~ 8 VUOTTA MYÖHEMMIN ~
Istuin kaljateltassa Miian, Heidin ja Millan kanssa. Ihan kohta olisi puoliyö, ja BC:n puolentoista tunnin keikka illan pääesiintyjänä Saksan suurimman rock-festivaalin Rock am Ringin päälavalla alkaisi. Mä en osannut edes arvioida kuinka monta kymmentä tuhatta ihmistä paikalla oli.
Kalja maistui hyvältä ja elämässä kaikki tuntui muutenkin olevan kunnossa. Mun melanoomakontrollit oli voitu lopettaa jo kolme vuotta sitten, koska merkkejä uusiutumisesta ei ollut siihen mennessä tullut. Olin lyhentänyt työaikani 50 prosenttiin, että pystyin matkustamaan Joelin mukana maailmalla mahdollisimman paljon. Helsinki oli kuitenkin edelleen meidän tukikohta. Me oltiin monta vuotta sitten ostettu omaksi kaksiomme, jossa oltiin sitä ennen pitkään asuttu vuokralla. Sen lisäksi mulla oli edelleen taloni Parkanossa, jossa me vietettiin aikaa varsinkin keväisin ja kesäisin aina silloin kun Joelkin ehti mukaan. Toistaiseksi se oli kuitenkin ollut aika kiireinen. Toukokuussa BC:llä oli ollut loppuunmyyty stadionkiertue Euroopassa, ja syksyllä ne lähtisivät Amerikkaan kiertämään isoja areenoita. Todennäköisesti nekin paikat tulisivat myymään loppuun. Niiden uusi sinkku oli taas noussut Billboardin top kymppiin, niin kuin monet aiemmatkin.
Kaadoin viimeiset tipat kaljatuopista kurkkuuni. Odotin innolla keikan alkamista tän kovaäänisesti mylvivän saksalaisen festariyleisön edessä.
Yhtä malttamattomasti odotin kuitenkin keikan loppumista ja sitä, että pääsisin hotellihuoneeseen kahdestaan Joelin kanssa. Pelkkä sen katse aiheutti mussa edelleen välillä samaa jalkojen heikotusta, kuin lähes kymmenen vuotta sitten sinä yönä Jyväskylässä.
***
Kirjotin tätä ensin vaan omaksi iloksi itselleni, mutta näköjään päädyin kirjan valmiina myös julkaisemaan 😇
Jälkeen päin tätä läpi lukiessani huvitti toi jatkuva kahvin juominen jota tehdään tyyliin joka luvussa aina kun ei juotu alkoo, mutku kahvi vaan on ☕😋
Suunnittelin jossain kohtaa päättäväni tän tarinan ikävämmällä tavalla jo Espanjassa Rosen käsissä, mutta en pystynytkään tekemään niin 😭
Mulla oli koko ajan tätä kirjaa kirjottaessa tunne, että olen toivottoman ennalta arvattava näissä juonenkäänteissä 🤔 Kiitti kaikille jotka silti jaksoi lukea tänne asti 😘
YOU ARE READING
~ It Started On The Beach ~ || Blind Channel
FanfictionMun eka ja viiminen BC fanfic, jota tässä melkein vuoden kirjottelin ja nyt valmiina julkaisin 😘 Huomasin kirjottaneeni tarinaa pitkään mainitsematta päähenkilönaisen nimeä tai tarkkaa ikää, joten jatkoin samalla linjalla loppuun asti. Jokanen saa...