* Bir zamanlar söylerdin bana en güzel sözleri, yuvam yuvamızken. Şimdi ise senden bana geriye acı ve ızdırabin kaldı...
Biz yuvamız fırtınaya değil, yeni yolcu gelmesi ile dağıldı.
****
Bir insanın canı yaka bilecek en büyük güç sevdiği insanlardan darbe yemekti. Bu darbe gelip geçici değil ilelebet kalıcı idi.
Bunun en büyük örneği ise Şevket ve ailesi idi. Kocam dediği adam ona ihanet ederek yaparken, ailem dediği insanlarda onun ihanetine ortak oluyordu.
Yusuf bey avukat Ayla hanım ile görüşmüştü. Tüm resimleri tek tek çıkarıp önüne sunmuştu. Aldığı resimleri ise dosyaya koyup işleme koymuştu.
Ayla hanım dosyayı alıp savcıya sunacak, savcıda en kısa süre içerisinde zaman verip belirtilecekti.
Haberi kızına vermişti. Dilber bu duruma çok sevindi. Kurtuluş bileti için herşey hazırdı. Herşey!
Kendini toparlayan kadın artık bütün acılara tutunuyor aglamiyirdu.
Kendine gelmesi ne kadar zaman alsada bunu başarmıştı. Doktorun verdiği ilaçları da kullanmıştı.
Yeni bir güne uyanan kadın üstünü değiştirip aşağı indi. Günlük rutinini yapan kadın evvela odasına çıkacak temizlik yapacaktı.
Medine de yardıma gelmişti. Yenegsini boş bırakmıyordu. Odanın içini temzliyen kadın perdeleri de atmıştı. Dolaptan çıkartıgi yeni beyaz tül ve güneşlik perdesini çıkarıp getirdiği demir merdiven ile yukarı çıktı. Tek tek asan kadına yardım etti Medine.
Tülleri astiktan sonra yavaşça aşağı indi. Medine merdiveni alıp bir köşeye koydu.
Gün nerdeyse öğle olmuştu.
" Yenge ben bunları alıp yıkamaya goturyeim." Dilber başını salladı.
Medine iki perdeyi de alıp odadan çıkmadan önce kova ve suyu alıp çıkmıştı.
Dilber diğer işleri hal etti. İşini bitiren kadın kahve içmek için aşağı incegi sırada kapı çaldı.
Dilber arkasını döndü. Gelen Rojada idi.
" Dilber müsait misin?"
" Gel Rojda,"
İçeri gelen kadın hazırlanmıştı. Dilber kadını süzdü. Bir yere gidecekti galiba.
" Bir şey mi oldu?"
" Yok, ben senden bir şey isteyecektim."
Dilber ne diye başını salladı.
" Ben çarşıya çıkacağım da Dilber sende benlen gelir misin?"
Dilber kadına baktı. Hazır vaziyette bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acının Gözyaşı
Teen FictionAşk, insanın canını yakan, ama her koşulda ise yanında olandı. Dilber Beyoğlu ise bu aşk denen girdaba düşmüş bir gül goncasi idi. İlk evliliğinde tövbe eden kadın hiç rast gelmediği bir sevda ateşine düştü. Egît Hekimoğlu ona asıl sevda ateşini ve...