36. Bölüm

3.2K 193 37
                                    

Şarkıyı başında da açabilirsiniz.. (fark etmez)

##HER ZAMAN KENDİN OL!##

Yazım yanlışı varsa kusura bakmayın..😚😚😚

***😫

Bugün işlerim vardı. Okulların açılması yaklaştığı için kendime bir iki parça bir şeyler almalıyım. Okul serbest kıyafet olduğu için forma derdi yok ama kendime bir sırt çantası almalıyım.

Kahvaltımı etmek için günlük işlerimi hallettim ve kahvaltı için mutfağa indim. Pekde aç olmadığım için birkaç bir şey atıştırıp masadan kalktım.

Salondan geçerken gözüme piyano takıldı. Dün ben evde yokken getirmiş olmalılar, görmemişim. Siz diyeceksiniz piyano ve bas gitar birbirinden bağımsız müzik aletleri, neden onlar derseniz. Küçüklüğümden beri piyano çalarım. Bas gitara gelirsek Ömerle girdiğimiz iddia sonucu öğrenmek zorunda kalmıştım ama iyiki öğrenmişim çünkü bu iki enstrüman da benim ruh halimi yansıtıyordu.

Uzun süredir çalmamıştım. Adımlarımı piyanoya yönlendirdim ve önündeki tabureye oturdum. Kapağı kaldırdım, parmaklarımı piyanonun başından sonuna kadar gezdirdiğimde oluşan ses gülümsememi sağladı. (Multiyi açın!) Daha sonra aklıma ilk gelen şarkıyı çalmaya başladım.

Duydumki Unutmuşsun...

Ben çaldığım parçanın ortalarındayken salona Mustafa abi girdi ama meşgul olduğumu görünce beklemeye başladı sanırım bitirmemi bekliyordu. Beklediğinide salondaki büyük aynadan görmüştüm.

Son notayıda bastıktan sonra bitirdim ve hemen Mustafa abiye dönüp "Ne oldu?" diye sordum. Ben birden sorunca şaşırmıştı.

" Duman ve Bulutu getirdiler onu haber verecektim" dedi.

" Tamam bahçede köşedeki kulübelerinin yanına bağlayın" dedim. Kulübelerini, yeni almıştım ve çok şirin iki katlı bir kulübeydi.

Mustafa abi, beni onaylayıp çıkınca bende piyano başından kalktım ve odama çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mustafa abi, beni onaylayıp çıkınca bende piyano başından kalktım ve odama çıktım. Masadan cüzdanımı ve telefonumu alıp aşağı indim. Ön kapıdan da kimseye görünmeden çıktım çünkü kimsenin peşime takılmasını istemiyordum. Sessizce arabaya binip alış-veriş merkezine sürmeye başladım.

Arabayı alış-veriş merkezinin kapalı otoparkına bıraktım ve asansör ile yukarıya çıktım. İlk önce kendime birkaç parça kıyafet alacaktım. Gözüme çarpan ilk mağazaya girdim. Reonlara göz gezdirdiğimde pek okulda giyilebilecek şeyler yoktu. Tekrar mağazalara bakamaya başladığımda vitrininde sade parçalar olan bir dükkan dikkatimi çekti. İçeriye girip raflara bakmaya başladığımda buradaki kıyafetler hoşuma gitmişti.

Pantalonlara baktığımda bir siyah bir de lacivert pantalon beğenmiştim, onları elime alıp üst bakmaya başladım. Kışa girdiğimiz için kazaklara bakıyordum. İleride örme kazaklardan görünce yönümü oraya çevirmiştim. Oradanda bordo bir kazak aldım ve kabinlere doğru ilerlemeye başladım. Pantalonları denediğimde ikiside olmuştu. Kazağın bedenide standart olduğu için deneme gereği duymadan kendi kıyafetlerimi giyip kasaya yöneldim. 90 tl gibi bir mebla tutmuştu. Bunuda ödeyip mağazadan çıktım son olarak almam gereken bir okul çantası kalmıştı.

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin