- 7. Bölüm - Arda Kim?

3.7K 210 4
                                    

DENİZ'den...

'' Peki Efe'ye ne olacak? '' dedi Irmak.

Allah'ım ben Efe'yi tamamen unutmuşum. Artık Ufuk'tan nasıl etkilendiysem.

'' Bir şey olmayacak o hala benim bir numaram. Zaten bu gece Ufuk'un o telefon konuşmasından sonra bir daha adını bile duymak istemiyorum. '' dedim. Onlarda beni onayladıktan sonra muhabbetimize devam ettik.

ÖMÜR'den...

Aman Allah'ım Deniz gerçekten Ufuk'u seviyordu. Zaten Denizin Ufuk'u gördüğünde davranışlarının değişmesinden falan anlamalıydım. Neyse artık herşey daha anlamlıydı biz de marketten aldıklarımızı yiyerek ve geleceğimiz ile ilgili (meslek değil aşk geleceği) hayal kurarak zaman geçirmeye başladık.

Sorumuz şu 10 yıl sonra ne yapıyor olacaksınız?

İlk önce Irmak başladı.
'' Ben gıda mühendisi olmuşum. Ankara'da yaşıyorum daha sonra ankara'nın tanınmış bir restaurant'ında işe başlıyorum. İşyerinde 27 - 28 yaşlarında biriyle tanışıyorum, daha sonra öğreniyorum adam işyerinin sahibiymiş. Sonra bir gel zaman git zaman evleniyoruz ve restaurant'ı işletmeye devam ediyoruz. '' dedi Irmak.

'' Vaay çok iyi bize yemekler bedava olur artık. '' dedim ben, bir yandan da gülüyordum. Aslında hepimiz gülerek konuşmaya başladık. '' Tabi canım sizden de para alacak değiliz ya. '' dedi Irmak.

'' Tamam sıra sende Deniz. '' dedim ve sözü ona bıraktım.

Başladı anlatmaya '' Ben hemşire olmuşum İzmir'de özel bir hastanede çalışıyorum, bu arada güzel bir maaş alıyorum. Bir sabah hastanede koridorda bir adam üstüme çay döküyor ve biz bağrışmaya başlıyoruz. Sonradan öğreniyorum ki bu adam hastanenin yeni gelen başhekimiymiş. Adam ilk başlarda bana kafayı takıyor ama sonradan aramız iyi oluyor. Daha aonra nişanlanıyoruz ve 3 yıl sonra evleniyoruz. '' dedi ve kahkalarla bitirdi cümlesini.

Biraz daha güldükten sonra Irmak '' Hadi sıra sende senin geleceğini duyalım. '' dedi heyecanlı bir şekilde. Ben de başladım anlatmaya bir yandan da gülüyordum '' Ben 10 yıl sonra boğazda kendi kafemde çay içiyor olacağım. '' demiştim ki Irmak hemen atladı '' Sana da Çanakkale yetmedi herhalde boğazda falan çay içmeler. '' dedi. Bende kahkahalarla '' bekle bir anlatıyorum. '' dedim ve devam ettim '' işte kafem de çayımı içiyorum sonra yanıma kocam geliyor bu arada kocam tanınmış bir holding sahibinin oğlu hatta bizim şirketin ortağının oğlu bize zengin zengin takılıyoruz. İşte öyle kocamla birlikte vakit geçiriyoruz geziyoruz dolaşıyoruz. Ben meslek olarak inşaat mühendisi olmuşum, ailecek inşaat sektöründe olduğumuz için arada onlara yardım ediyorum öyle , mutlu mesut yaşıyoruz. '' dedim ve bitirdim ve benim bitirmem ile kahkahaların yükselmesi bir oldu, sanırım sesimiz mahallenin başından bile duyuluyordu. Zaman ilerledikçe havada soğumaya başlamıştı bizi de çöplerimizi ve poşetimizi topladıktan sonra eve girdik saat gece yarısıydı, annemler birazdan gelirdi. Biz de salonda oturduk ve televizyonda kanalları geziyorduk. Kapıda duyulan anahtar sesiyle hepimiz oraya baktık ve eve ilk giren babam oldu daha sonra annem. Aman Allah'ım annemin elindeki pasta kutusu muydu? Evvet pasta. Bir iyi geceler konuşması yaşadıktan sonra annem pastayı bizim için aldığını ve yorgun olduklarından dolayı hemen uyacaklarını söyledi. Tabii bize de teşekkürler havada uçuşuyordu. Annemler yatmıştı, bende mutfakta pastayı kesiyordum. Tabaklara pastaları koydum ve herkese bir bardak meyve suyu koyduktan sonra salona yöneldim. '' Hadi benim odama çıkalım hem daha rahat konuşuruz. '' dedim ve hep birlikte merdivenlere yöneldik. Annemlerin odası alt katta olduğu için konuşmak çok rahat olmazdı ama üst kat benim krallığımdı.

Odama geldiğimizde hepimiz yere minderlere oturduk. Bir yandan pastamızı yiyorduk bir yandan da uykumuz olmadığı için nasıl vakit geçirsek diye düşünüyorduk.

Deniz gülerek '' Hadi gizliden birini arayalım ve muhabbet edelim. '' dedi.

''Arasak bile öyle rastgele olmaz hırlı mıdır hırsız mıdır sonra başımıza musallat olur. Uğraşamayız sonra. '' dedim.

Irmak hemen atladı '' Benim kuzenim var onu arayalım zaten uyuduğunu pek sanmıyorum. Bu saatlerde yatmaz. ''

'' Tamam yapalım şu işi, biraz kafa dağıtmış oluruz. '' dedim. Bende dakika olduğu için benden arayacaktık. Numaramı gizledim ve Irmak'ın söylediği rakamları girmeye başladım.

'' Ee kim konuşacak? '' dedim ben ama bizim kızlar süzme gibi suratımın ortasına bakıyordu. Irmak'ın kuzeni olduğu için Irmak'ın sesinden tanır dedik ve onu pas geçtik tabi Deniz'e dönünce oda '' ben konuşamam utanırım , her şey mahvolur gibi şeyler geveleyince yapacak bir şey kalmadı anlaşılan ihale bana kaldı.

Bende arama tuşuna baştım ve telefonu kulağıma götürdüm. Bizimkilere ceza olsun azıcık ben konuşayım sonra hoparlöre alırdım nasılsa...

Çalıyor...çalıyor...çalıyor...ve açıldı.

Alo diyince karşıdaki ses bende hiç bozuntuya vermeden İyi geceler, nasılsın? dedim, bir anda nasılda resmiyete bağladım işi..

Sen kimsin? dedi ama söyledikleri zor anlaşılıyordu. Allah'ım bu çocuk sarhoş muydu? Ben sadece konuşmak için aramıştım. diyebildim.
Sanırım telefonu kapatacağım. dedi, gerçi dedikleri çok da anlaşılmıyor ama ben öyle anladım. Arkadan sesler geliyordu konuş konuş kapatma gibi şeyler diyorlardı. Sanırım o da konuşmaya karar verdi ama konuştukları hâlâ zor anlaşılıyordu. Daha konuşacağız galiba tanışalım ben Arda. dedi
Vayy Arda güzel isim. Ben de Ömür dedim. Biz tam konuşuyorduk ki bağrışma gibi bir ses duydum ve telefon kapandı. Ben de panikledim sonuçta sarhoş bir insan ve kavga sesi hiç normal değildi. O anki panikle birden bağırmışım Arda ne oldu? dedim. Kızlar da bana sakin bir şekilde bakıyordu, konuşan Irmak ordu Arda kim? dedi.

******

Görüş bildirin... ☆★☆★

(04.07.2015)

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin