17. Bölüm

3.1K 180 3
                                    

Ömürün anlatacakları var....

Sabah gözümü açtığımda üstümde tepinen bir Deniz vardı.
"Ne oluyor..." dedim.

Deniz benim uyandığımı anlayınca üstümden kalktı ve yanıma oturdu.

"Kızım iki gündür kamptayız ama yüzünü göremiyoruz. Bundan sonra seni bırakmak yok artık hep beraberiz. " dedi Irmak yüzüne kocaman bir gülümseme yeleştirip.

"Ee anlatın o zaman şu bensiz geçirdiğiniz iki gün boyunca neler yaptınız, kocaman kamp buldunuz mu birilerini? " diye noktalasım cümlemi.

Deniz isyan edercesine "Nasıl olsun canım yaa, Efeyle birlikte bir yere gidiyoruz, pat! Ufuk gelip yanımıza oturuyor. Ormanda yürüyelim diyoruz bu seferde bir ağacın arkasından yine Ufuk çıkıyor. Yani ben umutsuz vakayım. " dedi ve iyice omuzlarını çökeltti.

" Tamam Denizim. Üzülme buluruz bir şey daha kamp yeni başladı. " dedim ve kocaman gülümsedim. Buna karşılık Deniz de bana gülümsesi.

Daha sonra soran gözlerle Irmak'a döndüm. Irmak kızarmaya baladı. Tamam buda kızardığına göre kesin bir şey var. "Ne oldu? " dedim.

" Şey aslında bu biraz tuhaf olabilir. Yani sonuçta o senin arkadaşın ama yani nasıl desem...." diye gevelenip duruyordu. Daha fazla dayanamayıp "Uzatmasana Irmak meraktan çatladım burda. " dedim.

Irmakta " Biz Oğuzla konuşuyoruz... " dedi ve "...ohh be sonunda söyledim. " diye ekledi.

" Canım benim bu süper bir haber. " dedim ve ona sarıldım. Denizde kollarını Irmak ve benim üstüme sardı. Biz böyle sarılmaya devam ederken çadırın fermuarı açıldı ve Efe kafasını içeri soktu "Gençler muhabbetinizi bölmek istemem ama akşam yemeği yiyeceğiz hadi. " dedi ve çadırdan kafasını çekti. Akşam yemeği dediysede daha hava bile kararmamıştı ama bizim gece yemek yememiz zor olacağından biraz daha erken saatlerde yiyorduk yemeğimizi.

Çadırdan çıkınca üstümü düzeltip bizimkilerin yanına masaya oturdum. Sessizce yemeğimizi yedik. Hakan hoca yemekten sonra bize oyın oynayacağını söyledi. Herkes yemeğini bitirince bir araya toplandık. Hakan hoca ip atlamak isteyenlere ip verdi ve 5 kişi ip atlamaya gitti. Bizde ilk başta bir voleybol topu alıp el oynamaya başladık. Biraz kalabalıktık hatta Arda da oynuyordu. Mafyanım oğlu top oynamaya tenezzül ediyor gerçi bende kızı oluyorum ama olsun ben farklıyım şimdi.

Top oynarken Ardaya hiç top falan atmadım, zaten onunla hiç uğraşamazdım. Top oynarken Hakan hoca ip getirdi ve halat çekme yapacağımızı söyledi. Bizim tayfa ipin bir tarafına geçince karşı tarafada kamptan toplama bir grup geçti. Arda ya baktığımda kenara doğru gittiğini gördüm.

Hocanın çaldığı düdükle birlikte yarışa başladık. İlk karşı taraf ipi biraz çeksede sonlara doğru biz ipe asılınca karşı taraf bize doğru geldi. Tabi bende çekmenin etkisiyle geriye doğru savrulunca hoop popomun üstüne düştüm. Düşünce bizimkiler de bana bakmaya başladı ben de onların bu halini düşününce sızlayan popomu yok sayarak bastım kahkahayı, onlarda ilk önce şaşırsada sonra bana katılıp gülmeye başladılar. Hoca benim iyi olup olmadığımı kontrol ettikten sonra oyunlara devam ettik. Saklanbaç oynayacaktık. Ebe Ufuktu, gözlerini kapattı ve saymaya başladı bende bir kaç kişi gibi ormana doğru yöneldim. Bir ağacın arkasına geçtim ve beklemeye başladım. Bir yandan da Ufuka bakıyordum. Arkamdan dalların kırılma sesi gelince arkama döndüm ama kimse yoktu. Tam önüme döndüm ve dönmemle birlikte Ardayı görmem bir oldu. Direk karşımda görünce bir irkildim.

"Sapık mısın oğlum? Napıyon sessiz sessiz? " dedim. Arda tam bir şey söyleyecekken bir çığlık duyduk. İkimizde sesin geldiği tarafa yürümeye başladık. Biraz ileride bir çukur vardı. Çukara doğru eğildiğimde içine bir kızın düştüğünü gördüm.

Hemen "İyi misin? Bir şeyin var mı? " dedim kızda "Ayağım çok ağrıyor sanırsam kırıldı. " dedi.

"Adın ne? " diye sordum.

"Gözde. " diyince "Tamam Gözde sana elimizi uzatacağız ve yukarıya çekeceğiz tamam mı? " dedim ve Ardaya baktım mal mal suratıma bakıyo "Yardım etmeyi düşünüyor musun yoksa orada dikilecek misin? " dedim. Hiç bir şey demeden yanıma gelip kıza elini uzattı. Kız yüzüne bir sürtük gülüşü yerleştirip elini Ardaya uzattı. Bense elimi uzatıp kızın tutmasını beklemeye başladım.

Baktım ki kız hala Arda'yı süzmeye devam ediyor bende dayanamayıp '' O çukurun içinde oturmayı mı düşünüyorsun? '' dedim tabi söyleyince Gözde de içinde bulunduğu Arda transından çıktı bana sinirli bakışlar atmaya başladı ama ordan çıkmak için banada ihtiyacı olunca sadece bakmakla yetindi daha sonra elimi tuttu bizde Gözde'yi çektik ve çukurdan çıkardık. Kamp yerine döneceğiz ama Gözde Hanımın ayağı acıdığı için yürüyemiyormuş, tabi kızcağız yürüyemeyince Arda'ya bakmaya başladı çocukta ne yapsın yardım amaçlı kolunu uzattı ama Gözde bildiğin çocuğa abandı. Ee boşuna demiyorlar elini veren kolunu kaptırıyor diye. Tabi tüm bunlar olurken bende Arda'ya gülmek ile meşguldüm. Kamp alanına gelince Hakan Hoca hemen duruma el koydu daha sonra bir telefon konuşması yaptı sonuç mu..?

Sonuç olarak hoca bu ormandaki kamptan sonra kalacağımız oteli aradı ve otel uygunsa erken geleceğimizin söyledi, otelde ayarlanınca bizde toplanmaya başladık.
Aslında iyi olmuştu burdan erken gitmemiz çünkü ormanın içinde yapacak bir şey olmayınca sıkılmaya başlamıştım...

***

Otelin önüne geldiğimizde otobüsten indik ve Hakan Hocanın bizi yönlendirmesini bekliyorduk. Hocada bize odalarda bir değişiklik olduğunu ve 3 kişi kalacağımızı söyledi. Aslında bu bizim işimize gelirdi çünkü bizim kız grubumuz 3 kişiydi, biz Irmak , Deniz ve ben bir odada kalacaktık. Erkeklerin odası ise Oğuz ve Arda , Efe ile de Ufuk kalacaktı onların 2 kişi kalmalarının sebebi daha sonra Efe'lerin odasına biri gelecekmiş onlarda şimdilik 2 kişi kalıyorlar. Herkesin odası belli oldu , kapılar için kartlarımızıda alınca herkes odalarına dağıldı.

Kartı kapıya okutunca kapıda duyduğum tık sesinden sonra içeriye girdim ve kartıda mekanizmaya yerleştirdim daha sonrada çantamı bir kenara bırakıp cam kenarındaki yatağa kendimi attım bizimkilerde burda yatmama bir şey demeyince tavan ile kesişmeye devam ettim. Bir ara kızlara bakınca dolaba kıyafet yerleştirdikleri gördüm bende onlar yerleştirdikten sonra yerleştiririm diye düşündüm ve biraz uyumaya karar verdim, kafamı yastığa koyduğumda karşımdaki deniz manzarasına son kez bakıp gözlerimi kapattım.

*****


(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin