62.Bölüm- Ölüm Kimseden İzin Almadı!

1.5K 110 20
                                    

05.04.2018#57

129bin olduk hedef 150bin hadi bakalım siz yaparsınızz💪💪

***

#Hikayemi tavsiye etmeyi unutmayınn!!#

***

Ömer "Abi doğrumu bu, bizim yengemiz mi var?" dediğinde, abimin ne tepki vereceğini tahmin edebiliyordum.

"Aklı sıra benimle uğraşıyor işte" dedi umursamazca ve tabağına domates salatalık koymaya başladı.

  Tam tahmin ettiğim gibi inkar..

Ama ben öyle kolay pes eder miyim, tabiki hayır..😈

   Babannemlerde sofraya oturunca abime baktığımda bana hiç bakmıyordu gözü sürekli tabaklara gidip geliyordu.

  Masanın altından Ömerin bacağına vurduğumda bana bakmıştı.

Göz kırpıp kafamlada abimi işaret ettim, abimize bakıp başını sallayınca, Merte dönüp göz kırptım. Tabi Ömer gibi ne dediğimi anlamasa da olsun..

"Babanne şu senin ahiretliğin vardıya Nazmiye teyze o nasıl?"

"Eyi kizum, sen neye sordin?" dediğinde "Sabah ekmek almaya giderken Hülya ablayı gördüm, ordan aklıma geldi" dediğimde abim yudumladığı çayı zor yutmuş ve öksürmeye başlamıştı bile...

  Sırıtarak Ömere baktığımda "Hee Hülyacığımda pek güzel olmuş maşallah" dediğinde abim öksürmeyi bırakmış ve "Nerden senin Hülyan oluyor lan" diyip ensesine vurmuştu.

"Hayırdır Onur, ne olayi?" diyen babannemdi ve kıyamayan gözlerle Ömere bakıyordu.

   "Ne o öyle kendinden büyük kadınlara sulanıyor" dedi ama sinirlendiği her halinden belliydi ve o sinirli bakışların hedefi bir Ömer bir ben oluyordum.
 
   Bana sinirle baktığında tek kaşımı kaldırıp "Nenem abimle Hülya abla..." demiştimki bacağıma yediğim sağlam tekmeyle "Ahh!" diye inlemiştim.

"Ne olmiş kız abinle Hülyaya?" diye merakla soran babanneme "Onlara bir şey olduğu yok babanne, diyecektim ki abimler evden gidince Hülya ablaları çaya çağıralım" dedim abime bakarken.

  Derin bir nefes verdiğini görmüştüm.

"Eyi akil ettun torunim, çağıralim vallaha eyu olur hem mıhabbette ederiz" dedi.

  Abim zafer kazanmışçasına gülümserken "Bu arada abim bana araba alacakmış, içinden gelmiş" dedim meydan okurcasına "O nerden çıktı?" diyen abimle "Babanne..?" demiştimki "Tabiki alacağım ama süpriz yapacaktım" dedi dişlerinin arasından...

  "Sen ne diyecektun torunim?" diyen babanneme "Her şey çok güzel olmuş ellerine sağlık diyecektim babannem" dedim.

  "Banada araba alacaksın demi abicim" diyen Ömere "Ömür dövemem ama seni çok güzel döverim haberin olsun" diyen abimle "Benim zaten arabam var" demişti Ömer.

  "Seninde araban yok mu canım kardeşim" demişti abim kaçış yolu ararken ve ben o an hata yapıp ağzımdan lafı kaçırmıştım.

  "Kaza yaptığımdan tamire gitmesi gerekiyordu yani şuanlık arabam yok" dedim ve pişman oldum.

  "Oyyy gara gözlum ne kazasi, bir yerune birşeyler oldu mi bak doğriyi soyle?"  diyen babannem bir yandan da elime koluma bakıyordu.

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin