Bölüm-60

1K 72 5
                                    

Minik bir el, minik de bir kol bacak, ve sesi ile gümbür gümbür inleten bir afacan...

Dilber kızı ile her gün yeni şeyler öğreniyor, anneliği en güzel yanı ile kesfediyordu. 

" Dilber koş," ahh tâbi ki bu minik yaramaz annesini yormadigi takdirde.

Dilber elektrikli süpürgeyi çalıştırmış halıları alırken, sevdanın sesi ile makinanın düğmesine basıp, salondan firaldi.

Allah bilir kızı yine ne yapmıştı. Salondan çıktığı gibi sevdanın baktığı yere baktı.

Minik avuç içinde yeni sulanmış toprağı almış resmen köfte niyetine yiyordu. Dilberin o an gözü çok pis dönmüştü.

" Asi!!" Asi annesinin sesini duyar duymaz sirkelenmis kafasını kaldırıp yukarı kaldırmıştı.

Dilber merdivenleri üçer beşer hızlı hızlı inerken, Asi ise hemen ayaklanip bahçenin etrafında koşmaya başladı. Daha henüz minik minik koşasada annesini yormaya niyeti vardı.

" Asi, kızım dursana!" Dilber kızına yetişmek için var gücü ile koşuyordu.

Kısa süre sonra kollarından tutup onu kucağına almış, elini ise ağınıza götürmüştü. Asi ise huysuzlanip kafasını sağa sola çeviriyordu.

" Dur, hem ye hemde ağla! Yok öyle bir dünya hanımefendi!" Çatık kaşları ile kızına baktı. Eli ise hala kızının ağzının içinede idi.

Az bir şey toprak yemişti ki Allah'tan Sevda son dakika da görmüştü. Yoksa daha kötü şeyler olabilirdi.

Kızını ters çevirip poposuna minik minik şaplak indiriyordu. Asi ise hiç oralı değil gibi birde gülüyordu.

" Birde gülüyor musun sen?"

Yukarı çıkarmış, sevdanın yanına gelmişti. Sevda anne kızı izliyordu.

" Ölürdu bu kız beni!" İsyankâr eder gibi kızına baktı. Daha elini yüzünü yıkayıp banyo yapacaktı.

" Allah sabır versin eltim, hepimize." Oda kısa bir süre sonra anne olacağı için bu günle bakması lazımdı.

" Amin, amin de!" Etrafına bakındı. Sultan xanim ve sümmeye xanim neredeydi?

" Annemgil nerede?"

" Sevda burunun ucunu kasidi. " Onlar bağ evine gittiler, yaz geliyor ya ufak tefek yerleri restorasyon yapacaklar."

" Anladım," diyen Dilber kızını kucağına alıp sevdanın yanından geçip gitti. Yavaşça arkasını dönüp kadına baktı. " Sende git biraz dinlen, sabahtan beri ayakta geziyorsun!"

Sevda gülerek baktı kadına, " Sahran bitti, bari sen yapma Dilber."

Dilber omzunu sen bilirsin derecesine sallayıp odaya çıktı. Öncellik kızına güzel banyo yaptıracak sonrada öğle uykusuna uyutacakti.

Banyoya girip suyu hazırlayan Dilber kızının üstünü değiştirip hızla banyoya girdi. Asi banyodan bir kaç kez kaçma girişimine kalkissa da olmamış, annesi tarafından engel olmuştu.

Yumuşak havlu ile kızını sarıp odaya çıktı.

" Rezil seni, bir banyo yapican, banyoyu yıktın!" Kızını yatağa koyup dolaptan kızı için kıyafet çıkarıp üstünü giydirdi.

Kızının saçını güzelce tarayıp burununu kızının saçına koydu. O kadar güzel kokuyordu ki bu koku o kadar hoştu ki, Dilber kızına ne kadar kizarsa kizisin kızının kokusu herşeye bedeldi.

Acının Gözyaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin