53. Bölüm- Sen benim sonsuzluğumsun!

3.9K 174 33
                                    

Yorumlarda fikirlerini beğendiğimi söylediğim arkadaşlara teşekkür ederim. Bana çok yardımcı oldunuz😚😚

..

🔙

.....Salonun çıkışına yürürken aklıma gelen şeyle durdum ve masada oturmuş ve  şok olmuş Yeşimin yanına gittim..

Önünde tabak falan yoktu bir iki bir şey yiyip bırakmıştı, masada da yaşlı bunağın gözüne girmek için oturuyordu.

"Sana beni tanımadığını söylemiştim..." dedim ve "...bu arada hastane masraflarını bana yolla" diye ekledim.

Çekinerek "Ne için?" diye sordu.

"Bunun için" dedim ve ensesinden tuttuğum gibi burnunu masaya vurdum.

   Çoktan acıdan inleyip ağlamaya başlayınca bende babamın yanına geri döndüm ve yürümeye başladım.

  "Deli kızım benim" dedi ve başımdan öptü babam.

  Şaşırmış ev ahalisini geride bırakırken son kez masada oturmuş alık gibi önüne bakan Merte kaydı bakışlarım. Umarım bu travma beni hatırlamasına yardımcı olmuştur...

***
🔜

Uyanıp elimi yan tarafımdaki telefona uzattığımda saat 8.45'i gösteriyordu. Birazdan kalkmam gerekecekti çünkü annemlerin uçağı saat 10.15'teydi.

   Kahvaltı yapıncaya kadar zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaktık bile...

Ahh...söylemeyi unuttum yarın akşam barın açılışı var..

Aslında kimseye barın benim olduğunu söylemeyeceğim. Herkese yeni mekan açılışı var gidip eğlenelim diyip, götürmeyi planlıyorum..

  Tabi boş boğaz Yamanıda uyarmam lazım malum pek ağzı kapalı durmadığından...

.......

Mutfağa indiğimde annem ocağın başında bir şeyler hazırlıyordu.

  Sessizce gidip arkasından sarıldığımda irkilmişti.

"Günaydınnn benim güzel annem.." dedim ve iki yanağınıda öptüm.

"Deli kız, aklımı aldın...az daha gidiyordu tavadaki omlet..." dedi ve tavasına geri döndü.

Gülerek bende, mutfak tezgahının üzerindeki domates salatalıkları doğramaya başladım...

...

Bol özlemli ve kahkahalı kahvaltının ardından yolculara yol gözükmüştü...

  Hepbirlikte havanında güvenlikten geçmiştik... daha sonrasını anlamamıştık bile bavul teslim, check-in.....

"Benim güzel kızım, her zaman yanındayız. Ne olursa olsun babana gelmekten çekinme.." dedi ve alnımı öptü babam.

En içten "Babam.." dedim ve kollarımı benim için yıkılmayacak olan güçlü çınara doladım.

Aynı duygularla anneme ve abimede sarılınca, ayrılığın en sevmediğim veda kısmınıda tamamlamıştık...

  Sonrası ise her zamanki gibi gidenin arkasından el sallamak.

***

Ömerle birlikte okul bahçesine girince kenarda oturmuş çay içen Yaman ve Doruk'u görünce, Ömerin koluna girip o tarafa çekiştirmeye başladım ve evet tahmin ettiğiniz gibi Mert ortalkta görülmüyordu.

  Aslında şimdi karşılaşsak ne olur onu bile bilmiyorum. Ne konuşuruz, nasıl davranırız....tam bir meçhul...

"Günaydın" dedim ve banka oturup Ömerin omzuna yaslandım..

(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin