Bölüm-47

1K 73 9
                                    

İnsanın en güzel anıları kestinsiz kocası ve karininda büyüyen bebeği idi. Kocası ile odaya çekilir, bebeği hakkında güzel şeyler konuşur, ara ara da kadını sinir ederdi.

Yatakta uzanan kadın yapmış olduğu meyve tabağını yavaş yavaş yiyordu. Mandalina, muz, çilek hepsini güzelce yıkayıp paklamis tabağa koymuş yiyordu.

Egît ise karısının çıplak karınıni açmış daha yavaş yavaş belli olmaya başlayan bebeği ile iletişim kurmaya çalıyordu.

" Dilber,"

Bitirdiği tabağı komodinin üstüne koyan kadın, elinin kirini yatağa bulaştırmamak için havada tutuyordu.

" Efendim."

" Sence ne zaman hakeret etmeye başlar?" Kocası kafasını kaldırıp kadına bakmıştı.

Merak ediyordu. Bebeği ne zaman anne karnında tekme atacak, ne zaman konuşmalarını duyup onlara cevap verecekti?

" Bilmem, hem daha var, bir kaç aya kalmaz hakeret eder,"

Oda bilmiyordu ki bu konuda tecrübesiz olduğu için yorum yapamazdı. Hem daha bebeği üçüncü ayına yeni girmişti. Hakeret etmesi için biraz daha beklyevkelrdi. 

" Çabuk geçmesini istiyorum. Şu zamanın bir an önce geçmesini istiyorum."

Babalık heyecanı Egît'i baya sarmıştı. Şimdiden bebeğinin dogamsini dört gözle bekliyordu.

" Bende geçmesini istiyorum, onu kucağıma almak doya doya sarılmak, sütümü vermek için sabırsızlanıyorum."

İkisde bebekleri için zamanın geçmesini hemen istiyordu. Eğît'in için kolay olsa da Dilber için zordu. Çünkü hamile olarak bütün acıyı tatlıyı Dilber çekiyordu.

" Sence kız mı olsun erkek mi?"

Dilber ışıldayan gözleri ile kocasına baktı. Önemli olan sağlıklı olması idi ama insan içindeki o baskıyı susturamiyrdu.

" Sağlıklı olsun da, ne olursa olsun."

" Ya tamam sağlıklı olsun da, ne istersin mesela?"

Egît karısına baktı. Aslında onun istediği şey bir kız çocuğu idi. Dilbere benzeyen, annesini sinir krizine sokan, makyaj malzemelerini gizlice kullanan çığlıkları ile konağını ayağa kaldıran bir kız çocuğu. Ne güzel olurdu.

" Kız olmasını isterdim." Çok istiyordu. Bir kızı olsun!

" Neden kız?" Dilber merakla sordu. Kız babası olmak kolay değildi.

" Kız babası olduğumda, daha başka oluyor benim için, ona çok güzel kıyafetler, toklar, takılar almak istiyorum!"

Hayalleri çok güzeldi. Bir kız babası olmak kadar güzel bir şey yoktu. Dilber mutlu olmuştu. Kocasının hayalî çok güzeldi.

" Seni çok seviyorum." Işıldayan gözleri ile kocasına baktı. Hiç şüphesiz kocasını hem kıskanıyor, hemde canından çok seviyordu.

" Bende seni seviyorum, delalimin."

Yavaşça yukarı doğru çıkıp kadının bacak arasına girdi. Dilber ne kadar ellerimi yikamam gerek dese de izin vermemişti. Kocası ile güzel bir gece geçirmişti.

***

Sabah kalkar kalkamaz üstünü giyenen kadın kahvaltısını yapıp alacak olan kıyafetini almış kendine küçük bir çanta yapıp kenara koymuştu.

Dün annesi aramış, babaannesinin geleceğini söylemişti. Dilber de Egîtten izin alıp - bir gece kalmak - şartı ile eve gitmek istemişti. Ailesini çok özlemişti.

Acının Gözyaşı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin