66.Bölüm-Teyzecim Benim Beyim Ankarada

1.7K 119 43
                                    

Merhabalarrrr ve de iyi okumalarr😙😙

***

"Özür dileriz yenge" dediğini duymuştum. Ne dediğini anlamak için arkama dönecekken ağzıma kapanan bez parçasıyla çırpınmaya başlamıştım. Çırpınışlarımın arasında yerde yatan adamında hiç bir şey yok gibi yerden kalkışını izlemiştim.

Giderek bulanan görüntünün ardından debelenmeyi bırakıp kendimi boşluğa bıraktım..

...

Gözümü açmaya çalıştığımda oda karanlıktı. Oda da pencere vardı ama dışarısıda karanlıktı muhtemelen akşam olmuştu, artık ne kadardır yatıyorsam.

Kalkmaya çalıştığımda her yerim kasılmaktan ağrımıştı, nasıl sıktıysam kendimi..

Üzerimdeki battaniyeyi atınca bacaklarım ortaya çıkmıştı ama bacaklarıma sarılı çarşafı görünce bir anlam verememiştim.

Bacaklarımı yataktan sallandırıp kendime gelmeye çalıştım, yatağın ucundaki lambayı açtığımda oda aydınlanmıştı. Etrafa göz attığımda burası tanıdık gelmişti ama çıkaramamıştım aklıma pencerenin gelmesiyle hızlıca doğrulup cama gittim.

Görüşümü engelleyen perdeyi hızlıca çekince yarısı kornişten çıkmıştı. Dışarıya baktığımda gördüğüm avlu, terasa çıkan merdivenler bu düğün basmaya geldiğimiz konaktı. Ahh Allahım burasıda Zeynep'in odasıydı.

Öyleyse hadi bakalım Hodri meydan bende Ömür KARA isem bu konak bize dar gelecekti.

Hızlıca etrafta çantamı aradım ama yanıma bırakmayacak kadar akılları varmış.

Kapıya yönelip deli gibi vurmaya başladım.

"AÇIN ŞU KAPIYI!!" diye bağırıyor bir yandan da hem tekme hemde yumruk atıyordum.

"Hanımağam bir şey mi oldu?" diye bir ses duydultan sonra "Başlatma hanımağandan aç şu kapıyı" diye tekrar bağırdım.

"Vallahi kesin emir vardır hanımağam açamam kapıyı falan"

"Sana. Şu. Kapıyı. Aç. Dedim" diye tek tek konuşmuştum bu seferde.

"Yapamam hanımağam" diyince, sakinleşmek için bir nefes alıp "İyi sn kapıyı açmazsan ben camdan da atlarım" dedim.

Anında kapının kilidi açılırken "Aman hanımağam size bir şey olursa yaşatmazlar beni" demişti kız. Burada çalıştığı özensiz giydiği kıyafetlerde belliydi.

"Anlaştığımıza sevindim. Şimdi bu evin geri kalanı nerede?" dedim çünkü o Baranın hesabını görmem lazımdı.

"Büyük hanım herkesi topladı hanımağam ondan konakta yoklar ama geceye doğru gelirler" dedi.

Anladığıma dair başımı sallarken "Benden yaşça büyük duruyorsun neden bana hanımağa sdiyorsun?" diye sordum.

"Valla hanımım, beyimin emri var" dedi.

"Hay o beyine.." diyerek Baranın kulaklarını çınlatırken, "Bana mı dedin hanımağam" diyen kızla "Yok sana demedim bir şey" dedim ve odadan çıkmak için kapıya yürüdüm.

Hemen önüme geçip "Aman hanımın çıkaramam sizi burdan vallaha vururlar beni" dedi korkuyla.

"Şimdi...isim neydi?"

"Leyla" dedi kısaca..

"Şimdi Leylacım, ben seni bayıltıp mı çıkayım, ki bunu yapmaktan hiç çekinmem yoksa sen yanımda yürüyerek mi çıkmayı tercih edersin" dedim.

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin