Arkadaşlar yılbaşında ne yapıyorsunuz? Yazarınız Ankarada girecek yeniyıla, siz nerelerdesiniz??
***
Değişim başlasın başlamasınada önce ben bir şeyler içeyim, koş koş boğazım kurudu. Asu abla ve adını bilmediğim kıza "Siz geçin oturun ben, içecek bir şeyler alıp geliyorum. Siz bir şey ister misiniz? " diye sordum.
Asu abla hemen "Teşekkürler Ömür hanım biz bir şey almayalım ama siz oturun izterseniz ben getiririm." dedi.
Kendim alacağımı söyleyip ve kapıya yöneldim. Çıkmadan öncede karşıdaki kıza adın ne diye sorduğumda bana 'Elif' demişti bende Asu ablaya ben geri dönünceye kadar bugün asansörde Elife laf atan kızları odaya çağırmasını istedim beni onaylayınca odadan çıkıp kattaki küçük, çay ve kahvelerin yapıldığı odaya ilerlemeye başladım.
Dolaptan bir şişe su aldım. Susadığım için hemen açıp içmeye başladım, şişenin yarısına kadar içmiştim. Sonrada şişeyide alıp tekrar odaya yürümeye başladım. Ben ilerlerken asansörden bugün ki sarışın kızlar çıktı. Yanımdan geçerken bir tanesi bana çarpıp geçti. Çarpmanın etkisiyle elimdeki su şişesi yere düşerken, kızda arkasını dönüp "Önüne baksana ezik, az daha üstümü batırıyordun." dedi kızgın bir şekilde ve yanındaki arkadaşına dönüp "Üstümde bir şey yok değil mi, Onur beyin yanına gidiyoruz sonuçta. " dedi ve arkadaşından cevap beklemeye başladı. Arkadaşıda bir şey olmadığını söyleyince Onurun odasına gittiler ve kapıyı çalıp içeri girdiler.
Bende yerden su şişemi alıp odaya yöneldim. Kapıyı açıp girdiğim de sarışın kızlardan bana çarpan "Harika bir ezik daha.." dedi sonrada arkadaşına dönüp "...madem ezikler toplantısı yapacaklardı bizi niye çağırdılar." dedi ve beraber gülüştüler.
Bu konuşmayı duydukça Asu ablanın gözleri kocaman olmuştu, Elif ise sadece kafasını eğmişti. Daha fazla dayanamayarak aptal sarışınlara döndüm ve yapmacık bir şekilde "Tatlım.." diyip "..burada ezikler toplansaydı emin ol onları değil sadece sizi çağırırdım." dedim sonlarda benim çağırdığıma baskı yaparak. Kızları şaşkın bırakıp Onurun sandalyesine yöneldim. Benim söylediklerimle Elif kıkırdayınca bizim sarışınlarda Elife yüklenmeye başladı "çok mu komik ezik, sen kime güvenip bize bulaşıyorsun" dedi üstüne yürürken.
Ama bende sinirlenmeye başlıyordum.
" KESİN SESİNİZİ!" öyle bir bağırdım ki herkes irkilip bana baktı. Bakışlar üstümdeyken Onurun sandalyesine oturunca sarışınlar iyice şaşırdı.
Hadi bakalım eğlenme sırası bende "Ben varım arkasında, bana güveniyor. Bir sorunun varsa bana söyle."dedim. İkiside hızla ve korkmuşça kafasını hayır anlamında sallayınca "Güzel. O zaman toplantımıza başlayabiliriz."
Herkes bana bakarken sarışınlara "Kovuldunuz" dedim, yüzlerinin aldığı şekillede gülmeye başladım.
" Şaka şaka kavulmadınız" dedim hâlâ gülerken. Sonrada ciddileşip " Bundan sonra size görevlerinizi Elif dağıtacak. Sizin üstünüz Elif olacak." demiştimki hemen itirazlara başladılar." Yeter! Asu abla bundan sonra bunlar Elifin verdiği işleri yapmazlarsa, karşı gelirlerse ikisinide uyarmadan KOV" dedim sesimde ki kesinlikle. Asu abla hemen " Peki Ömür hanım" diye beni onayladı.
Ben işimi bitirmiştim ki içeri Onur girdi. Bizim sarışınlar bir umut Onura sistem etmeye başladılar.
" Onur Bey bu kadın delirmiş olmalı, bizi getirdiği konuma bir bakın inalılacak gibi değil. Hem o kim de sizin yerinize böyle kararlar verebiliyor." diye isyan ederlerken sevgili abiciğimin onları susturması üzerine kimse bir şey diyemedi;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"
Chick-LitHİKAYEYE BİR KERE GİRDİN Mİ UYANAMAZSIN ÇÜNKÜ BU BİR RÜYA DEĞİL!!! *** İnsanlar senin hakkında çok şey düşünebilir ama bu hikayede o insanlara cevabımız kocaman bir " SEN ÖYLE SAN!" olacak. Çünkü; HER GERÇEK YÜZÜN BİR MASKESİ VARDIR... Ve bu hikaye...