1. Bölümden Önceki Girişten Sonraki Bölüm

14K 600 42
                                    

Koş...koş...koş

Şuan tam olarak yaptığım bu ve artık bacaklarımı hissetmemeye başladım.

Ne için koşuyorum?

Peşimdeki adamlardan kaçıyorum. Hayatımın düzeni değişmemesi için koşuyorum ve yakalanmaya hiç niyetim yok ama ayaklarım bana isyan edercesine titremeye başladılar.

Arkama baktığımda hala peşimde adamlar vardı. Bilmediğim sokaklarda koştuğum için nereye gittiğimide bilmiyordum ama şuanlık son çarem önündeki sokağa sapmaktı.

Sokağa döndüğüm andan istemeyerekte olsa hızımı biraz düşürdüm ve hızla etrafı taradım. 20 adım ilerimde çöp kutusunun yanındaki büyük buzdolabı kutusu dikkatimi çekti ve bu seferde adımlarımı oraya yönlendirdim. Allah bu buzdolabını alandan razı olsun...

Hemen kutunun içine girip beklemeye başladım. 13-14 saniye sonra sokakta ayakkabıların tok sesleri yankılanmaya başladı.

İstemsizce nefesimi tuttum ve kutudan, adamların boş sokakta koşuşturmalarını izledim.

Adamlarda aşağı sokağa dönünce biraz daha bekledim ve kimse gelmeyince derin bir nefes aldım ama aldığıma alacağıma pişman oldum. G*t korkusuyla fark etmemişim ama çöp leş gibi kokuyormuş bee...

Kusma isteğimi bastırarak çöplerin arasından çıktım ve koşarak geldiğim yolu, temkinli adımlarla geri dönmeye başladım.

     Yol bana işkence gibi gelmeye başlamıştı çünkü nefes aldıkça kusasım geliyordu. Son gayretlerimle evin sokağına girince bedenen bir rahatladım. Eve gidincede yapacağım ilk iş suyın altında bir güzel kırklanmak olacaktı heralde...

Zile bastığımda kapı açılınca hiç vakit kaybetmeden eve daldım çünkü hemen suya kavuşmak istiyordum.

Kapıyı açan annem "Ömür ne old..." diyemeden cümlesini "...bu koku ne?" diyerek tamamlamıştı.

"Ne sen sor ne de ben söyleyeyim" dedim ve kendimi banyoya attım.

3 kere saçımı şapuanla, 4 kerede vücudumu duş jeliyle yıkadım ama yeterli gelmeyince bir kere daha life duş jelini boca edip güzelce yıkandım. Temiz olduğuma kanaat getirince bornozumu üstüme alıp banyodan çıktım.

Saçlarımı kurutup giyindikten sonra tüm işlerimi halletmiştim ve günün tüm yorgunluğuyla kendimi yatağa bıraktım.

Uykumla birlikte sabah bu karanlık dünyamdan; sahte, aydınlık dünyama geçiş yapacaktım ve dengeler yine değişecekti.....

Ben yarın küçük bir ilçede yaşayan masum kız olarak hayatıma devam edecektim...

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin