65.Bölüm-Ee bizim damat kim?

1.4K 107 15
                                    

Hikayemi tavsiye etmeyi unutmayın..

***

Dışarı çıktığımda babamın sağ kolu olan korumayı görünce oraya doğru ilerledim.

Ben daha arabaya varmadan "Hoş geldiniz Ömür hanım" dedi ve arabanın arka kapısını açtı.

  "Hoşbuldum" dedim ve arka koltuğa kuruldum.

  Sonrasında da hiç konuşma olmamıştı. Eve gidene kadar Mertle mesajlaşmıştık..

  Araba evin bahçesine girip durduğunda daha ben kapı koluna uzanamadan kapım bahçedeki başka bir koruma tarafından açılmıştı.

  Vayy burdakiler işlerini gerçekten hızlı yapıyorlar umarım silah kuklanmada da o kadar iyidirler diye düşünürken, düşüncelerimi kapıyı açan korumanın "Hoş geldiniz" demesi bozmuştu.

  Ona da "Hoş buldum" diyip eve doğru yürümeye başladım.

  Kapıyı çaldığımda ilk defa gördüğüm bir çalışan kapıyı açınca şaşırmıştım. Gülsüm abla nerdeydi acaba?

   "Buyrun kime bakmıştınız?" sorusuyla bozuntuya vermeden "Annem evde mi?" diye sordum.

  "Ahh siz Ömür hanım olmalısınız. Kusura bakmayın tanıyamadım. Buyrun, hoş geldiniz Anneniz ve babanızda yarım saat önce dışarı çıktı ama fazla geçirmeyeceklerini ilettiler." dedi geçmem için kenarda beklerken.

  "Hoş buldum, teşekkürler" dedim ve salona ilerledim.

  "İstediğiniz bir şey var mı?" diye sorunca "hayır" dedim ve çalışan mutfağa gidince kendimi koltuğa attım.
 
  Çalışan diyorum ama adınıda sormamıştım. Neyse gelince annemden öğrenirdim nasıl olsa..

  Tevizyonda bulduğum bir belgesel dikkatimi çekince onda kaldım ve izlemeye başladım.  Güzel bir programdı. (Bu aralar belgesel izleyince ben..😁😁)

  
   Program 40 dakikalık bir şeydi ve tama bitmesinr yakın "Hoş geldin kızım" diyen annemle "Hoş buldum annemm" dedim ve sıkıca sarıldım.

"Kıskanırım ama" diyen babamla, gülerek annemden ayrılıp babama sarıldım.

  Ona da büyük özlemle sarılıp "Babam" demiştin.

  "Hoş geldin güzel kızım" diyip saçlarımı öpen babamdan ayrılıp "hoş buldum" dedim.

  "Nasıldı yolculuk, dayın gitti mi?" diye soran annemdi.

  "Bir sıkıntı olmadı buraya kadar beraber geldik sonrada dayım Fransa uçağına binip gitti, bir sorun yoktu" dedim.

"Aç mısınız, yemek yiyelim hem sofrada da konuşuruz" diyen babama "Bende çok açıktım" dediğim de annem "Ben Eda'ya söyleyeyimde sofrayı hazırlasın" dedi ve mutfağa gitti.

  "Sahi Gülsüm abla nerede?" diye sordum babama.

  "Halası rahatsızlanmış kızada yurtdışındaymış. Kızı gelene kadar birkaç günlüğüne halasının yanına gitti" diye açıkladı babam.

...

 
"Ben diyorum ki bir  toplantıda açıklayalım" dedi babam.

  Annemde "Olabilir, bende bir davette açıklayalım diyecektim" dedi.

"Bence davet daha iyi olur hem fazla resmi de değil" diye kendi fikrimi belirttim.

"Tamam o zaman hanımların dediği olsun, bir davette açıklarız" dedi babam.

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin