35. Bölüm

3.2K 186 4
                                    

## KALBİNİN PEŞİNDEN GİT AMA AKLIN YANINDA OLSUN ##

***
Eve geldiğimde arka kapıdan girip arabayı garaja park ettim. Merdivenleri çıkarken bir yandan da teyzeme beni merak etmesin diye geldiğimle ilgili mesaj atıyordum. Eve girince mutfaktan bir elma aldım ve yiyerek üst kata çıkmaya başladım. Evde benim adım seslerimden başka ses yoktu ama bu beni korkutmuyordu aksine bir rahatlık hissi yaratıyordu. Odama girdiğimde elimdeki küçük elmeda bitmişti ve çöpteki yerini almıştı. Daha sonra dolaptaki pijamalarda üstümdeki yerini almıştı, son olarakta banyoda saçlarımı tarayıp kendimi yumuşacık yatağıma bıraktım ve uykuya 'Gel beni al!' diye çağrı yapmaya başladım tabiki çağrıma hemen geri dönüş yaptılar...😉😜

***

Sabah uyandığımda gördüm rüyayla yüzümde kocaman bir gülümseme vardı. Rüyamda Merti görmüştüm. Eskiden hiç ayrılmamış gibi yakındık birbirimize. Gülüşlerimiz sarılmalarımız hala aklımdaydı. Aslında aklımdan çıkmayan bir şey daha vardı rüyamdan uyanmadan önce tam Merti öpecektimki birden uyandım. O anı tekrar düşününce birden kalbimin atışı hızlanmıştı. Dikkatimi dağıtmak için evdeki yemek kokusuna odaklandım. Bende kalkıp elimi yüzümü yıkayıp kokuyu takip edip mutfağın yolunu tuttum.😉 Mutfak masasında hafif ama güzel çeşitler vardı. Ben masaya oturunca Emine teyzeyle, Ekrem amcada oturdu. Güzel demekki dün söylediklerimi hatırlıyorlar. "Afiyet olsun" dedim ve yemeğe başladık.

Karnım doyunca masadan kalktım ve "Ellerinize sağlık" diyip mutfaktan çıktım. Onun dışında kahvaltı sessizdi. Ben konuşma havamda değildim, diğerleride soru sormadı herkes yemeğini yiyip işine baktı.

Bugün için planladığım bir şey olmadığı için ne yapsam diye düşünürken aklıma Arda geldi. Bari onu arayayımda, Onunla buluşuruz. Hemen üst kata çıkıp telefonumu aldım ve Ardaya mesaj attım.

Gönderilen: Arda KARAYEL

Bugün buluşalım mı?

Gönderdikten sonra cevap beklemeye başladım bir yandan da üstümü değiştiriyordum. Dün yaptığım gibi altıma pantalon üstüme tişört ve bir kapşonlu geçirdim. Aynada kendime bakarken telefonumdan bildirim sesi yükseldi.

Gönderen: Arda KARAYEL

Tamam ama evde biraz işlerim var istersen sen bize gel. Hem ben işlerimle ilgilenirim hem de konuşmuş oluruz olur mu?

Aslında benimde canım hiç dışarılarda gezmek istemiyordu.

Gönderilen: Arda KARAYEL

Tamam. Sen bana adresi at, ben bulurum.

Yazıp yolladım ve çok geçmeden adresi mesaj atmıştı. Saat biraz erken olduğu için azıcık evde oyalanıp öyle giderdim. Telefonumu, anahtarımı ve cüzdanımı sırt çanmın içine atıp aşağı indim. Çantayı koltuğun kenarına kendimide koltuğa atıp biraz televizyonda gezinmeye başladım. Hoşuma giden bir müzik kanalında durup, ritmin keyfini çıkardım.

Saate baktığımda bire geliyordu. Yerden çantamı aldığım gibi dışarıya yöneldim. Kapıdan çıktığım gibi Mustafa abilerde peşime takıldı. Bir şey demedim sonuçta Ardalar da küçükte olsa bir mafya grubu ve düşmanları olabilir herhangi bir saldırada gümbürtüye gitmek istemem.

Arabamı çalıştırıp kemerimi taktım. Sonrada Ardanın yolladığı adresi navigasyona girerek yol tarifi aldım.

Telefonumda konuşan sinir bozucu kadının tarifleri üstüne eve gelebilmiştim. Arabayı park edip indim ve kapıda bekleyen korumalara doğru yürüyüp "Arda için gelmiştim ama.." dedim ve bir şey söylemeleri için beklemeye başladım.

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin