58.Bölüm-Ya Varım Ya Da Yokum. Ortası Yok!!!

2.5K 150 62
                                    

Burada bir aile olduğumuzdan açık konuşacağım, büyük-küçük harfleri düzeltmek zor geldiği için bölümü bu şekilde atıyorum. Bariz bir yanlış varsa yorum atın düzelteyim👼😙😄😙😙

***

Yol boyunca, bir kaç gündür kapalı olan telefonuma gelen bildirimlerle boğuştum, ne çok insan aramış öyle....

Kimseyle konuşmak istemediğim için herkese tek tek mesaj atmıştım.

...

Araba durduğunda, kendim inip eve yürümeye başladım, tekrar Ankara'daydık.

Kapıda dikilen adamlardan birinin kapıyı açmasıyla içeri girdim.

"Anneee!!" diye eve seslendiğimde "Alışverişteee!!" diye benim gibi cevap veren babamla gülerek salona girdim ve gidip babama sarıldım.

"Hoş geldin kızım" dediğinde "Hoş buldum babammm" dedim ve sulu sulu iki yanağını da öptüm.

Daha önce hiç babamı anlatmamıştım ama abilerimin yakışıklılığını kimden aldığı belliydi. Annemde kendi döneminin güzel kadınlarındandı. Taktir edersiniz ki benim güzelliğimde annemden geliyordu.

babamın vücudu sporu bıraktığı için tam fit değildi ama göbeklide değildi yani o tam yaşının adamıydı, saçlarındaki beyazlarda yakışıklılığına karizma katıyordu. Yaşıda çok yoktu çünkü babamlar zamanında evlenmek için çok beklemiyorlardı hele ki o dönemlerde de dedemin karanlık işlerle uğraştığı düşünülürse oda bir an önce gelini yani bir kızı daha olsun istemiş.

"Sanırım burada babasına aşık bir melek var" dedi babam. Nasıl aşık olmam ki o benim ilk aşkımdı.

"Seni seviyorum baba, beni hiç bırakma olur mu?" dedim ve daha sıkı sarıldım babama.

"Daha torunlarımı görmeden gitmem, hem gencim daha ben" dedi ve güldü sonrada "Birileri benim prensesimin canını mı sıktı?" diye sordu.

"Sana hiç çekmeyen hödük oğlun ve benim sev... sevimsiz arkadaşım canımı sıktı" deyip olayı toparladığımı düşünmüştüm ta ki babam "Senin sevimsiz arkadaşınla detaylı ilgilenmek isterim" deyinceye kadar.

"Benim için ikisini de döver misin baba?" dedim oyuncağı alınmış küçük çocuk edasıyla.

"O iş bende" dedi ve göz kırptı babam. Seviyordum bu adamı yaaa...

Aklıma gelen fikirle doğrulup babama baktım. "Bu bakışı biliyorum" dedi babam gülürek.

"beraber tatlı yapabilir miyiz, eski zamanlardaki gibi?" diye sorunca 'eski zaman' kısmında buruk gülümsemesi olan babam, ona olan özlemimi anlayıp "Olur Meleğim yapalım" dediğinde gülümseyerek yerimden kalktım ve babamı da çekeleyerek mutfağa girdim.

Burası annemin zevkine göre dekore edilmiş modern bir mutfaktı, asılı olan önlüklerden birini boynumdan geçirip belime bağladım. Bilerek bıraktığım çiçekli önlüğü alıp babama döndüğümde "Yavaş küçük hanım, bizimde bir karizmamız var. Çiçek falan beni bozar" diyen babama gülerek önlüğü kapıya geri bıraktım. Böyle bir cevap vereceğini biliyordum ama yinede şansımı denemek istedim. Tekrar babama baktığımda üzerindeki gömleğin kollarını kıvırıyordu.

Babam yanımda dikilirken bende dolaplardan malzemeleri çıkarıyordum, her şey hazır olunca elimdeki mikseri babama verdim.

"başlayalım bakalım" diyen babamla önündeki kaba yumurtaları kırdım.

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin