#arkadaşlar size bir kitap önereceğim umarım zamanınızı ayırırsınız.
ftsfts22 adlı kullanıcının EVLİLİK OYUNU adlı hikayesine bir göz atın.###Seninle konuşurken aptal gibi sırıtıyorum..##
Haftasonunu beklemeyeyim dedim :D
Şarkıyı başında açabilirsiniz..
***
Merdivenleri bitirip odama girdiğimde hala Çanakkale'ye geri dönmeyi düşünüyordum. En kısa zamanda annemlerle konuşup kesin karar vermeliydim.Odama girip kendime kıyafet çıkardım ve banyoya girdim.
İşlerimi bitirdiğimde üzerimi giyinip saçlarımı da kurutup banyodan çıktım. Bahçeye çıkıp Bulut ve Duman ile oynamak istiyordum.(Multideki köpekler). Bulut ve Duman bizim köpeklerimiz. Bulut benim, Duman ise Ömerin köpeğiydi. Cinsleri ise, ikisininde Rottweiler'dı.
Merdivenlerden aşağı inerken, merdivenin başında dikilmiş konuşan babam ve Onuru gördüm. Yanlarından geçerken Onura bakmadan sadece babama "Nasılsın baba?" diye sordum ama bir yandan da bahçeye ilerliyordum.
" Iyiyim kızımda sen nereye gidiyorsun?" diye sorunca "Bulut ve Dumanla oynayacağım" dedim ve bahçeye çıktım. Babamın arkamdan tamam deyişini ve Onurun söylenmelerini işittim. Onura hala kızgındım. Onu affetmem için bana bir şeyler almalıydı. Mesela benim daha önce ondan isteyipte onun almadığı şeyler olabilir...
Bahçeye çıktığımda köpek kulubelerinin orda dikilen korumaya doğru "Bulut ve Duman'ı salar mısınız?"diye bağırdım ve adam beni ikiletmeden köpeklerin tasmalarını çözdü. İkiside bana doğru koşmaya başlayınca yere düşeceğim zamanı bekledim çünkü üstüme atlayacaklarını biliyordum.... ve dediğim gibi de oldu, birden kendimi yerde buldum. Yere uzanmış gökyüzünü incelerken Bulut birden yüzümü yalamaya başladı. Hem çığlık atıyordum hem de deliler gibi gülüyordum. Buluttan sonra Dumanda yüzümü yalamaya başlayınca zorla yattığım yerden doğruldum.
" Oturun" diye komut verince ikiside oturmuştu. Bunlarında bu huyunu seviyordum, benim ve Ömerin her dediğini yaparlardı ama Onurun söylediklerini her zaman yapmıyorlardı tabi bu da Onuru çıldırtıyordu. Onurun köpeklere sinir olduğu hali aklıma gelince istemsizce gülmüştüm. İki elimi de uzatıp " Pati ver" diyince ikiside patilerini elime koymuşlardı. " Aferin benim yavrularıma" diyip ikisininde başını sevdim. Ayağa kalkıp bahçenin köşesinde duran iki topuda elime alıp geri döndüm. Duman ve Bulut arkamdaydı, bize çok sadık köpeklerdi ve çok korumacılar. Saldırılarda, ya da yabancılara karşı bir savunma duvarı oluşturuyorlar.
Elimdeki topları havada salladım ve birini bahçenin bir köşesine diğerinide öbür tarafa attım. Duman ve Bulut anında koşmaya başlamışlardı. İkisininde topları farklı olduğu için karıştırmıyorlardı. Yakalama işlemi birkaç kez tekrarladıktan sonra yorulmuştum. İkisinide tasmalarından tutup külübelerine doğru çekmeye başladım. İkisininde tasmalarını taktıktan sonra kafalarını öptüm. Çok severim köpekleri, aslında bütün hayvanları severim. Yemek ayrımı yapmamak gibi bende hayvan ayrımı yapmıyordum.Salona girdiğimde herkes koltuklarda oturuyordu. Bende kendimi rahat koltuklara bıraktım ve konuşmak istediğim konuya nasıl başlasam diye düşündüm en iyisi birden söyleyivermekti.
" Baba ben Çanakkaleye geri dönmeyi düşünüyorum. Sana söyleyip fikrini almak istedim" diyince bu sefer içtiği çay boğazında kalan Onur oldu. Ve hemen itiraz etti.
" Ömür bana kızıp buradan gidemessin" dedi Onur.
Bu sefer Onur'un yüzüne bakıp konuştum. " Sana çok kırgınım ama burdan gitme sebebim sen değilsin. Burada durdukça herkesten kaçacağım ve saklanarak yaşamaya çalışacağım. Ben saklanmak istemiyorum bu yüzden de gitmek istiyorum. Ama tabiki hep sizi görmeye geleceğim. Arada siz gelirsiniz belki siz bizim oralara taşınırsınız. " dedim ve gülerek babama baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"
ChickLitHİKAYEYE BİR KERE GİRDİN Mİ UYANAMAZSIN ÇÜNKÜ BU BİR RÜYA DEĞİL!!! *** İnsanlar senin hakkında çok şey düşünebilir ama bu hikayede o insanlara cevabımız kocaman bir " SEN ÖYLE SAN!" olacak. Çünkü; HER GERÇEK YÜZÜN BİR MASKESİ VARDIR... Ve bu hikaye...