Bugün benim doğum günüm ve bu güzel günü sizinle paylaşmak istedim.
Bu bölüm, bölümü bugün(22 H.) okuyan herkese armağan olsun....Kitabımı arkadaşlarınıza da tavsiye etmeyi unutmayınnn...
***
Sinirli bir şekilde kampa yürüyordum, her adımında toprağı parçalamak ister gibi basıyordum ve sanırım ellerimi sıkmaktan tırnaklarım etime batmıştı.
Ömerleri arkamda bırakıp 10 adım kadar atmıştım ki Fatih kolumdan tuttu.
Hışımla kolumu çektim tüm sinirimi ondan çıkarırcasına tokadı suratına geçirdim. Ona o kadar sinirliydim ki şu attığım tokat yapacaklarımın en hafifiydi. Sert vurmuş olmalıyım ki eli yanağına gitmişti, kısa bir nefes alıp tek bir mimik dahi oynatmadığım yüzümle "Bana mı aşıksın?" dedim, sorumla afallamıştı. "Ya da onlardan intikam almak için beni mi kullanıyorsun?" diyerek başımla Mertleri göstermiştim.
"Ha-hayır" dedi. kekelemesini garipsesem de aldırmadan Fatihe doğru bir adım daha attım. "O zaman ölesiye nefret ettiğin o sürtük üvey kardeşinle neden iş birliği yaptın?" diye sormamla böyle bir şeyi asla beklemediği ortadaydı.
"Sen, nasıl..??" diyebilmişti sadece, acımasızca gülerek geri çekildim ve hızlıca kampa yürümeye devam ettim. acelem vardı malum daha herkes için tek tek plan yapacaktım....
****
MERT'TEN DEVAM...
Az önce geçen yarım saat içinde aramızdan resmen fırtınalar geçmişti. Cidden ne düşünüyordum ki sevdiğim kıza güvenmezken....
Şu hayatta ona güvenmezsem kimim kalırdı kime güvenirdim ki cidden çok aptaldım.
Ben kendi düşüncelerimle savaşırken Ömer'in de yanımda esneyip durması sinirimi bozuyordu yarın bu olanları hatırladığında büyük ihtimalle gece uykuları kaçacaktı.
Yaptığım eşeklikten sonra giden sevgilimin sadece arkasından bakabiliyordum, onu öldü olarak bilmek ve kaybettiğim yıllar şimdi bana acı veriyordu.
Derin bir nefes alıp ellerimle yüzümü sıvazladım, ne boktan bir gece olmuştu.
tabi gözümü açmamla Sevdiğimin yanına giden O çocuğu görünce içimdeki hücreler iyice dellenmişti.
Ama Meleğimin vurmasıyla benim yanağım sızlamıştı. Tamam bu ite bunları yapıyorsa bu kamp herkese dar gelecekti bu kesin.
"Bana aşık mısın?" diye sormasıyla ellerim çoktan yumruk şeklini almıştı. Eğer o soruyu cevaplarsa ne olursa olsun az önce yaptıklarımı hiçe sayar ve biri bizi ayırıncaya kadar o iti döverdim ama beklediğimin aksine Ömür cevap vermesine fırsat vermeden başka soru sormuştu.
O ite daha da yaklaşınca bir an kalbimin sızladığını hissetmiştim.
Çocuğun korktuğunu görünce 'işte şimdi başladı' dedim ve eminim herkese hesabını sormadan durmayacaktı.
O bir melekti ama istediğinde nasıl şeytana dönüşebileceğine tanıklık edecek hem de yakından deneyimleyecektim....
****
ÖMÜR'DEN DEVAM...
Sabah gülümseyerek çıktım kulübemden çünkü bu kampta güzel şeyler yapmayı planlıyordum.
Dün gece uyumadan önce fikir kazanım fazlasıyla kaynamıştı tabi bu da beni ekstra mutlu ediyordu.
üşüdüğüm için montumun fermuarını boğazıma kadar çektim, zaten çabuk üşüyen bir yapım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"
ChickLitHİKAYEYE BİR KERE GİRDİN Mİ UYANAMAZSIN ÇÜNKÜ BU BİR RÜYA DEĞİL!!! *** İnsanlar senin hakkında çok şey düşünebilir ama bu hikayede o insanlara cevabımız kocaman bir " SEN ÖYLE SAN!" olacak. Çünkü; HER GERÇEK YÜZÜN BİR MASKESİ VARDIR... Ve bu hikaye...