- 5. Bölüm - Bir yudum çay bardaktan eksildi!

4.5K 227 3
                                    

Biz olayın şaşkınlığıyla bir birimize bakıyorduk. Acaba bu günün kurbanı kim olacaktı. Yoksa bardak bizden birinde miydi? Biz heyecanla beklerken Ufuk'ta bizim bu halimizi görmüş olacaktıki, bizim ne yaptığımızı çözmeye çalışıyormuş gibi bakıyordu. Ortamın gerginliğini bozan Hatice teyze oldu.

'' Çocuklar bu günlerde ağzımın hiç tadı tuzu kalmadı. İçtiğim çaydan bile tat alamıyorum. '' dedi, işte o zaman dank etti. Aman Allah'ım bizim bardak Hatice teyzedeydi. Kesin Ufuk aldığı ilk bardağı Hatice teyzeye vermişti. Biz yine kızlarla bir birimize bakarken Ufuk bizi yakaladı. Bu konuda bizi soru yağmuruna tutacağı kesindi.

Neyse biz kahvaltımızı yapmaya devam ettik. Çaylar bitmişti ve ikinci posta çay servisi...kalkan kişi yine Deniz olmuştu..

Deniz'den...

Bu sefer tek başıma mutfağın yolunu tuttum. Çayları koydum ve mecburiyetten Hatice teyze anlamasın diye çayına yine tuz dökmek zorunda kaldım. Tuzu döktüm ve karıştırmaya başlamıştım ki duyduğum seale irkildim '' Ne yapıyorsun sen? '' dedi Ufuk, bense şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilemedim. Bardağı karıştırmayı bıraktım ve tepsiyi kavradım. Hemen kapıya yöneldim. Tabikii geçip gitmem mucize olurdu. Tam adımımı atmıştımki Ufuk önümde bitiverdi. Bende sol yarafa yöneldim ama oda bir hamle yaptı ve yine benim önümdeydi. Bende ani bir çıkışla '' Çekilir misin önümden? '' dedim. Ufuk'ta ifadesiz bir şekilde '' Sen az önce ne yaptın ? '' diye sordu. Bende '' Sana açıklama yapmak zorunda değilim. '' dedim ve bir anlık boşluğundan yararlanarak kapıdan çıktım. Arkamdan '' Bana her şeyi anlatacaksın. '' dediğini duydum. Masaya oturduğumda Ufuk hala bana bakıyordu. Sanırım ne yaptığımı anlamaya çalışıyordu.

Ömür'den...

Ufukla Deniz arasında bir şeyler olmuştu. Gerginlik hissediliyordu. Deniz'e ne olduğunu sorsuğumda Hatice teyze olayı anlamasın diye çaya yine tuz attığını ve karıştırırkende Ufuk'un geldiğini söylüyordu. Demek gerginlik bu yüzdendi. Ben tam bunları idrak etmiş Ufuk'a bakıyordum ki bir hareketlilik oldu. Hatice teyzenin bizle konuşmaaından faydalanan Ufuk elini Hatice teyzenin bardağına götürdü.

Vee bir yudum çay bardaktan eksildi...

Ufuk'un bardağı yerine koymasıyla öksürmesi bir oldu. Hatice teyze telaşla torununa bakarken bizde gülmeden edemedik. Ben fırsat bu fırsat diyip hemen lafa giriştim '' Hatice teyze kahvaltı için çook teşekkür ederiz ama bizim bir işimiz vardı. Müsade edersen kalkalım biz. '' dedim. Hatice teyze torununa bakarken '' Tamam çocuğum önemli değil, afiyet olsun. Bir ara yine gelin. '' dedi, bizde onayı aldıktan sonra hemen evden çıktık.

Tabi biz hemen Denizlere geçtik. Ufuk'un arkamızdangelme ihtimaline karşı üzerimize bir hırka giydik ve telefonlarımızıda aldıktan sonra kendimizi sokağa attık. İlçemiz çok büyük olmadığından süse büse çok gerek yoktu o yüzden rahatça günlük halimizle dışarıya çıktık. Mahallede müzik dinleyerwk bir saat falan dolaştıktan sonra Ufukların gitmiş olmasıdı dileyerek eve dönmeye karar verdik.

Sonunda evdeyiz, artık eşyaları toplayıp ayrılma vakti geldi. Irmakla toplandık ve kapıya yöneldik. Kapıda kısa bir vedalaşma merasiminden sonra ayrıldık.

Artık kendi evime geldim. Annemde evdeydi bana cumartesimin nasıl olduğunu sordu. Bende çok detay vermeyerek olayları anlatmaya başladım. Anlatma görevimide tamamladıktan aonra üst kata odama çıktım. Bu arada evimiz bahçeli , iki katlı bir evdi. Sadece mahallenin başınsa bir apartman vardı, ama olsun mahalleme laf yok. Neyse ben kendi evime döneyim. Benim odam ikinci kattaydı ve benim odam dışında misafir odaları ve banyo vardı.

Ben odamın yolunu tuttum. Odama çıkınca kıyafetlerimi kirli sepetine kendimide banyoya attım. Uzun bir banyo ardından biraz kitap okumak istedim. Bu arada '' Kukla Ustası '' nı okuyorum. 45 dakika kadar okudum ve kendimi yorgunluğun kollarına teslim ettim.

Sabah kalktığımda saat 10:00 du . Son haftalar olduğu için okula gitmiyordum. İşte o kullanmadığım devamsızlıklar bu günler içindi (:D) . Aslında bizm gruptan kimse gitmiyordu. Hep telefondan ya da internetten konuşuyorduk. Sonuç olarak ben bir fikir ortaya attım. Deniz ve Irmak'ı bize film gecesi yapmaya davet wttim.

Sonuç mu?

Çağıran bendim tabiki toplanılacak.

Hepimiz okula gitmediğimiz için hafta içi, hatta bu çarşamba toplanmaya karar verdik. Gecede bizde kalacaktık.

Sonunda çarşamba gelip çattı. Ben Irmak ve Deniz'in gelmesini bekliyorsum ama içimde bir sıkıntı vardı umarım bu gece sakin bir gece olur. Kapının çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıydım ve alt kata kapıyı açmaya indim....

********

5. Bölümde bitti yorum yapmayı ve yıldıza ( ☆★☆★☆★ ) basmayı unutmayın..

(20.06.2015)

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin