42. Bölüm

3.2K 194 25
                                    

Bu bölüm @es_vevo00 ve @zeynepss7 armağan olsun....🎊🎉👑🎁🎀😚😚

***

....."Ömür orda mısın kızım? Sesin gelmiyor" duyduğum annemin sesiyle kendime geldim ve "Anne ben seni 10 dakika sonra arayacağım" diyip telefonu kapattım. Önümdeki 10 dakika ilgilenmem gereken daha önemli bir iş vardı...

Telefonu yan tarafa atıp tekrar bahçeye baktım. Büyük ihtimalle Karya ve Arya'nın koruması olan adam bahçenin ortasında çocukları azarlıyordu. Evde kimse yoktu heralde yoksa Doruk böyle bir şeye asla müsade etmez. Tabiya şimdi okulda olmalılar.

Hızla arabadan aşağı indim. Aklıma arabadaki beyzbol sopası gelince gülerek hafifçe eğildim ve koltuğun altından sopayı çekip elime aldım.

Abim o kadar zahmet edip koymuş kullanmasak olmaz şimdi.

Kapıyı kapatıp hızla bahçe kapısına ilerlemeye başladım. Kapıdan içeri girdiğimde Karya kardeşini korumak için arkasına almış başı dik bir şekilde adama dikleniyordu. Adam Karya'ya vurmak için elini kaldırmıştı ki "Hop..hop yavaş ol bakalım" dedim ve adam yürümeye başladım. Çocuklar beni görünce bana doğru gelmeye başlamışlardı ama adam Karyanın kolunu tutunca sadece Arya gelebildi.

"Sen kimsinde bana karışıyorsun?"

"Önce çocuğu bırak!" dedim.

"Niye senin dediğini yapayım?"diye sorunca, adamı sinir etmek için gülerek "Senide anlıyorum. Sende adamlık olmadığı için küçücük çocuğa umut bağlıyosun. Tabi sende haklısın" dedim ve dediğim gibide adam Karyanın kolunu bırakmıştı.

İşte bu kadar.

Karya koşarak gelip bacaklarımın arkasına geçti.

Karya ve Arya'ya bakıp "Ne dedi size?" diye sordum.

Ürkekçe "Biz sadece bahçede oynicaktık ama bizi dışarı salmadı. Birde sizi odaya kilitlerim dedi" diye açıklama yaptı Arya.

Elimdeki sopayı daha sağlam tutarak Karya'ya baktım ve "Kardeşinide al evin önündeki arabaya binin." dedim.

"Sana bişi yaparşa" diye masumca sorunca gülerek "Hadi tatlım siz gidin bende amcaya çocuklarla nasıl konuşulurmuş onu anlatıp geleceğim" dedim ve destek vermek için sırtından hafifce öne ittirdim.

Çocuklar yürümeye başlayınca adam "Hey...hey durun bakalım veletler. Hiç bir yere gidemezsiniz" diyince çocuklar korkuyla durunca bir bana bir adama bakmaya başladılar.

"Hadi gidin" dedim ve önümdeki adam demeye utandığım varlığa baktım. "Sende kal olduğun yerde kımıldama" dedim sinirli bir tonda.

Çocukların bahçeden çıkıp arabaya bindiğini görünce tekrar önüme dönüp adama doğru bir adım attıp aynı zamanda sopayıda yüzünün hizasına kaldırmıştım.

"Bana bak, ben şimdi bu çocukları alıyorum sende uslu uslu yerinde oturuyosun, duydun mu beni!!" dedim sesimi yükselterek

"Bana bak küçük kız ben senin boş tehtitlerine kanmam. Şimde ben çocukları alıyorum sen ortadan kayboluyorsun" dedi ve yürümeye başladı. Ama bu işler o kadar kolay değil. Tam yanımdan geçeceği sırada kendi etrafımda dönüp sopayı adamın karnına geçirdim. İki büklüm olurken olduğu yerde kalakaldı. Elimdeki sopayla dizlerinin arkasına vurunca bu seferde diz çökmüştü.

Zorlanarak nefes aldı ve "Bu yaptığını Doruk bey yanına bırakmaz" dedi.

Çocukların bizi görmediğine emin olduktan sonra gülerek "Bak sana ne diyeceğim. Doruk geldiğinde siz direk şu karşıdaki eve gelin yani beni orda bulabilirsiniz." Dedim ve onu bayıltacak kadar ensesine sopayla vurunca adam öne doğru yığıldı.

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin