Şiveyle yazdığım yerlerde hata varsa kusura bakmayın...
Kitabımı arkadaşlarınıza da tavsiye etmeyi unutmayınn...
***
Duyduğum sesle ne olduğuunu şaşırmıştım.
Panikle sesin geldiği yere koşmaya başladım. Çalılığı geçmemle kalçasını tutan birini görmem bir oldu."Ayy!" diyip yanına çöktüm ve "İyi misin?" dedim.
"Uyy, uzak dur bendan, mabadımi yaktun?" diye bağırınca
"Ne bağırıyosun bee ayı sandım seni, gerçi dış görünüşün benzemesede senin karakterinde de ayılık varmış" dedim ve elimde tuttuğum tüfeği omzuma koydum.
"Uyy garıya bak hem beni vurayi hem de gelmiş başımda riv riv edeyi" diye sitem edince "Bana bak bırakırım seni burda ayılara yem olursun" dediğimde de "Bırakursan bırak zati buralar benim memleketum" dediğinde bırakmayacak olsamda "İyi sen bilirsin" dedim ve arkamı döndüm. Tabi arkamı dönmemle "vallahi birakacak beni burada... tamam tamam gel da kaldir benu" dedi.
Daha fazla uzatmayarak yanına gittim ve koluna girerek kalkmasını yardımcı oldum.
Birden bütün ağırlığını üstüme verince "Yavaşşş" dedim ağzımı doldura doldura çünkü dizlerim bükülmüştü ağırlığından.
Bütün ağırlığını bana vermeden yürümeye başşlayınca eve daha kolay ulaşmıştık.
"Ha vallaha bura Nesrun Nenenun evi, sen napaysın burda? Hırsız misın yoksa?" dediğin de çok soru sorduğunu düşünüp "Susamaz mısın biraz, yaralı birine göre fazla konuşuyorsun" diyip önünde durduğumuz kapıyı açtım ve içreri geçmesine yardım ettim.
Salona gelincede birden koltuğa bırakınca "Uyy deli gari önce vurdu şimdi de acidan öldürecek" dediğinde geçiştirircenine "Pardon" diyip ne yapabilirim düşünmeye başladım.
Biraz eğilip yarasına bakmaya çalıştığımdaysa "yok babağin kemiği, birde sana mağbadımı gösteremam, hastaneye götür beni" dedi.
"Hayydaaa yani şuraya bi kafa dinlemeye geldim o da çok güzel mahvoldu resmen bela çekiyorum üstüme" diye kendi kendime söylendiğimde "burdayım ve seni duyayım" dediğinde sadece göz devirmekle yetindim.
Tamam yapacak tek bir şey vardı oda dedemi aramak.
....
Dedemi aramıştım ve büyük bir tartışma olmuştu ama ifademi tekrar alacağını belirterek telefonu kapatmıştı tabi bu sırada arsız yaralımız da benim kıvranışımı büyük bir zevkle izlemişti.
...
Yaklaşık 20 dakika sonra kapı alacaklı gibi çalınmaya başladığında hızla kalkıp kapıyı açmaya gittim.
Dedemim beni görmesiyle "Kara gözlüm benim" diyip sarılması bir olmuştu sanki yarım saat öncesine kadar beni azarlayan kendisi değilmiş gibi...
Dedemin kolları arasında küçücük kalırken bende "Dedem.." diyerek kollarımı bu koca çınara hasretle dolamıştım.
"nerede bakalım senin şu vurduğun ayu?" diyip ayakkabılarını çıkarmadan eve girmiştim.
Dedemin arkasından bende içeri girmek için dönecekken bahçede bekleyen bekleyen korumalarda dikkatimi çekmişti. Dedemin yerini babam almış olsada düşmanlar göz önüne getirilince onlarında hala korumaya ihtiyacı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(MAFYA) MASKE: "SEN ÖYLE SAN!"
ChickLitHİKAYEYE BİR KERE GİRDİN Mİ UYANAMAZSIN ÇÜNKÜ BU BİR RÜYA DEĞİL!!! *** İnsanlar senin hakkında çok şey düşünebilir ama bu hikayede o insanlara cevabımız kocaman bir " SEN ÖYLE SAN!" olacak. Çünkü; HER GERÇEK YÜZÜN BİR MASKESİ VARDIR... Ve bu hikaye...