olisin todennäkösesti tehnyt aloitteen epävarmemmassakin tilanteessa.

- Onko sulla jotain tärkeetä siinä menossa? mä kysyin viattomasti samalla kun työnsin käteni Joelin t-paidan alle ja silitin sen rintakehää. Se käänsi katseensa puhelimesta muhun ja hymyili vähän vastatessaan:

- Ei todellakaan.

Se laittoi puhelimensa yöpöydälle, ja mä kumarruin saman tien suutelemaan sitä. Joel otti mua niskan takaa kiinni ja veti tiiviimmin itseään vasten. Se suudelma kesti pitkään, ja musta tuntui etten halua lopettaa sitä ikinä, mutta samaan aikaan halusin myös malttamattomasti jo enemmän.

Hetken päästä Joel työnsi mut siitä selälleni ja nousi mun päälle, ja me jatkettiin siinä suutelua, joka alkoi muuttua kiihkeämmäksi. Joel vaihtoi vähän asentoa mun päällä, jolloin sen jo kovana pullottava housujen etumus painoi mun alapäätä juuri oikeesta kohdasta. Mä huokasin nautinnosta ja tunsin jalkovälini alkavan kostua. Sitten me jo melkein revittiin vaatteet toistemme päältä.

Mua kiihotti helvetisti olla sen edessä täysin alasti. Se katsoi ihailevasti mun paljaita rintoja, ja kumartui sitten näykkimään niitä niin, että mun ois tehnyt mieli huutaa siitä pienen kivun ja suuren nautinnon täydellisestä yhdistelmästä. Sitten se käänsi mua kyljelleni ja asettui polvilleen mun jalkojen väliin. Joel katsoi mua hellästi silmiin ja työntyi samalla hitaasti mun sisään. Se oli aluksi varovainen, mikä oli hyvä juttu, koska se oli sen verran hyvin varusteltu, että kovemmat otteet olis mua varmaan sattuneet. Sitten se alkoi voimistaa liikettään työntyen joka kerralla yhä syvemmälle ja kovempaa pitäen samalla tiukasti kiinni mun lantiosta. Se tuntu niin hyvältä, että mä en kestänyt enempää. Voimakkaat nautinnon aallot alkoi levitä mun jalkovälistä koko kehoon, ja laukesin niin voimakkaasti, että hetken luulin että multa lähtee taju.

***

Varttia myöhemmin me maattiin sylikkäin peiton alla. Mulla oli niin lämmin, rento ja tyydytetty olo, että olisin varmaan nukahtanut siihen, jos alla olisi ollut huonommat yöunet. En muistanut, koska seksi olisi viimeksi tuntunut noin hyvältä ja oikeelta kenenkään kanssa. Ensimmäistä kertaa juhannuksen jälkeen huomasin olevani iloinen myös suhteesta Petrin kanssa, koska ilman sitä ja sen jälkeisiä monimutkaisia vaiheita en olisi ikinä päätynyt Jyväskylään ja istumaan sille aamuöiselle rannalle, jossa Joelin tapasin.

Yhdentoista maissa me vaihdettiin uikkarit päälle ja siirryttiin altaille. Olin vähän helpottunut, kun ketään Joelin tuttuja ei näkynyt aurinkotuoleissa eikä uimassa. Moni niistä oli kuulemma viettänyt edellisen päivän siellä pitkän matkustamisen jälkeen, ja tänään lähtenyt katselemaan Milanoa. Crewin jäseniä, jotka eivät olleet lähteneet Amerikkaan mukaan, oli saapumassa vasta tänään Suomesta paikalle. Illaksi ainakin suurimmalla osalla porukasta oli suunnitelmana mennä hotellin lähellä vanhassa tehdasrakennuksessa sijaitsevalle klubille, jossa olisi alkuillasta ohjelmassa livemusiikkia, ja paikka olisi kai senkin jälkeen auki aamuyölle. Huomenna alkavan kiertueen takia kenelläkään oli tuskin kuitenkaan ajatuksena juhlia siellä aamuun asti. Joel kysyi, kiinnostaisiko mua lähteä klubilla käymään, ja pienen empimisen jälkeen vastasin myöntävästi. Ennemmin tai myöhemmin mä kuitenkin tapaisin sen kavereita, jos meidän juttu jatkuisi pidempään, niin ehkä sen voisi jännityksestä huolimatta hoitaa heti alta pois.

Jälkeen päin olin tyytyväinen päätöksestäni, koska illasta tuli ihan kiva. Lähtö tosin vähän viivästyi, kun me päädyttiin ottamaan aamun puuhat uusiksi. Joelin mielestä mä näytin eteisessä lähtöä tehdessä niin hyvältä punasessa mekossani, että meidän oli pakko kääntyä vielä takaisin. Se nosti mut huoneen tukevan ja juuri sopivan korkuisen pöydän reunalle istumaan, veti vaan pikkuhousut pois mekon alta ja otti mut siinä. Huh, seksi ei todellakaan tarvinnut aina pitkiä alkulämmittelyjä ollakseen taivaallista.

Me juotiin lyhyellä kävelymatkalla hotellin minibaarista ottamamme oluet, ja Joel meni tilaamaan meille toiset klubille saavuttua. Sitten se ohjasi mut kohti isoa sohvaryhmää, jonka luona istui noin kymmenen hengen seurue. Osan tunnistin Blind Channelin jäseniksi, ja muutama muukin näytti hämärästi tutulta Elofestien backstagelta. Joel esitteli mut kavereilleen, jotka tuli vuorotellen esittäytymään mulle. Joku kysyi missä me oltiin tavattu, ja Joel kertoi lyhyesti vähän kaunistellun version Jyväskylän tapahtumista jättäen mainitsematta muun muassa sen, että ihan ensimmäisenä se oli oksentanut mun jalkojen juureen. Musta se puhui kauniisti, kun kertoi mun auttaneen sitä ensin yöllä sen ollessa eksyneenä kaupungin laidalla toimimattoman puhelimen kanssa, ja seuraavana päivänä kyytineen sen vielä Espooseen, vaikka se oli vahingossa sammunut mun sänkyyn.

- Eli sun ansiosta meidän Tapiolan keikasta ei tullut katastrofi kun toit ton idiootinkin ajoissa paikalle, Aleksi naurahti mulle Joelin päästyä tarinan loppuun.

Mä pääsin illan aikana kivasti mukaan porukkaan, ja paremmin tutustuin varsinkin Olliin, joka vaikutti olevan luonteeltaan vähän hiljasempi ja rauhallisempi niinku mäkin, ja Nikon tyttöystävään Miiaan, joka oli lähdössä huomenna samalla myöhäisiltapäivän lennolla Suomeen. Toisen kaljan jälkeen mä vaihdoin limsaan, koska pitkä matkustaminen pienessäkään krapulassa ei houkutellut. Puolilta öin me lähdettiin Joelin kanssa nukkumaan. Mä pyörin sängyssä levottomasti yli tunnin ennen unen tuloa, kun ajatus tulevasta yli kolmen viikon erossa olosta ahdisti.

~ It Started On The Beach ~ || Blind ChannelWhere stories live. Discover now