Bugün cuma, sabah kalktığımda saat 7.30 du. Erken kalktım çünkü bugün okula gidecektik. Akşamdan anneme kedim kalkıp gideceğimi söylediğim için annem uyuyordu. Ben de hazırlandım bir iki lokma bir şeyler atıştırıp evden çıktım.
Okula vardığımda zile 15 dakika vardı. Bahçe girdiğimde her zamanki gibi okul binasına bakmaya başladım. Biraz değişik bir okulumuz vardı. İki tane dört katlı bina yan yanaydı ama binanın bir tanesi diğerinden zemin açısından 1 kat aşağıdaydı yani perspektif gibi bi taraftan 3 bir taraftan 4 gibi...Böyle binayı incelemeye devam edersem boynumun kopacağına kanaat getirdim ve bakışlarımı önüme çevirdim. Sınıfa çıkıp çantamı bıraktım ve aşağıya bahçeye indim. Bahçede bir çam ağacı vardı bizde genellikle o çam ağacının altında otururduk. Bende banka oturdum ve gelip geçenleri izlemeye başlamıştım ki birisi "Günaydın." dedi. Kafamı çevirdiğimde Efeyi gördüm. Evet doğru tahmin bu Efe o Efe , Denizin Efesi.
Efe benim arkadaşım okulda falan beraber takılırız. Deniz Efeden hoşlanıyor ama onu geri çevirmesinden ve arkadaşlığının bozulmasınsan korktuğu için bir şey söyleyemiyor. Kısacası şuan arkadaş ayağına yatıyor. Ama Efede sevilmeyecek çocuk değilki hafif sarıya dönük saçları, kahverengi gözleri, baby face yüzü ve 1.85 boyuyla gayet yakışıklı çocuk yani.
Bende ona gülümsedim ve "Günaydın.Otursana dikilme" dedim. Efe yanıma otursuktan sonra konuşmaya başladı "Hayırdır sabah sabah ne düşünüyorsun bu kadar?" dedi.
"Önemli bir şey yok, öyle geleni geçeni izliyordum." dedim sadece. Bana pek inanmadım dercesine baktı ve "Öyle olsun bakalım ama bir şey olursa yanındayım." dedi. Bende " Teşekkür ederim" dedim.
"Ne için?" diye ekledi hemen. Bende en içten, memnun bir sesle " Yanımda olduğun için ." dedim ve kocaman gülümsedim.
Efede benim gülmemi fırsat bilerek yılışık yılışık "Benim için bir zevk olur tatlım" dedi. Bende her ne kadar içinden " Tatlım ne yaa, sen gay mısın?" demek gelsede kendimi tutttum ve hiçbir şey demedim. Ama Efe bunları söyledikten sonra bende sinsice sırıtıp her sabah özenle yaptığını bildiğim saçlarını bir güzel karıştırdım.
Efede hemen isyanlara geçerek "Ama yine aynı şeyleri yapıyorsun! Ben o saçlar için kaç saat uğraşıyorum haberin var mı?" dedi kızgın gözükmeye çalışarak ama ne mümkün ben çoktan gülmeye başlamıştım. Ben gülerken Deniz, Irmak ve Koray geldi. Korayda Efenin yakın arkadaşıydı. Onlarda gelince bizim grup tam oldu, biz okul da böyle beşimiz takılırdık. Koray hariç hepimiz aynı sınıftaydık.
Koray "Hayırdır gençler sabah sabah sesiniz okulun dışından bile duyuluyor." dedi.
" Hiç bey efendinin saatlerce uğraşıp özenle yaptığı saçları bozuldu. Ama o halini görseydiniz aynı apaçilere benziyordu. " dedim gülüşlerimin arasında ve benim açıklamamdan sonra onlarda gülmeye başladılar. Biz gülerken zil çaldığı için okula yöneldik ve sınıflarımıza dağıldık.
***
Zaten karne almamıza az kaldığı için ders falan işlemiyorduk. Artık sınıfça belkide bütün okul olarak film moduna geçmiştik. Bizde film olarak "Şimşek Hırsızı" na karar verdik ve izlemeye başladık.
Film bittiğinde saat 11.00 olmuştu. Film izlediğimiz için hocalar derse falan girmiyordu sadece arada yoklama almaya geliyorlardı. Film bitince hocamız yoklama aldı yani hoca çıkınca bizde kantine indik. Son haftalarda olduğu için okulda da pek insan yoktu, kantinde de 5-6 kişi anca vardı.
Masaya oturunca " Koraya da mesaj atın oda gelsin." dedim. Efe " O iş bende." dedi ve telefona odaklandı.
5 dakika sonra Korayda masadaydı.
Hepimiz boş boş birbirimize bakıyorduk ki sessizlik ayinimizi Koray bozdu.
"Az önce, aşağı inerken bir afiş gördüm koridorda. Yaz kampı varmış, hep birlikte gidelim mi? " dedi.
"Neredeymiş bu kamp?" diye sordum.
"Çanakkaleden çıktıktan sonra, 1 kilometre bir mesafe sonrası açıklık bir alan varmış ilk başta orada kamp yapılacakmış daha sonrada normal tesislere geçilecekmiş galiba yani yanlış okumadıysam öyle yazıyordu." dedi.
Efe "Hadi gidelim bizede bir değişiklik olur." deyince Irmak biraz bağırarak "Ama ormanda falan böcekler vardır." deyince hepimiz gülerken Korayda "Merak etme bebeğim ben seni börtü böcekten korurum." diyince Irmakta sinirle "Bebeğim ne yaa! Bebekler götürsün seni." dedi. Bunun üzerine bizim grupta bir kahkaha patlaması yaşandı.
"Aslında hep birlikte gidersek çok güzel olur. Hem bizimde güzel anılarımız olur. " dedim daha sonrada "Herkes ailesiyle konuşsun yine haberleşiriz." dedim. Hepside beni onayladıktan sonra bu konuda burada kapandı.
Öğleden sonramız hep muhabbet sohbet üzerine geçmişti. Sanki uzun zamandır bir birimizi ilk defa görüyormuş gibi muhabbetin dibine vurduk. Öyle böyle derken cuma olduğu için tören vakti geldi. Tören olduktan sonra öğrenci hali yine bir kaçışma derecesinde hareketle okul dağıldı. Bemde evimin yolunu tuttum. Evim okula çok uzak değil, 15 dakikalık bir yürüme mesafesine var. Eve geldiğinde annem evde yoktu, büyük ihtimal komşuya gitmiştir diye düşündüm ve odama çıktım. Üstüme rahat bir eşofman takımı geçirdim ve kıyafetlerimi de kirli sepetine attım. Odamda balkon kapısını açtım ve açmamla birlikte rüzgar tatlı tatlı içeriye doğru esmeye başladı. Kapıyı açık bıraktım ve kendimi yatağa attım. Yarım saat kadar müzik dinledim ama yinede canım sıkılıyordu. Ne yapsam diye düşünürken aklıma Arda geldi.
Kendi kendime "Hadi Ömür yap şu işi zaten seni tanımıyor, hiçbir şey olmaz sadece zaman geçirip eğlenmiş olursun." dedim ve telefonu elime aldım. Numarasını bulmak için rehbere bakmaya başladım. Sahi ben onu ne diye kaydetmiştim.
Buldum!! Yanlışlıkla aradığım için espirili olsun diye "Yanlış İnsan" diye kaydetmiştim. Rehberde Yanlış İnsan ı bulduktan sonra arama tuşuna bastım.
Ekranda oluşan görüntü beni biraz güldürmüştü.
"Yanlış İnsan Aranıyor..."
O an düşündüm gerçektende Yanlış İnsanı arıyor olabilir miydim?
*********
(18.09.2015)
Her şey sıfırla başlar bende sıfırla başladım sonra 100...200...300.... derken 600 olduk daha sonra 1000...3000...5000 kişi olmak dileğiyle....
"SIFIRDAN BAŞLADIK SONSUZA GİDİYORUZ..."
Teşekkürler....Görüşmek üzere....Öpüldünüz.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"
ChickLitHİKAYEYE BİR KERE GİRDİN Mİ UYANAMAZSIN ÇÜNKÜ BU BİR RÜYA DEĞİL!!! *** İnsanlar senin hakkında çok şey düşünebilir ama bu hikayede o insanlara cevabımız kocaman bir " SEN ÖYLE SAN!" olacak. Çünkü; HER GERÇEK YÜZÜN BİR MASKESİ VARDIR... Ve bu hikaye...