...gelecek hamleye karşı ne yapabilirim diye düşünürken yan taraftan birinin "Bayanlara el kaldırılmaz" dediğini daha sonrada Cem'e kafayı gömdüğünü gördüm.
Yüzümü çevirdiğimde gördüğüm tanıdık sima yüzümde gülümsemenin olmasını sağladı....
Doruk..
Tekrar bakışlarımı Cem'e çevirdiğimde yerde kıvranıyordu bir yandanda eliyle burnunu tutuyordu.
"Hadi, gidelim" dedi Doruk. Başımı sallayarak peşine takıldım bende.
Sınıfa gelip sıralarımıza oturunca Doruk'a teşekkür etmenin vakti gelmişti.
Doruk önümde oturduğu için bana baksın diye kolunu dürttüm. Cam kenarında oturduğumuz için sırtını cama yaslayıp benim sırama doğru döndü.
Gülümseyerek "Yardımın için teşekkür ederim" dedim. Gerçi bana bıraksaydı bende hallederdim ama olsun😉😉
"Önemli değil. Kim olsa aynısını yapardı." dedi.
"Kim olsa yapmazdı. Yapmadıda zaten. Artık gözleri nasıl korkmuşsa sadece izlemekle yetindiler. Ya da izlemekten zevk alıyorlar"
"Arada benim gibileri çıkıyor heralde hem sende bunu bir teşekkür olarak kabul et" dedi.
Neyden bahsettiğini anlayamadığımdan dolayı "Ne için?" diye sordum.
Tebessüm ederek "Pasta için..." dedi "...pastan güzel olmuş ona teşekkür olarak kabul et" diye ekledi.
Başımı sallamakla yetindim. Konuşma bitti derken Doruk'un "Bu arada.." demesiyle tekrar dikkatimi ona verdim. Ne olduğunu söylemesi için yüzüne bakarken "..güzel yumruktu" dedi.
Tam cevap verecekken sınıftan içeri telaşla Yaman girdi. Hem hızlı hızlı yanımıza geliyordu hem de elindeki tostu yemeye çalışıyordu.
Bu telaşa anlam veremediğimiz için ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk.
Yanımıza gelince "Duydunuz mu?" dedi.
Doruk oturduğu yerde dikleşerek "Neyi?" diye sordu, bende merakla bakıyordum.
"Okuldaki kavgayı tabikide. Birileri Cem denen çocuğun yüzünü dağıtmış." dedi.
Dorukla bakışlarımız birleşince ikimizde gülmeye başladık. Yamanın şaşkın suratını görünce daha da gülesim geliyordu.
Yaman ne olduğunu anlamadığı için bir bana bir Doruk'a bakıyordu.
****
Her zamanki gibi klasik mevsim geçişinde yaptığım kombini yapıp dolabımdan pantolon, tişört ve hırka üçlüsünü çıkardım. İçeride üzerimi değiştirdim ve dışarı çıkıp odanın kapaklarını kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"
ChickLitHİKAYEYE BİR KERE GİRDİN Mİ UYANAMAZSIN ÇÜNKÜ BU BİR RÜYA DEĞİL!!! *** İnsanlar senin hakkında çok şey düşünebilir ama bu hikayede o insanlara cevabımız kocaman bir " SEN ÖYLE SAN!" olacak. Çünkü; HER GERÇEK YÜZÜN BİR MASKESİ VARDIR... Ve bu hikaye...