Bu bölüm @-z2whoa armağan olsun...
Bu bölüm benim için çok değerliydi. Ama zamanında gelmediği için çok üzgünüm...
Bölüm sonunu lütfen okuyun..😚😚😚
***
Bir iki lokma yemiştimki restorantta gözlerimi gezdirirken, restorantın dışında gördüğüm tanıdık sima ile ağzımdaki yemeği yutamadım. Zaten yutmaya çalışırkende boğazıma kaçtığı için öksürmeye başladım.
Allah'ım umarım bu gece sorunsuz biter.....
***
Kapıda Ömer'i görünce. Elim ayağım birbirine dolandığı için az kalsın elime aldığım bardağı üzerime dökecektim.
"İyi misin?" diye sordu Mert.
Başımı sallamakla yetindim. Bakışlarımlada Ömer'i takip ediyordum.
Bize doğru gelip Mert'in arkasındaki masaya oturunca rahatladım çünkü beni dinlemeden olay çıkartsın istemem.
Biraz daha önümdeki yemeği didikleyince iyice canım sıkılmıştı ve bende yemek yiyecek hal kalmamıştı.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle elim telefona gitti.
Gönderen: Diğer Yarım
Evde seni bekliyorum. Sanırım bana anlatacakların var..Mesajı okuyup kafamı kaldırmamla Ömerin masadan kalkıp mekandan çıkması bir oldu.
İyice tadım kaçınca Merte "Kendimi biraz kötü hissediyorum kalkalım mı artık?"
Biraz yüzümü inceledikten sonra nasıl bir ifadeye sahipsem kabul etti.
Mert hesabı öderken bende hava almak için kendimi dışarı attım.
Mert geldiğinde beraber park yerine yürümeye başladık.Arabaya binince "Yemeği batırdığıma göre başka seferede tatlılar benden olsun?" dedim soru edasıyla.
"Öyle olsun bakalım" dedi ve arabayı çalıştırıp eve sürmeye başladı.
Bizim kapının önüne geldiğinde "Yemek için teşekkür ederim ve birazda yemeği mahfettiğim için kusura bakma"
"Önemli değil. Hem senden tatlı sözü almış oldum" diyince gülümseyip aşağı indim ve kapıyı kapatmadan "İyi geceler" dedim.
Sadece başını sallamakla yetindi ve gaza basıp sokağın başındaki kendi evlerine doğru sürümeye başladı.
Bende evin kapısına yürümeye başladım.
Daha ben kapının önüne gelirken korumalardan biri kapıyı açmıştı.Etrafa göz gezdirip eve adımı attım.
Ömer salonda oturmuş telefonuyla ilgileniyordu.
Beni görünce bakışları bana döndü elindeki telefonu koltuğa bırakıp bana bakmaya başladı.
Bende karşısındaki koltuğa oturup gelecek soruları beklemeye başladım.
"Eveeet... yanındaki kimdi?" diye sordu sakince.
"İsmail amcanın oğlu... Mert"
"Bizim Mert, onun ne işi var acaba burda?" diye bana sordu.
Allah aşkına sanki Mert bana hesap veyor ben nerden bileyim.
"Sokağın başındaki evde oturuyorlar." dedim ve "...sen nasıl arkadaşsın yaa haberin yok mu arkadaşın ne yapıyor ne ediyor diye?" diye hayretle sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"
ChickLitHİKAYEYE BİR KERE GİRDİN Mİ UYANAMAZSIN ÇÜNKÜ BU BİR RÜYA DEĞİL!!! *** İnsanlar senin hakkında çok şey düşünebilir ama bu hikayede o insanlara cevabımız kocaman bir " SEN ÖYLE SAN!" olacak. Çünkü; HER GERÇEK YÜZÜN BİR MASKESİ VARDIR... Ve bu hikaye...