59.

61 5 0
                                    

Kaksi päivää ennen Joelin Amerikkaan lähtöä meille sitten tapahtui pieni vahinko, jota olin jo viikkoja pelännyt. Se oli sanonut tulevansa kotiin vasta myöhään thainyrkkeilytreeniensä jälkeen, joten mä kuljin asunnossa alkuillasta suihkun jälkeen hyvin huolettomasti. Eli täysin alasti, kun ikkunassakin oli verhot kiinni. Olin jättänyt pyyhkeeni sänkyni reunalle, ja lämmitin keittiönurkkauksen puolella kaakaota, jonka suunnittelin meneväni peiton alle juomaan ennen kuin pukeutuisin. Silloin ovi kävi, ja saman tien Joel seisoi eteisessä. Josta oli tietysti sen kokosessa yksiössä suora näköyhteys keittiötilaan.

Mun spontaani reaktio oli ristiä jalkani ja laittaa kädet rinnoilleni, vaikka olihan tuo vielä vuosi takaperin nähnyt mua alasti joka päivä. Joelin ilme oli näkemisen arvonen, kun se tajusi että mulla ei ole mitään päällä. Se riisui takkinsa ja astui keittiön puolelle. Se jännite, joka meidän välillä oli täällä tammikuun alusta asti tuntunut, kasvoi yhtäkkiä valtavaksi. Joel ei hitto vieköön yrittänytkään kääntää katsettaan muualle ja päästää mua rauhassa hakemaan tuskasen pitkien metrien päässä olevaa pyyhettäni.

Mä en pystynyt paikalleni lamaantuneena kuin katsomaan, kun se tuli ihan lähelle.. ja nosti mun kädet hitaasti pois mun rinnoilta, joita olin siihen asti peitellyt. Sen ote mun käsistä oli sen verran vahva, ettei mulla ollut mitään mahdollisuutta saada niitä irti, enkä voinut kuin seistä rinnat paljaana sen edessä. Tilanne kiihotti mua helvetisti. Joel katsoi mua suoraan silmiin. Tunsin kuinka mun jalkovälistä valui jotain kosteeta sisäreisille. Mun kroppa näköjään petti mut täydellisesti tilanteessa, jollasta ei ollut pitänyt tulla ja jollasia olin kuvitellut pystyväni vastustamaan.

- Haluatko sä...? Joel kysyi mua edelleen tiivisti silmiin katsoen.

Mä nyökkäsin. Kyllä halusin. Olin halunnut jo kuukauden, ja tällä hetkellä mulle oli ihan sama mitä olin aiemmin mielessäni päättänyt tällasten tilanteiden välttämisestä.

Mä olin aina tykännyt kovemmista otteista sängyssä ja nauttinut rajusti otetuksi tulemisesta. Joel tiesi sen, ja meidän seksi oli aikanaan ollut enemmän sitä lajia ja vain harvemmin rauhallista rakastelua. Se veti mut kädestä sänkynsä luo, kaatoi mut sängyn kulmalle selälleni, riisui ennätysajassa omat vaatteensa ja nappasi kaksi tyynyä, jotka laittoi mun lantion alle tueksi siten, että se nousi enemmän.. tarjolle. Sitten se otti mut.

Laukeamisen jälkeen makasin sängyllä Joel vieressäni, sen käsi mun vyötäröllä, ja huomasin, että mun rentoutuneeseen, tyydytettyyn oloon alkoi nopeasti sekoittua jotain muutakin. Jotain kummallista tunnetta, että näin asioiden kuului olla ja tuossa oli ainoa ihminen, kenen kanssa enää koskaan halusin tätä tehdä. Se tunne tuli nopeasti ja oli niin vahva, että en tiennyt miten päin olisin ollut sen sisäisen pyörremyrskyn kanssa.

- Kaduttaako sua? Joel kysyi. Se tietysti näki musta, että kävin jollain kierroksilla. Toivottavasti se ei luullut, etten mä olisi nauttinut äskeisestä.

- Ei. Se oli ihanaa, mä vastasin

Joel näytti helpottuneelta.

- Niin oli. Mä en oikeestaan voinut itselleni mitään sen jälkeen, kun näin sun olevan alasti, se sanoi.

- Sehän se aina on selitys, että se vaan tapahtu, mä hymyilin. - Tää mun.. reaktio.. taisi johtua siitä, että edellisestä kerrasta sun kanssa on vuosi, ja mä huomasin kuinka ikävä mulla oli tätä ollut.

- Sä et edes tiedä kuinka ikävä mullakin on ollut sua, se sanoi ja silitti mun mahaa.

Me maattiin siinä pitkään hiljaa. Jäin pyörittelemään Joelin äskeisiä sanoja päässäni. Ikävä mua? Ei pelkästään ikävä meidän välistä seksiä? Meidän lopulta noustessa ylös Joel kertoi, että sen treenit oli peruuntuneet, ja siksi se oli tullut niin aikasin kotiin.

- Ei kai tää vaikuttanut siihen, ettet sä haluaisi enää asua täällä? Joel kysyi. -Mä voisin mennä suihkuun, mutta en halua, jos oot ottanut täältä äkkilähdön sinä aikana.

- Ei vaikuttanut. Mee vaan, mä lupaan olla katoomatta mihinkään.

Suihkun kohinaa kuunnellessani jäin istumaan Joelin sängyn laidalle ja miettimään, että mitä tää mahtoi tarkottaa meidän kämppiselämän kannalta? Jos olisin täällä vielä keväämmällä ennen mahdollista Venlan naapuriin muuttoa, niin tultasko me jatkossakin tekemään tällasta... Mulla ei varsinaisesti olisi mitään sitä vastaan. En tosin tiennyt, mitä säännöllisemmästä seksistä sen kanssa seuraisi, kun jo yksi kerta oli nyt nostanut ainakin hetkellisesti pintaan jotain muitakin, syvempiä tunteita. Enemmän kuin vain seksuaalista halua.

Ehkä ne tunteet oli olleet siellä jossain koko ajan meidän eron jälkeen eikä koskaan edes lähteneet? Oliko mun nopeasti alkanut suhde Ollin kanssa vaan peittänyt ja haudannut ne niin syvälle, etten ollut tiennyt niiden olemassaolosta. Olihan ne välillä saattaneet ilmottaa itsestään, niinku vaikka kauan sitten päivänä kun me ajettiin vesijeteillä, ja en uskaltanut mennä Joelin kyytiin sen lähelle, kun sen seura oli hetkeä aiemmin nostanut mussa vähän merkillisiä oloja. Silloinkin olin tainnut laittaa ne ovulaation ja hormonien piikkiin, vaikka ne ei ehkä olleetkaan koko selitys.

Tällaset tunteet ei kyllä tekisi mulle hyvää, kun kerran parisuhde ei kuitenkaan ollut mahdollinen. En haluaisi toista kertaa kokea sitä tuskaa, mitä Joelin näkeminen toisen kanssa silloin kun olin sitä rakastanut, oli aiheuttanut. En oikein tiennyt, olinko tällä hetkellä helpottunut vai surullinen sen ylihuomisesta ulkomaille lähdöstä.

Suihkun kohina lakkasi. Puin nopeasti loputkin vaatteet päälleni ja siirryin omaan sänkyyni. Me ei puhuttu sanallakaan meidän pikku vahingosta enää sen jälkeen, kun Joel oli palannut suihkusta.

~ It Started On The Beach ~ || Blind ChannelWhere stories live. Discover now