uzun bir aradan sonra uzuuun bir yb sizlerle...
Üç bin sekiz yüz küsür kelime yazdım ve yazdığım en uzun bölüm buydu.Sizden bir ricamda en azından bu bölüm için kısa olmuş demeyin
İyi okumalar😚
***
....beni arabanın içine çeken yabancıya bakınca kendi kendime konuşma işine devam ettim.
"Zaten o kadar derdim varken, bir de şu bulunduğum duruma bak. Sonum iyi olur inşallah." diyerek bana gülümseyen ve tanımadığım adama bir kez daha baktım.
Ne bir tepki verdim ne de konuştum eninde sonunda bir yere varacaktık.
Arabada giderken etrafı inceliyordum. İl sınırlanırından çoktan çıkmıştık.
Arabada da önde 2 kişi arkada benim karşımda bir kişi oturuyordu.Sessizlikten sıkılınca sesimi sabit tutup "Kimin adamısınız siz?" diye sordum.
"Sabret küçük az sonra öğrenirsin"
Bunlardan bir şey çıkmayacağını anlayınca tekrar yola döndüm. Çok geçmeden araba bir tarafı yıkılmış eski bir binanın önünde durdu.
Ön taraftaki adamlardan biri inip kapıyı açtı, arkada benim yanımdaki ise arabadan inip benide kolumdan çekip beraberinde indirdi.
"Yavaş be ayı!!" dedim ve tuttuğu kolumu elinden kurtarmaya çalıştım.
"Rahat dur!!" dedi ve kolumu daha çok sıktı.
Harika(!) kolum kesin moraracak ve ben bunu bu adama ödeteceğim.
Binanın içine girdiğimizde tanımadığım bir adam bizi bekliyordu.
Sırıtarak oturduğu koltuktan kalktı ve "Hoş geldin" dedi.
"Ya sorma ne hoş buldum" dedim.
"Asîsin. Ömerin seni neden sevdiği belli" dedi memnun bir ifadeyle.
Kaşlarımı çatarak "Ne Ömeri?" dedim.
"Hadi ama küçük Ömer KARA'nın sevgilin olduğunu biliyorum"
Şaşkınca "Şaka falan mı bu?" dedim.
Adam benim tepkimi garipseyerek arkasındaki adama döndü hışımla "Bu olduğuna emin misiniz, kız bile kendinden emin değil gibi?" dedi
"E..eminim efendim onları beraber gördüm" diye kendi savundu.
"Her yan yana gördüğünüz insan sevgili mi oluyor?"
"Sevgilisi olmasan bile onun için önemli olduğun kesin bu bile benim işime yarar." dedi
Arkamdaki eski koltuğa oturup "Ne için buradayım?" diye sordum.
"İhale için. Ortak girdiğimiz bir ihale var ve bu ihaleyi ben almassam şirkettim iflas edecek. Buradan da tahmin edersinki ihalede KARA'larda var ve bir şekilde onları saf dışı bırakmalıyım"
"Güzel plan ama işe yaramayacak" dedim.
Adam sinirlensede kendini tutup "Göreceğiz" dedi ve önüme gelip "telefonu çıkar" dedi.
Zorluk çıkarmadan cebimden telefonumu çıkartıp uzattım.
Telefonu elimden almadan "Ömer'i ara ama.... görüntülü" dedi ve yüzüme bakmaya başladı.
Rehberde ÖMER KARA ismini bulup görüntülü aramayı seçtim.
Evet önceden Diğer Yarım olarak kayıtlıydı ama beni çok sinir ettiği için değiştirmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"
ChickLitHİKAYEYE BİR KERE GİRDİN Mİ UYANAMAZSIN ÇÜNKÜ BU BİR RÜYA DEĞİL!!! *** İnsanlar senin hakkında çok şey düşünebilir ama bu hikayede o insanlara cevabımız kocaman bir " SEN ÖYLE SAN!" olacak. Çünkü; HER GERÇEK YÜZÜN BİR MASKESİ VARDIR... Ve bu hikaye...